Nettitreffit + Tinder

Mulla on noista pikadeitti-tapahtumista sellainen mielikuva, ettei siellä ainakaan nättejä naisia pahemmin ole paikalla. Koska miksi ne sellaiseen osallistuisi? Sama toki pätee A-luokan miehiin.

Musta olisi tosi vaivaannuttavaa virittää keskustelua naisten kanssa, jotka ei voisi vähempää kiinnostaa.

Eikös se mene paremminkin niin päin, että ei niin kiinnostavan naisen kanssa on paljon rennompaa jutella niitä näitä kuten kenelle tahansa, juurikin siksi kun ei ole kiinnostusta eikä siten jännitä yhtään? :hmm:

Eikös se mene paremminkin niin päin, että ei niin kiinnostavan naisen kanssa on paljon rennompaa jutella niitä näitä kuten kenelle tahansa, juurikin siksi kun ei ole kiinnostusta eikä siten jännitä yhtään? :hmm:
Joo mutta mitä järkeä? Ellei sitten ole niin introvertti incel, että pelkkä juttelu naisen kanssa on jo arvossaan.

Mietin, että miksi ei ole sellaisia sinkkutapahtumia missä voisi nähdä muita sinkkuja ja huomasin, että onhan niitä. Sinkkutapahtumat.fi ja Facebookin sinkkutapahtumat. Siellä järjestetetään pikadeittejä, joissa jonkun naisen kommentin mukaan miehet vaihtavat pöytää sujuvasti ja kaikilla on mukavaa.
Sitten on sinkkukävelyjä ja myös puhelimen avulla toimivia tapahtumia.
Sinkkutapahtumat sivulla lukee: Sinkut linjoilla toteutetaan Jitsillä, joka on avoimen lähdekoodin sovellus. Toiminut useamman vuoden sujuvasti.

Luin sitten yhden miehen kommentin: kaikki naiset jahtaavat siellä yhtä tai kahta parhaimmannäköistä miestä.

Noh, jos ei välitä tuosta miehen kommentista ja kävisi vain kokeilemassa sinkkukävelyjä, nehän voisi olla mukaviakin. Tai sitten ei :D
Itse olin muutama vuosi sitten sinkkutapahtumat.fi:n juhannuspippaloissa. Sieltä löytyi naisystävä, jonka kanssa olen edelleen kimpassa. :) Oli oikein mukava tapahtuma, rentoa hengailua, ei mitään väkinäistä meininkiä. Itse menin sinne ihan vain viettämään juhannusta odottamatta, että mitään vipinää olisi, mutta yllätyin positiivisesti. :)

No mutta sanoit että se olisi vaivaannuttavaa.
Jos on eroottis-romanttisessa mielessä paikalle saavuttu, niin on se vähän kiusallista jutella epäviehättävän ihmisen kanssa niissä puitteissa. Ja etenkin jos suurin osa tai melkein kaikki on tällaisia, eikä ole kyse mistään yksittäistapauksista.

Toisaalta aina voi tehdä niin, että käy ovella kääntymässä ja lähtee kotiin, jossei talentin taso miellytä heti ensisilmäyksellä. Jossei paikalla näyttäisi olevan juuri ketään viehättävää naista tai mieskilpailijoiden taso on liian kova, niin kannattanee luovuttaa suosiolla. Turha sinne on jäädä mitään teeskentelemään.

Statistiikka

Viestiketjuista
301 971
Jäsenet
82 072
Uusin jäsen
Turbomajava

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom