Nokia 7.2

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
93
Itseä ei latausbugi niin haittaa kun lataan kerran tai kaksi viikossa. Silloin luurin joutaa sammuttamaankin. Viimeeksi kiinnitin huomiota että varauksen ollessa yli 50% lataus onistui. Alle tuon ei lataakkaan. Luulisi tuolinhinkkaajien saavan bugikorjauksen nopealla aikataululla julkaistua.
Mulla ei kyllä tällaista havaintoa. Esim 61% nyt kun pistin lataukseen ja ei lataa.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
682
Eilen tuli 6.2 Nokiassa latausbugi viikon jälkeen. Lähti lataamaan kun käynnisti uudestaan. Eihän se suuri vaiva ole, mutta kyllä se ärsyttää.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
379
Mulla ei kyllä tällaista havaintoa. Esim 61% nyt kun pistin lataukseen ja ei lataa.
Joo. Muutan päivän tuon kirjoitamisen jälkeen laitoin lataukseen jossain 65% nurkilla ja eipä se mitään laitallut. Että se tuosta havainnosta sitten.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
379
Tänän tuli tietoturvapäivitys joulukuulle. Tuskin korjasivat latausbugia kun ei siitä ollut mitään manintaa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
379
Jopas jotakin. Kys tietoturvapäivityksen jälkeen luuri on latautunut taas kuten kuluu. Ensiksi autossa jostain 90% täyteen ja tänää kotona nopealla vauhdilla sieltä 70% nurkilta. Outoa.
 
Liittynyt
25.06.2017
Viestejä
11
Täällä ollut ongelmana gsm puheluissa sekä mikin että kuulokkeen mykistyminen, eli esim. Whatsapp puhelut kuuluu, mutta normi puhelit eivät. Softresetistä ei ole ollut apua.
Taidan laittaa menemään takuuhuoltoon ja ostaa uuden, ehkä elämäni ensimmäisen muun kuin Nokia/MS puhelimen .
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
515
Jonkin aikaa kun tässä on aikaa vierähtänyt niin sanoisin että kyllä tämä useammin lataa ihan ok. Ongelma ei ole kuitenkaan kokonaan poistunut.

Asiaan liittyen:
Tuntuu että ihan kuun asennosta kiinni. Omakin luuri meni ensin useamman päivän ilman ongelmia. Nyt viimeiset 5 päivää saanut bootata luurin jokaisen latausyrityksen ohessa (~10 krt).

Aloin hoitaa firman helpparin kautta puhelimen vaihtoa. Sanoivat tekevänsä rekkulan HMD:lle. Odotan, että pääsisin eroon koko roskasta.
 

Wintikka

Make ATK Great Again
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
268
Itsellä loppui huumori noksun kanssa ja päivitin Nokia 6.2 ----> Samsung A52s 5g. Ei enää ikinä noksua mun mökkiin.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
54
Nyt vissiin tuli tuohon latausbugiin korjauspäivitys, tai ainakin itsellä ladannut sen jälkeen normaalisti kun päivitti käynnistyksen yhteydessä tuossa aiemmin. Puhelimena Nokia 7.2. Pitää seurailla tilannetta.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
379
Täällä kanssa tuntuu latautuvan eilisen päivityksen jälkeen kuten kuuluukin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
93
Pitää tsekkailla parantaako asioita. Uusin ärsytys on ollut se että gps ei tunnu toimivan paskan vertaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
515
Eipä korjannut. Juuri äsken boottasin luurin kun ei ladannut. Aiemmin päivällä asensin tuon päivityksen.
Task switch myös vieläkin aivan luokattoman hidas. Ehtii kahvit keittää kunnes avautuu.

edit: Taas tänään juuri äsken boottasin latausta varten.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
379
Kuormitin akkua 99% -> jonnekkin 85% nurkille asti ja tänään kytkin luurin läppäriin netin jakamista varten. Siinä se oli yli tunnin aikana ladannut sen lähes täyteen. Mun kohdallla toistaiseksi lataus on korjaantunut.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
682
6.2 täällä. Ainakin edellinen lataus hoitui ongelmitta. Myös vakaamman tuntuinen, kun ruukas tulla vähän väliä "Ohjelma ei vastaa" laatikkoa, vaikka ihan normaalisti ohjelma toimi.
 
Liittynyt
07.10.2021
Viestejä
29
Samoin 6.2 Jo kaksi latausta sujunut ongelmitta.
Uutena ongelmana on tullut Facebookin Messangerin ilmoitusten näkymättömyys - ääni ainakin pääsääntöisesti tulee, mutta siinä se.
"Ohjelma ei vastaa"-latikko ilmestynyt jo kerran ilman syytä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
515
Tänään kaksi kertaa latasin omaa 7.2:a - ensin aamupäivällä, toisen kerran nyt. Molemmilla kerroilla vaati rebootin. Reklamaatio onneksi eteni tänään johonkin suuntaan.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
379
Jos jotain hyvää niin myös jotain huonoa. Nyt kun akku latautuu aina niin netin jako usb johdon kautta lakkasi toimimasta. Yhteys muodostuu tietokoneen ja luurin välille sekä ip osoite saadaan mutta data ei kyllä liiku. Onneksi sitä tarvitsee vähän ja voihan johtoa pitkin ladata ja samalla pitää hotspottia.
 
Liittynyt
07.10.2021
Viestejä
29
Tänään kaksi kertaa latasin omaa 7.2:a - ensin aamupäivällä, toisen kerran nyt. Molemmilla kerroilla vaati rebootin. Reklamaatio onneksi eteni tänään johonkin suuntaan.
Aika jännää - taas lähti 6.2 kiltisti latautumaan ja edellisestä rebootista on aikaa jo melkoisesti - tällaista ei ole tapahtunut kuukausiin.

Eli ilmeisesti 6.2 lataus toimii edellisen päivityksen myötä, mutta 7.2 ei. Aika absurdia.
 
Liittynyt
08.06.2017
Viestejä
593
Kappas, pitääkin ajaa päivitys sisälle, jos vaikka alkaisi toimia tuo lataus. Edellinen päivitys rikkoi sen pahemmin.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
379
Olen huomannut täs viimeisen kuukauden aikana että tulevat watsappi puhelut noin 99% ajasta eivät hälytä ollenkaan. Ruutu on mustana ja kun soittaja katkaisee niin mulla kuuluu viestin merkkiääni että vastaamaton puhelu. Soittaa voin hyvin ja toimii. Niinä aikoina kun luuri ilmoittaa että puhelu tulee niin voin siihen vastata normaalisti. Ihme juttu tämäkin. Kaikissa mun androidi nokioissa on ollut aina ongelmana että kaikki wasappi viestit eivät päästä ääntä. Etenkin tässä 7.2. Kuulen pöydällä olevan luurin värisevän vain yhden kerran ja joskus viestiääniikin on vain puolet tms. Tarkastan ja siellä on helposti 4-5 viestiä eri henkilöiltäkin.
Tänään aamulla tyhjensin vatsa-apin välimuistin. Tokkopa mitään hyötyä.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
958
Olen huomannut täs viimeisen kuukauden aikana että tulevat watsappi puhelut noin 99% ajasta eivät hälytä ollenkaan. Ruutu on mustana ja kun soittaja katkaisee niin mulla kuuluu viestin merkkiääni että vastaamaton puhelu.
Itsellä myös samat havainnot nokia 6.2 puhelimen kanssa
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
379
Kirkkaan auringon paisteen mukana tuoma automaattisen näytön kirkkauden säädön bugi tullut taas esiin. Sen pystyy onneksi pysäyttämään kun jokakerta täppäsee automaattisen säädön pois ja heti takas päälle. HMDn mielestä tämä ei ole korjauksen arvoinen bugi. Näyttö ja etenki näppäimistö jää täydelle kirkkaudelle vaikka tunnistaa pimeämmän huoneen auringon jälkeen. Tämä kun on ensiksi sammuttanut näytön jne täydessä kirkkaudessa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 051
HMDn mielestä tämä ei ole korjauksen arvoinen bugi.
HMD Globalin mielestä mikään bugi ei ole fixauksen arvoinen. Eikä asiakas ole heille minkään arvoinen sen jälkeen kun on erehtynyt ostamaan jonkun Nokia-merkkisen paskaraudalla varustetun ylihinnoitellun rimpulan johon ei toimiteta päivityksiä juuri koskaan. Tai jos toimitetaan niin päivitykset suorastaan kuhisevat bugeja joita ei koskaan korjata.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
379
Ou nou ? Nyt on 7.2 alkanut buuttaamaan ihan itekseen. Tällähaavaa tahti ollut kerran viikossa. Nyt äsken nostin luurin vaan taskusta niin mua tervehti valkoinen Nokian buuttaus ruutu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 562
Viestejä
4 166 462
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom