Kiitos, tilattu kokeiluun. Eilen tilaus sisään, maksu Visalla. Ei ongelmia. Tänään päivällä "shipped" sähköposti, ja seurantakoodi.
Sori, unohtui laittaa tuohon että snubie10 koodilla lähtee vielä -10% hinnasta pois.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos, tilattu kokeiluun. Eilen tilaus sisään, maksu Visalla. Ei ongelmia. Tänään päivällä "shipped" sähköposti, ja seurantakoodi.
Denssi Brain FreezeMitä muita tosi viilentävän tunteen antavia nikotiinipusseja on kuin Nyytti Lonkku? Mint/spearmint-makuiset mitä olen kokeillut ovat Lonkkuun verrattuna ehkä vain neljäsosan verran viilentäviä. Muutenkin tuo Lonkku on maultaan paras mitä olen testannut (noin kymmenestä).
Ei tommone kuukausi mitää tee, saattaa vähä kuivahtaa ku puhutaa jostai vuodesta jne.. heität kotona vaa pakkasee ni säilyy moitteettaOletteko kokeilleet vanhentuneita nikotiinipusseja? Ilmeisesti eivät haitallisia, mutta muuten kaiketi voivat mennä käyttökelvottomiksi. Halvalla irtoais kuukausi sitten vanhentuneita pusseja Snuscorpista.
Itse olen nyt alkanut käyttää noita nikotiinipusseja tupakan sijaan niin saako noita tilata kuinka vahvoina suomeen?
Klint ykköset on 4mg/pussi, niissä on 6mg/gr mutta kerta-annos on tuon 4mg..Onko missään nettikaupassa miedompia pusseja myynnissä? Haluaisin jotain 2 - 4 mg pusseja, mutta pikaisesti katsottuna noin mietoja ei ole saatavila.
Ainakin snusme.eu myy 4mg pusseja, voi olla miedompiakin. Siellä on suodatin josta voi valita "mild pouches".Onko missään nettikaupassa miedompia pusseja myynnissä? Haluaisin jotain 2 - 4 mg pusseja, mutta pikaisesti katsottuna noin mietoja ei ole saatavila.
Skruf Superwhite No.52 Fresh MintOlisko arvon raadilla heittää hyviä 4-6mg pusseja tuolta snusme.eu:sta, jotka ei "kuse" yllättäen suuhun. Velot ja Zyn kokeiltu, mutta ikävä yllätys odottaa satunnaisesti riippuen ilmeisesti erän laadusta? Suu tuntuma saisi olla lähellä Zone cold blast tai Karu Hallaa.
Tästä pitikin tulla kysymään, kun tilasin kanssa. Valuttaako nopeaa? Imeytyykö niksa hyvin?Ite tuli tilattuu glitchia snusmelta ja iha ok tavaraa
Alko valuttaa siin noi tunni jälkee ja imeytyy iha kivast, ehkä sais porata vähä enemmä.Tästä pitikin tulla kysymään, kun tilasin kanssa. Valuttaako nopeaa? Imeytyykö niksa hyvin?
Vain joka sivulla sama kysymysvalvooko tulli nuota kun tilaatte netistä? nuo snuscorpin pussit oli edullisia. Lopettelin jo käyttöä kun suomes nousi hinnat mut vähä tekisi mieli aloittaa uudelleen
Todellakin! Snusme.eu ilmaset postit neljänkympin tienoilla ja snubie10 koodilla kymmenen pinnaa pois.Eli ilmeisesti pari sivua selanneena netistä saa aika pirusti halvemmalta kuin lähikaupasta? Ei tule mitään tulleja? Voisin parilla sataa pistää tilauksen.
Joo pitää huomenna tilata. Nyt vähän kaljaa koneessa niin ei.Todellakin! Snusme.eu ilmaset postit neljänkympin tienoilla ja snubie10 koodilla kymmenen pinnaa pois.
Snuscorp on päiväysvanhoja torneja kympin kipale, kaikki vielä hyvinkin käytettävissä. Tuolta kympin postit.
Saattaa olla helpompi veikkailla jos on tiedossa mitä Lundgrensin makua tarkoitetaan. Jos puhe on Suomessa myytävistä, en yhtään tiedä mitä makuja mahdollisesti kivijalasta saa. Ilmeisesti täällä kehuttua Rimfrostia. Äng lienee myös sallittu maku, pieruhan ilmeisesti lisättiin sallittujen aikuisten makujen listalle RKP:n vaatimuksesta. Sitä en tiedä käyttääkö kukaan Ängiä oikeasti.Lundgrensista tullut ehdoton suosikki. Ehkä lähimpänä oikeaa nuuskaa. Mutta onkohan kukaan löytänyt vastaavaa kuin lundgrens mitä voisi vaihtelun vuoksi joskus kokeilla? Ei tarvi päristä eikä porata eikä maistua äklömintulle
Äng, mörk ja Vågsvall tullut yleensä käytettyäSaattaa olla helpompi veikkailla jos on tiedossa mitä Lundgrensin makua tarkoitetaan. Jos puhe on Suomessa myytävistä, en yhtään tiedä mitä makuja mahdollisesti kivijalasta saa. Ilmeisesti täällä kehuttua Rimfrostia. Äng lienee myös sallittu maku, pieruhan ilmeisesti lisättiin sallittujen aikuisten makujen listalle RKP:n vaatimuksesta. Sitä en tiedä käyttääkö kukaan Ängiä oikeasti.
Ens viikolla on käsittelyssä tuo etämyynnin kieltäminen, sitä en sitten tiedä että kuinka nopeasti kielto tulee voimaan. Eli itse ainakin tilaisin vielä tämän kerran netistä kun sieltä nyt vaan saa niin edullisesti. Mä en juurikaan matkustele mutta kaveri sanonut että kyllä niitä säkkejä on joutunut ihan jopa metsästämään joissain maissa kun ei ole niin yleinen tapa kuin Suomessa.Osaako kukaan sanoa, kannattaako nikotiinipusseja ostaa itse Euroopasta jos on matkalla, vai tilata suosiolla kotiin? Saksassa ei ole tullut vastaan kauppaa, jossa näitä myytäisiin.
Kiitos näistä, snuscorpilta tuli tilattua ja hintaa jäi 1,63 per kiekko. Minä hölmö oon maksanut 7€/kiekko kaupastaTodellakin! Snusme.eu ilmaset postit neljänkympin tienoilla ja snubie10 koodilla kymmenen pinnaa pois.
Snuscorp on päiväysvanhoja torneja kympin kipale, kaikki vielä hyvinkin käytettävissä. Tuolta kympin postit.

Joo yleensähä noissa menee tarra kiekon ympäri liitoksen päällä, joka sit repeytyy liitoksen kohdalta avattaessa. Lisäksi ku vielä tornin muovit pitää suojaamassa (ottaa yhden kerrallaan käyttöön), nii ilmatiiviitä ovat. Ainahan on myös valmistusvirheen mahdollisuuskin.Epäilen että tuon valmistajan kiekot eivät ole ilmatiiviitä. Kiekoissa on avaamisen helpottamiseksi tiheästi pieniä reikiä koko reunuksen ympäri... Eli erittäin kätevä avata. Ja erittäin kuivaa menoa jos tajuaa tämän parin kuukauden päästä...
Ei kyllä itselle maistunut noi denssit kun joskus tilasin, heittämällä huonoimpia pusseja mitä testannut. Kyllähän ne välillä heikottikin, mulla tais tosin olla 16mg versioita.Onko täällä kukaan käyttänyt Denssi -merkkisiä niksapusseja? Tuleeko muilla huonohko olo niistä, vaikka nikotiinipitoisuus 8mg kuten muissa?
Musta tuntuu, et se porauksen tuntu oli osasyy huonovointisuuteen.Ei kyllä itselle maistunut noi denssit kun joskus tilasin, heittämällä huonoimpia pusseja mitä testannut. Kyllähän ne välillä heikottikin, mulla tais tosin olla 16mg versioita.
Ne on mitälie ainetta laittanut niihin pusseihin jolla ne yrittää imitoida odenssin "porausta", voi olla siinä se syyOnko täällä kukaan käyttänyt Denssi -merkkisiä niksapusseja? Tuleeko muilla huonohko olo niistä, vaikka nikotiinipitoisuus 8mg kuten muissa?
Mikä homma? Paniikissa pistin nyt snusmesta tulemaan isomman satsin. Muutamia eri makuja, purkin keskihinta siinä 2€ pintaan... Ja tuota hintaa nostaa velo might peppermint jota ei alle 3,5€ saa koskaan.Ens viikolla on käsittelyssä tuo etämyynnin kieltäminen, sitä en sitten tiedä että kuinka nopeasti kielto tulee voimaan. Eli itse ainakin tilaisin vielä tämän kerran netistä kun sieltä nyt vaan saa niin edullisesti. .
Johan tuosta on kuukausia puhuttu. Tossa on kyl mainittuna viikko 38, että vissii ensviikolla. Mitä lie tämä sit käytännössä tarkoittaa, mut varmaan viimeistään vuodenvaihteessa tulee voimaan:Mikä homma? Paniikissa pistin nyt snusmesta tulemaan isomman satsin. Muutamia eri makuja, purkin keskihinta siinä 2€ pintaan... Ja tuota hintaa nostaa velo might peppermint jota ei alle 3,5€ saa koskaan.
Ehdotettu laki on tarkoitettu tulemaan voimaan mahdollisimman pian sen jälkeen, kun teknisiä määräyksiä koskevan direktiivin mukainen odotusaika on päättynyt.
Lukasin läpi ja jos vk38 tuo nuijitaan eduskunnassa läpi niin sitten eu säännösten mukaan alkaa 3kk odotusaika. Tekstissä viitattu johonkin tris direktiivin odotusaikaan. Etämyynnistä todettu aikatauluna että:Johan tuosta on kuukausia puhuttu. Tossa on kyl mainittuna viikko 38, että vissii ensviikolla. Mitä lie tämä sit käytännössä tarkoittaa, mut varmaan viimeistään vuodenvaihteessa tulee voimaan:
e: tossa suora linkki (pdf-tiedosto) ehdotukseen, itse en ole jaksanut kahlaa läpi
Makurajoituksethan käsittääkseni koskevat Suomessa myyntiin saatettavia tuotteita. Ei siis tarvitse mitään mentholpaskaa ostaa ellei juuri siitä erikoisuudesta tykkää.Luinko nopeasti vai pystynkö lakimuutoksen jälkeenkin kuitenkin tilaamaan snusmesta halpoja pusseja kuten ennenkin? Jos vain ovat mentol makuisia?
En tiedä mikä on menthol paskaa, mutta mahdollisimman raikkaista pusseista tykkään ja kaikki makeat maut ovat ehdoton no go.Makurajoituksethan käsittääkseni koskevat Suomessa myyntiin saatettavia tuotteita. Ei siis tarvitse mitään mentholpaskaa ostaa ellei juuri siitä erikoisuudesta tykkää.
Toi nimi on muuttunut might peppermint tjmsVoi v*ttu et on kummalliseksi menny tää ostaminen ku kaupassa ei saa kertoa mitä löytyy vaan sun pitää "tietää".
Jos hyvä tuuri käy niin saat listan mutta se ei tietenkään pidä ihan paikkaansa....
Onko kaupassa tai kioskeilla myynnissä mitään muuta vahvaa kuin Velon max freeze?
Oman tutkimuksen mukaan ei. Tsekattu r-kioski, lidl, ja k-market.
Mun ongelmat kaupoista ostaessa;Voi v*ttu et on kummalliseksi menny tää ostaminen ku kaupassa ei saa kertoa mitä löytyy vaan sun pitää "tietää".
Jos hyvä tuuri käy niin saat listan mutta se ei tietenkään pidä ihan paikkaansa....
Onko kaupassa tai kioskeilla myynnissä mitään muuta vahvaa kuin Velon max freeze?
Voi v*ttu et on kummalliseksi menny tää ostaminen ku kaupassa ei saa kertoa mitä löytyy vaan sun pitää "tietää".
Niemestä päätellen ikenet huutaa hoosiannaa? Vituttaa kyllä osa tuotteista tuon vuoksiPaikallinen S-ryhmä ainakin myy ICE:n Reaper XL kiekkoja, omasta mielestäni paras, kun kokoakin huomattavasti enemmän. Miinuksena nykyinen hinta 7,90€ ja suosittu tuote, useasti hyllystä loppu.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.