- Liittynyt
- 21.10.2016
- Viestejä
- 1 156
Se kuuluisa ikuinen jakoketjuViimeksi? Montakohan kertaa se on uusittu?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se kuuluisa ikuinen jakoketjuViimeksi? Montakohan kertaa se on uusittu?
Ei niitä ole enää 20v ollut, joten ei pitäisi tulla enää kenellekään yllätyksenä?Se kuuluisa ikuinen jakoketju![]()
Taitaa olla ihan tekoäly ruuneperinä.Tässä on myyjänä oikea ruuneperi, sen verran on mainospuhetta ilmoituksessa
Miksi juuri tämä auto?
• