Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä oli käytössä rootless substratum teema ja tuo kun ei ilman roottia piessä toimi, niin oli itsellä vähän samat toiveet.Tuli ilmoitus, että Pie-päivitys saatavilla, restart to upgrade.
Mitäs sitten, jos ei vielä halua tuota päivittää, mutta haluaa tai täytyy kuitenkin restartata laite?
Kuva vähä tärähtäny.
Tuplaikonit saa pois kun vaihtaa näytön skaalauksen oletukseksi, Eli puhelimen asetukset - Näyttö - Lisätiedot - Näyttökoko: Oletusasetus ( sliden toiseksi pienin ).
Tuplaikonit saa pois kun vaihtaa näytön skaalauksen oletukseksi, Eli puhelimen asetukset - Näyttö - Lisätiedot - Näyttökoko: Oletusasetus ( sliden toiseksi pienin ).
Vinkki korjaa ainoastaan nuo kameratilan yläreunan epäselvät toimintoikonit, jotka näkyvät "kahtena" kun näyttökoko on jotain muuta kuin oletusasetus.Meinaatko että mulla on vahingossa skaalaus pienimmällä?
Ei ollut aikasemmin tätä ongelmaa, mutta lähteehän tämä muutenkin huoltoon.
Tarkennus vähän kusee kun kuva värisee kun lyö kameran päälle, yleensä uudelleen käynnistys auttaa mutta joskus saa rämpätä monta kertaa...
katso liitettä 184083
Anna nyt hetken aikaa tasaantua niin näkee sitten sen oikean kulutuksenTuntuu että olisi tämän pien jälkeen ruvennut akkua kulumaan enemmän. Oliko jotain kikkoja mitä kokeilla, pl. reset?
Tyhjensin jo google play servicet ja uudelleen asensin ne sovellukset, jotka oli ylimpinä kulutuksessa.
Tuntuu että olisi tämän pien jälkeen ruvennut akkua kulumaan enemmän. Oliko jotain kikkoja mitä kokeilla, pl. reset?
Tyhjensin jo google play servicet ja uudelleen asensin ne sovellukset, jotka oli ylimpinä kulutuksessa.
Sama epäilys, akku kuluu oudon nopeasti
Sen lisäksi että äänensäädöt on paskottu tuolla että vain median voimakkuus säätyy napista , (miksi en saa asetuksesta vaihdettua siihen a) kaikkia tai b) vain sitä ääntä säätymään jonka haluan puhelu/hälytys/media , ei nyt luulisi olevan ylivoimainen koodata, pitäköön ne median siinä jotka sen siihen haluavat, minä en siihen sitä halua enkä tarvitse) on myös minimi äänenvoimakkuudet nykyään 20%-35% joka säätimessä ennenkuin putoaa nolliin.
Miksi ihmeessä tällainen muutos ? Ennenkin ihmettelin miksi ei portaatonta säätöä, mutta nyt volume on pakotettu hiljaisiin olosuhteisiin liian isolle tai sitten nolliin, ja ei, en myöskään käytä värinää. Ennen äänet sai sentään jonnekin 10% tuntumaan ennenkuin meni nollille, mikä idea on ollut muuttaa se ?
Olen säätänyt lopettamaan 79%-
Itse itselleni vastaten. Eipä näy watsapit vieläkään Glancessa...Onko tuossa Glance-ruudussa vieläkään tukea WhatsApp -ilmoituksille?
Eipä siihen glanceen ole tullut missään vaiheessa mitään parannuksia. Ihan syntyneenä kuollut toteutus koko homma . Ei taida softaresurssit riittää koodaamaan glancesta parempaa.Itse itselleni vastaten. Eipä näy watsapit vieläkään Glancessa...
Sama vika. Mahtaako auttaa mikään muu kuin tehdasasetusten palautus..? Ei millään viittis alkaa säätämään.Päivitin Pien ja Spotify alkoi sekoilemaan. Spotifyn ikoni vilkkui vähän väliä kellon vieressä ja akkua kului poskettomasti. Noh tehdasasetuksia tiskiin ja asennusrumba käyntiin...
AccuBattery appilla.milläs tämä säädetään? ite napannu pois latauksesta 80% hujakoilla akun säästämiseksi jos huomaa, mutta hyvä olisi jos osaisi itse lopettaa
Itsellä lähti ihan tuossa päivityksen yhteydessä sormenjäljet yms huitelemaan. Oli pieni pähkäileminen verkkopankin tunnuksien kanssa kun hoitanut pankkiasiat mobiilisovelluksella viimeiset puoli vuotta sormenjäljellä kirjautuenJokuhan tässä nyt pissii. Akku pääsi eilen tyhjenemään hetkeksi. Kadotti tallennetut sormenjäljet ja smart lockin lärvikuvan sekä luotetut paikat, muutti kaikki soittoäänet vakioksi ja laittoi paikannukseen wifi ja bluetooth haun päälle vaikka olin ne poistanut. Ei näin vaan ole ennen akun tyhjennyttyä käynyt.
Tämä on hämärä ja harmillinen juttu. Itsellä putosi molemmista 8:sta ja 8 Siroccosta tuo Widevine-taso L3:een. Aiemmin syksyllä Pieen päivitetyssä 7 Plussassa on sen sijaan L1.
Ymmärtääkseni tuota tasoa ei pysty helposti päivittämään ylöspäin L1:een, joten jännä että onnistuu sitten softapäivityksen yhteydessä kuitenkin alaspäin L3:een. Toivottavasti ei mene hankalaksi tuon virheen korjaaminen.
Mulla tehnyt pien asennuksen jälkeen usein sellaista, että appien päivityksien lataukset tai uusien appien lataukset ei ylipäätään lähde käytiin. Jäävät pending download tai downloading tilaan, jossa lataus ei ala kuitenkaan.
Samat setit itse tehnyt. Bootti tuntuu olevan ainoa apu.Mulla oli samaa. Syytin ensin vpn:ää mutta asian korjasi kun meni Play Storen app info -kohtaan, force stoppasi sen, valitsi sitten storagen alta clear storage ja löi sen uudestaan tulille klikkaamalla normaalisti sen kuvaketta.
Mulla tehnyt pien asennuksen jälkeen usein sellaista, että appien päivityksien lataukset tai uusien appien lataukset ei ylipäätään lähde käytiin. Jäävät pending download tai downloading tilaan, jossa lataus ei ala kuitenkaan.
Joo katotaan jaksanko kyrvistellä uuden puhelimen hankintaan saakka eli toukokuuhun.Kaikki nämä poistuu kun asentaa kaiken uudestaan.
Täällä puolestaan menossa ilman mitään resettejä julkaisun 7.1.1 nougat ohjelmistosta 8.0 betan kautta 8.0 stableen ja siitä valmiisiin 8.1 ja 9.0 androideihin.Kaikki nämä poistuu kun asentaa kaiken uudestaan.
Täällä puolestaan menossa ilman mitään resettejä julkaisun 7.1.1 nougat ohjelmistosta 8.0 betan kautta 8.0 stableen ja siitä valmiisiin 8.1 ja 9.0 androideihin.
Eikä edes 8.0 ja 8.1 aikoina käytössä ollut tumma substratum teema saanut ongelmia aikaiseksi.
Akku kestää yhä kuin uutena ja mitään ihmeen nykimisiä, ohjelmien kaatumisia tai play storen sekoiluja ei ole tullut eteen.
Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
Itsekin tuli huomattua tämä juuri kun oli akku loppunut ja käynnisti uudelleen niin taas hävinneet sormenjäljet... (edellisen kerran itse päivityksen yhteydessä). Pitänee varmaan vetää factory reset jos vielä tekee tuota.Omassa Nokia 8:ssa näköjään häviää jokaisen boottiloopin yhteydessä sormenjäljet Piellä, eli pitäisi joku roll back saada tehtyä. eihän tämä nyt ole ollenkaan se mitä uudemmalta käyttikseltä haluaa.