Nikotiinivalmisteet (nuuskat, purkat, laastarit jne.)

Liittynyt
10.09.2023
Viestejä
49
Kysymys on silti ihan relevantti. Verovapaalla matkustajatuonnilla on monenlaisia tuoteryhmäkohtaisia ylärajoja. Pahimmassa tapauksessa pussit sisällytetään johonkin olemassaolevaan tiukkaan kiintiöön. Nuuskan erilliskiintiö ei nyt vielä olisi paha, mutta muiden tupakkatuotteiden tuonnin grammamääräinen raja on aika kitsas.
Ei oo kyllä millään tapaa relevantti, verotukseen tehtiin muutokset.

Siinä vaiheessa kun sykymmällä ruvetaan noita muita asioita vääntämään niin silloin myös varmasti tulee rajoituksia määriin jota saa tuoda.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 501
Ei oo kyllä millään tapaa relevantti, verotukseen tehtiin muutokset.

Siinä vaiheessa kun sykymmällä ruvetaan noita muita asioita vääntämään niin silloin myös varmasti tulee rajoituksia määriin jota saa tuoda.

Olihan se kysymys aikalailla relevantti, vaikka vastaus tullin sivuilta oli löytynytkin.
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
447
Mitä muita tosi viilentävän tunteen antavia nikotiinipusseja on kuin Nyytti Lonkku? Mint/spearmint-makuiset mitä olen kokeillut ovat Lonkkuun verrattuna ehkä vain neljäsosan verran viilentäviä. Muutenkin tuo Lonkku on maultaan paras mitä olen testannut (noin kymmenestä).
 
Liittynyt
10.09.2023
Viestejä
49
Mitä muita tosi viilentävän tunteen antavia nikotiinipusseja on kuin Nyytti Lonkku? Mint/spearmint-makuiset mitä olen kokeillut ovat Lonkkuun verrattuna ehkä vain neljäsosan verran viilentäviä. Muutenkin tuo Lonkku on maultaan paras mitä olen testannut (noin kymmenestä).
Denssi Brain Freeze
 

TurbinoZ100000

Myyntihuuma
Tukijäsen
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
935
Oletteko kokeilleet vanhentuneita nikotiinipusseja? Ilmeisesti eivät haitallisia, mutta muuten kaiketi voivat mennä käyttökelvottomiksi. Halvalla irtoais kuukausi sitten vanhentuneita pusseja Snuscorpista.
 
Liittynyt
10.09.2023
Viestejä
49
Oletteko kokeilleet vanhentuneita nikotiinipusseja? Ilmeisesti eivät haitallisia, mutta muuten kaiketi voivat mennä käyttökelvottomiksi. Halvalla irtoais kuukausi sitten vanhentuneita pusseja Snuscorpista.
Ei tommone kuukausi mitää tee, saattaa vähä kuivahtaa ku puhutaa jostai vuodesta jne.. heität kotona vaa pakkasee ni säilyy moitteetta
 
Liittynyt
18.03.2023
Viestejä
19
Itse olen nyt alkanut käyttää noita nikotiinipusseja tupakan sijaan niin saako noita tilata kuinka vahvoina suomeen?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 212
Itse olen nyt alkanut käyttää noita nikotiinipusseja tupakan sijaan niin saako noita tilata kuinka vahvoina suomeen?
Oikein jos muistan niin raja oli 16mg/g

Ite tilasin täältä: Elä savuttomana - Top Nikotiinipussit noita päiväyksen yli menneitä pusseja viime torstaina 4 tornia. Purkille hintaa jäi 1€/prk ja tänään hetki sitten toi lähetti kotiovelle paketin. Jännä kyllä ettei kysyny mitään henkkareita.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
80
Onko missään nettikaupassa miedompia pusseja myynnissä? Haluaisin jotain 2 - 4 mg pusseja, mutta pikaisesti katsottuna noin mietoja ei ole saatavila.
 
