Sellainen on jo, mutta taitaa olla defaulttina pois päältä. Asetuksista saa päälle.Pitäisi olla joku nauhoitus päällä että tietäisi mitä kävi, mutta räjähdykseen kuolin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellainen on jo, mutta taitaa olla defaulttina pois päältä. Asetuksista saa päälle.Pitäisi olla joku nauhoitus päällä että tietäisi mitä kävi, mutta räjähdykseen kuolin.
Ekalla tasolla kannattaa koittaa kerätä goldia n. 500-600, jotta saa kaupasta hyvät wandit/spellit ostettua tai perkit rerollattua. Kannattaa varsinkin koittaa hommata joku kaivuuväline (digging, chainsaw, luminous drill). Tokalla tasolla saa sitten kaiveltua paljon goldia. Tokalla tasolla jos saa joko paljon damaa tekevän wandin tai luminous drillin kasaan, kannattaa käydä siellä vasemman reunan fungal cavernissa. Sieltä löytyy todella paljon wandeja ja luminous drillin avulla pääsee niistä "metalli"seinistä läpi ja muutenkin hipsimään vihujen huomaamatta wandeja hakemaan.Onkohan tässä joku % jolla vaikeustaso kasvaa?
Jään ensimmäiseen tasoon keräämään rojua ja 2-3 tasolla vihuja on tolkuttomasti.
Jos vain hyppää 1 tasolla suoraan pohjalle on kaikki helmpompaa?
Pakon lykkimänä jouduin pelaamaan pari päivää läppärillä & Xbox One gamepadilla ja nopeasti totuin. Nykyään tulee jopa tässä pöytäkoneella pelattua gamepadilla kun tattitähtäys onnistuu ja saa rennosti jalat pöydälle. Sitä en ole keksinyt miten ylimäärisiä taikoja voi heittää kokonaan pois gamepadilla ja siihen olen käyttänyt hiirtä tai touchpadia.Millä ohjaimella tätä kannattaa pelata? xbox:in ohjain+tatit ei tunnu mitenkään optimaaliselta tai sitten en vain osaa.
Kannattaa ilmoittaa noille pelintekijöille tosta pikseli ongelmasta.![]()
Paljon on tullut pelattua, mutta nyt alkaa menemään hermo pikku asioihin.
-Ukkeli tuntuu jäävän nykyään kiinni ties mihin pikku pikseliin ja samantien pikku vihut tappaa kun ei voi liikkua, ennen Sauna päivitystä en huomannut samaa. Onkohan pelityylini muuttunut vai jääkö nykyään enemmän yksinäisiä pikseleitä?
-Alussa kuolemat eivät haitanneet kun monet jutut meni oppimisen ja uhkarohkeuden piikkiin, mutta nyt tuntuu että se voi olla ihan random. Näkymätön kaasupullo räjähtää lumen alla tai yht'äkkiä joku vihujoukko hyökkää joka puolelta.
Oppimista tässä on kyllä vielä ja vasta tänään huomasin että esim. Luminous Drill vähentää cast aikaa paljon. Pitää kai alkaa panostamaan jonkinlaiseen puolustustaikasauvaan tai jotain kun en vain pärjää.
Ketkähän on hyviä striimaajia tai youtubettajia, joilta vois katsella neuvoja?
Asiallisia striimaajia on vaikka kuinka. Oma top3:Ketkähän on hyviä striimaajia tai youtubettajia, joilta vois katsella neuvoja?
Dodii! McQueebilta katsoinkin jonkun beginners guiden ja hyvä oli.Ketjussa jo mainitun McQueebin kanavalta löytyy muutama katsomisen väärti tutoriaali, joista saattaa olla iloa. Ei käsittääkseni ole striimannut enää juurikaan Noitaa.
Moni näyttää pitävän noista monen päivän runeista, jossa kerätään paljon orbeja. Itse pelaan pelkkää nightmarea, koska vaikeampi, sekä nopeampi alku.Mikähän olisi seuraava tavoite, ilmeisesti tässä on vaikka kuinka paljon piilojuttuja?
Dodii! McQueebilta katsoinkin jonkun beginners guiden ja hyvä oli.
Juuri äsken menin pelin ensimmäistä kertaa läpi, Gold is Forever & Tinker Wands Everywhere modien kanssa. En kertakaikkiaan ymmärrä miksi nuo eivät ole pelissä vakiona. Kumpikaan ei riko peliä, sen sijaan ne antavat lisämahdollisuuksia ja pienentävät pelin satunnaisuutta hieman.
Sauvoina oli:
1. Always cast painovoimakenttä when projectile hits enemy + 2x surkein Spark Bolt
2. 4x joku iso hidas fireball tai firebolt, joka osui hyvin painovoimakentän omaaviin vihuihin ja teki paljon paljon damagea
3. Lighting Bolt + sieni
4. Teleportti
Sauva3:sta käytin eniten. 1 ja 2 sauvoja isoihin vihuihin ja sauva4 oli pakoon pääsemiseen mutta en tarvinnut ollenkaan. En tainnut ottaa päävihusta yhtään damagea vaikka taistelu kesti ehkä minuutin.
Mikähän olisi seuraava tavoite, ilmeisesti tässä on vaikka kuinka paljon piilojuttuja?
Aivan mahtava peli.
5/5
Olisko mäihällä syntynyt Alchemin precursor joka lihaan sekoitettuna muodostaa Draught of Midaksen.Verestä, myrkystä ja suovedestä ilmeisesti muodostui jonkinlainen sekoitus joka reagoi kullan kanssa
En ymmärrä tuosta juuri mitään. En edes tiedä mitä tässä pelissä pitäisi tehdä muuta kuin päästä yhdestä luolastosta toiseen ja olen pelannut jo 60 tuntia. Hauskaa on kyllä ollut koko ajan ja olen halunnut pelata kerrankin sillä periaatteella, että selvitän asiat itse ilman netin apua. Välillä on kuin Liisa Ihmemaassa.Onkos vielä aktiivisia pelaajia? Itse innostuin taas vuoden tauon jälkeen mättämään, ja nyt lähtikin ensimmäistä kertaa runni ihan kunnolla lentoon. Löysin tarvittavat perkit, loitsut ja putelit sivumaailmaan pääsemiseksi ja siitähän se sitten eskaloitui. 4-5 itäistä maailmaa koluttuna, kaikki oleelliset perkit nipussa, joku 8k hiparia ja 4x wand of multitudes (elikkä se 26-slottinen tower-wandi) boostattuna faster wands perkillä repussa. Nyt pitäis vaan sitten ruveta tutkimaan päämaailmasta kaikki sivuluolat ja tappaa kaikki bossit.
Aseena on tällä hetkellä semmoinen viritys, että on auto-aimilla varustettu giant spitterbolt timerilla, joka sitten laukaisee monenlaisilla damage-upeilla (perus dmg up, heavy shot, electric arc yms.), homingilla ja drilling shotilla varustetut musical notesit. Ne siis kulkee seinien läpi ja hakeutuu aika lailla koko ruudun alueella kaikkiin hirviöihin, tarttuvat niihin ja tekevät sikana läimää.
Tässä pelissä on kyllä paljon löydettävää ja oppimista. Hankalaa vain että peli ei kerro mitä kannattaisi tietää ja äkkikuolemien takia ei oikein edes haluttaisi testailla kaikkea tai juoda potioneita.En ymmärrä tuosta juuri mitään. En edes tiedä mitä tässä pelissä pitäisi tehdä muuta kuin päästä yhdestä luolastosta toiseen ja olen pelannut jo 60 tuntia. Hauskaa on kyllä ollut koko ajan ja olen halunnut pelata kerrankin sillä periaatteella, että selvitän asiat itse ilman netin apua. Välillä on kuin Liisa Ihmemaassa.