Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostin GoG:n kautta. Tähän asti julkaistu neljä päivitystä ja kerran on ollut vain hieman myöhässä.Kuinka hyvin peli on päivitetty GoG puolella
Nolla Games sanoi:FEATURE: 15 new spells!
FEATURE: New, very elusive creature roams a certain area...
FEATURE: New creature. Very bomb.
FEATURE: 5 new weather phenomena
FEATURE: 5 new magical materials
FEATURE: New Game+
UPDATE: No restart when entering nightmare game via main menu
UPDATE: Downwards bolt bundle has unlimited uses
UPDATE: Changed item attraction perk to gold attraction to make it more useful
UPDATE: A hidden creature has an extra tool
UPDATE: Tweaked a boss' sounds
UPDATE: Foggy nights are darker
UPDATE: Cosmetic tweaks to fire immunity perk
UPDATE: Optimization - tentacles are more CPU-friendly
UPDATE: Various gameplay tweaks
UPDATE: Gold nuggets come in various different sizes
UPDATE: Summon hollow egg has unlimited uses
BUGFIX: Nightmare mode - some of the entrances were blocked
BUGFIX: Nightmare mode - empty chunks were appearing in places
BUGFIX: Thunderstone could be placed into spell inventory
BUGFIX: Fungal caverns had no potion spawns
BUGFIX: Healers etc were friendly with player
BUGFIX: Revenge explosion and tentacle did nothing
BUGFIX: Fixed TNT explosions
BUGFIX: Several randomized effects were broken
BUGFIX: Loading screen audio didn't fade smoothly
BUGFIX: Autosave should work better now
BUGFIX: Crash - Boss crashes, general stability fixes
BUGFIX: Crash - relating to the Light modifier
MODDING: Mods can define new game modes (see mods/nightmare for an example)
MODDING: Lua/BUGFIX - dofile handling when file doesn't exist was a bit broken and didn't log errors
MODDING: Lua/BUGFIX - fixed a lua sandbox escape exploit
MODDING: Lua - added ProceduralRandomf()
MODDING: Lua - added Randomf()
MODDING: Lua - added GetComponentTypeName()
MODDING: Lua - added GameGetDateAndTimeLocal()
MODDING: Lua - added GameGetDateAndTimeUTC()
MODDING: Lua - added GameEmitRainParticles()
MODDING: Lua - added GetRandomAction()
MODDING: Lua - added script_kick to LuaComponent
MODDING: Tags - now there are 256 tag slots available for Entities
Kyllä!Pelimekanismit ovat paljon monipuolisempia kuin ensimmäisen tunnin perusteella voi edes arvata.
Itse asiassa mulla oli yhdellä runilla hp:ta "kesken" kentän, mutta heti alussa, joten siitä ei hirveästi apuja ollut.Vieläkin peli tuntuu olevan liian armoton kun hp:tä saa lisää vain kentän läpäisyn jälkeen, eikä ollenkaan kesken tutkimusmatkailun.
Se taisi olla sellainen Max HP +25 upgrade jonka löysit? Muistaakseni se kasvattaa vain maksimia, muttei annan HP:tä. En mene takuuseen kun niin harvoin oon niihin törmänny.Itse asiassa mulla oli yhdellä runilla hp:ta "kesken" kentän, mutta heti alussa, joten siitä ei hirveästi apuja ollut.
Jaa no saattoi kyllä olla tuollainenkin. Oli sen verran tapahtumaa siinä etten ihan rekisteröinyt mitä siitä tarkalleen sai.Se taisi olla sellainen Max HP +25 upgrade jonka löysit? Muistaakseni se kasvattaa vain maksimia, muttei annan HP:tä. En mene takuuseen kun niin harvoin oon niihin törmänny.
Jotain pientä helppiä alkuun, että mitä tässä edes pitäisi tehdä? Rogueliket on tuttutja ja samoin mm. Rogue Legacy pleikkarilla. Olen silti ihan hukassa.
Vasemmalla on ulkoilmaa ja sitten yleensä joku puu, jonka oksalla pesässä muna. Munasta tulee joku mato, joka vetää 6-0 pataan mua. Tai sitten tulee hirveä lauma jotain happoa sylkeviä palloja taivaalta ja game over. Kerran siellä oli pitkä vesitunneli, jonka päässä joku vihreä uhrautumisesta puhuva laatta. Noh, eihän sieltä tosiaan enää hengissä pois päässyt.
Oikealla on kaivos mutta jotenkin ihan pointti hukassa, että mitä sielläkin pitäis tehdä. Ja miten?
Kannattaa pistää modeja peliin niin tulee paljon paremmaksi.Jotain pientä helppiä alkuun, että mitä tässä edes pitäisi tehdä? Rogueliket on tuttutja ja samoin mm. Rogue Legacy pleikkarilla. Olen silti ihan hukassa.
Vasemmalla on ulkoilmaa ja sitten yleensä joku puu, jonka oksalla pesässä muna. Munasta tulee joku mato, joka vetää 6-0 pataan mua. Tai sitten tulee hirveä lauma jotain happoa sylkeviä palloja taivaalta ja game over. Kerran siellä oli pitkä vesitunneli, jonka päässä joku vihreä uhrautumisesta puhuva laatta. Noh, eihän sieltä tosiaan enää hengissä pois päässyt.
Oikealla on kaivos mutta jotenkin ihan pointti hukassa, että mitä sielläkin pitäis tehdä. Ja miten?
Vähän hätäisen tuntuinen pelikokemus noin äkkiseltään. Kauas ei näe, koko ajan tulee jostain damagea ja ilmeisesti mitään parannuskeinoa ei ole ennen sitä kentän pohjaa?
Myöskään epäonnistuneet yritykset ei ilmeisesti mitenkään kantaudu seuraavaan? Se taisikin olla Rogue Legacyn oma twisti, nyt kun pelin nimeä miettii...
Myöskään epäonnistuneet yritykset ei ilmeisesti mitenkään kantaudu seuraavaan? Se taisikin olla Rogue Legacyn oma twisti, nyt kun pelin nimeä miettii...
Kiinnitin samoihin asioihin huomiota ensimmäisten tuntien aikana. Monet viholliset purskauttelevat myrkkyä tai jotain muuta maahan kun niitä ampuu, ja siksi vesipullo (pikanäppäin 5) kannattaa laittaa vaikka hiiren peukalonappiin, koska sillä pitää suihkutella hahmoa vähän väliä. Pullon heittonappia en ole tarvinnut vielä koskaan ja siirsin sen näppäimistölle.Vähän hätäisen tuntuinen pelikokemus noin äkkiseltään. Kauas ei näe, koko ajan tulee jostain damagea ja ilmeisesti mitään parannuskeinoa ei ole ennen sitä kentän pohjaa?
Kyllä tästä jyvälle pääsee vähitellen mutta silti tuntuu lopulta liian yksinkertaiselta ja ihan liikaa RNG-painotteiselta.
Olin alkuun samaa mieltä ja olisin varmaan vieläkin, jollen olisi tuijottanut Mcqueebin striimejä tuntitolkulla. Itsehän olen tässä pelissä edelleen ihan paska, mutta kun tuon ukon menoa katsoo, niin käy hyvin pian ilmi, että aikalailla jokaiseen runiin saa läpipeluun mahdollistavan kombinaation jollain ilveellä. Itse en siinä onnistu edelleenkään, vaikka peliaikaa on jo yli 80h ja tiedän suurinpiirtein mitä pitää tehdä, mutta tuo heppu näyttää onnistuvan siinä lähes joka kerta. Toki aina löytyy joku, jolla käy paskin mahdollinen tuuri, mutta pointtina lähinnä se, että tässä pelissä piisaa ihan älyttömästi enemmän opittavaa kuin mitä voisi ensimmäisten tuntien perusteella olettaa.samaa mieltä RNG:n suhteen.
Yksi asia mikä kantautuu seuraaviin peleihin on se, että aina sillon tällöin tulee vastaan moso jolla on jossain edellisessä pelissä tekemäsi sauva. Viimeksi kuolin ensimmäiseen kenttään koska joku ampui jostain kaukaa alhaalta ilmeisesti Magic bolt with trigger + Lightning bolt sauvalla naamaan, ennen kuin kerkesin edes nähdä koko mosoa.Myöskään epäonnistuneet yritykset ei ilmeisesti mitenkään kantaudu seuraavaan?
Näin se wikissä selitettiin mun käsittääkseni. Joka castilla arvotaan käyttämättä olevista sloteista yksi jne. Voi aiheuttaa juuri kuvatun kaltaisia efektejä.Ilmeisesti se toimii niin, että jos wandissa on multicast (vaikkapa x4) ja sitten ne sen mukaiset spellit niin se saattaa heittää vaikka kaikki neljä ensin singleinä ja sitten vasta osua siihen multicastiin j
Toivottavasti peli vielä kypsyy ennen julkaisua eikä jää ikuiseen early access limboon.Välillä pelaaminen on oikein hauskaa mutta sellainen lievä raakile-fiilis on kyllä koko homman päällä.
Nuclear Throne vaikuttaa paljon menevämmälle ajanviete peliltä. Kiva vetää aina välilla muutama runi. Noita on hirmu hidastempoinen.
NetHackissa parasta on, että se on opittavissa oleva peli, joka on yleensä voitettavissa kunhan selviää alun. *band-tyylin naurettavia äkkikuolemia ei tule paljoa kun tietää mitä tekee.Nethackin tappajaa odoteltu jo kohta kolme vuosikymmentä... Muistitikulla on peli ja samanikäiset score listaukset![]()
Maaliskuussa oli tuollaiset aatokset. Vieläköhän kulta katoaa liian nopeasti? Minusta se oli selkeä virhe. Hahmon parantamismahdollisuuksien puuttuminen oli myös turhan HC. Ymmärrän kyllä että se kannustaa varovaisuuteen, mutta ei se siltikään tuntunut toimivan kun pienistäkin virheistä rokotettiin niin rankasti.Se ettei hahmoa voi parantaa kesken luolaston tuntuu selkeältä virheeltä ja parissa sekunnissa katoava kulta myös. Ratkaisu on Steam workshopin modit: Health Containers ja Long Life Gold, joista kumpikaan ei tee pelistä liian helppoa. Päinvastoin, kumpikin kannustaa tutkimusmatkailuun ja parantaa kokemusta.
Hyvä kuulla. Minä halusin tuon modin siksi kun monesti oli tilanne että vastassa on useampi vihollinen, mutta kaikkien tappamiseen menee niin kauan aikaa etten saanut palkkiota (kultaa) kuin siitä viimeisestä.^ Itse olin aikanaan myös sitä mieltä, että kulta katoaa liian nopeasti ja käytin kyseistä modia, kunnes tulin siihen tulokseen että katoava kulta pakottaa ottamaan riskejä ja sen myötä nostaa vaikeustasoa huomattavasti. Ensimmäisen läpipeluun jälkeen en ole tuohon koskenut, koska se mielestäni helpottaa peliä ihan liikaa. Tosin nykyään pelistä löytyy myös perk nimeltä Gold is Forever.