Liittynyt
11.10.2017
Viestejä
145
Onko missään nettikaupassa miedompia pusseja myynnissä? Haluaisin jotain 2 - 4 mg pusseja, mutta pikaisesti katsottuna noin mietoja ei ole saatavila.
Klint ykköset on 4mg/pussi, niissä on 6mg/gr mutta kerta-annos on tuon 4mg..

Snusme:ellä tällähetkellä 37,90 puntti ja snubie10 koodilla 10% hinnasta pois.
 
Liittynyt
18.09.2017
Viestejä
59
Olisko arvon raadilla heittää hyviä 4-6mg pusseja tuolta snusme.eu:sta, jotka ei "kuse" yllättäen suuhun. Velot ja Zyn kokeiltu, mutta ikävä yllätys odottaa satunnaisesti riippuen ilmeisesti erän laadusta? Suu tuntuma saisi olla lähellä Zone cold blast tai Karu Hallaa.
 
Liittynyt
28.03.2023
Viestejä
13
Olisko arvon raadilla heittää hyviä 4-6mg pusseja tuolta snusme.eu:sta, jotka ei "kuse" yllättäen suuhun. Velot ja Zyn kokeiltu, mutta ikävä yllätys odottaa satunnaisesti riippuen ilmeisesti erän laadusta? Suu tuntuma saisi olla lähellä Zone cold blast tai Karu Hallaa.
Skruf Superwhite No.52 Fresh Mint
 

emagdnim

=☠️=
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 716
snusmella taas nopeaa toimintaa. Tornit lähetetty reilu kaks tuntia tilauksesta.

e: ja tänää "ylihuomenna" tilauksesta perillä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.01.2019
Viestejä
72
valvooko tulli nuota kun tilaatte netistä? nuo snuscorpin pussit oli edullisia. Lopettelin jo käyttöä kun suomes nousi hinnat mut vähä tekisi mieli aloittaa uudelleen
 

emagdnim

=☠️=
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 716
valvooko tulli nuota kun tilaatte netistä? nuo snuscorpin pussit oli edullisia. Lopettelin jo käyttöä kun suomes nousi hinnat mut vähä tekisi mieli aloittaa uudelleen
Vain joka sivulla sama kysymys :) En ole iha varma, muttako ruotsista/eu:sta ostaa, nii mennään niitten verotuksella? Vielä ei ole säädetty etämyynnin kielloista ja tuontirajoista. Suomessa on vain verotus muuttunut näille.

Viikolla 38 olisi tulossa esitys uusista laeista
Jep, ei niitä verojen takia pysyvästi takavarikoida, kun on vielä käsittääkseni rajoittamatonta etämyynti.

Vissiin viikolla 38 (syyskuun puoliväli) esitellään lakeja etämyyntiäkin koskien mikäli oikein ymmärsin? Ei välttis vielä tänä vuonna tulis vielä voimaan?


 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
269
Lundgrensista tullut ehdoton suosikki. Ehkä lähimpänä oikeaa nuuskaa. Mutta onkohan kukaan löytänyt vastaavaa kuin lundgrens mitä voisi vaihtelun vuoksi joskus kokeilla? Ei tarvi päristä eikä porata eikä maistua äklömintulle
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 860
Eli ilmeisesti pari sivua selanneena netistä saa aika pirusti halvemmalta kuin lähikaupasta? Ei tule mitään tulleja? Voisin parilla sataa pistää tilauksen.
 
Liittynyt
22.11.2020
Viestejä
153
Eli ilmeisesti pari sivua selanneena netistä saa aika pirusti halvemmalta kuin lähikaupasta? Ei tule mitään tulleja? Voisin parilla sataa pistää tilauksen.
Todellakin! Snusme.eu ilmaset postit neljänkympin tienoilla ja snubie10 koodilla kymmenen pinnaa pois.

Snuscorp on päiväysvanhoja torneja kympin kipale, kaikki vielä hyvinkin käytettävissä. Tuolta kympin postit.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
250 877
Viestejä
4 372 388
Jäsenet
72 682
Uusin jäsen
Mpu

Hinta.fi

Ylös Bottom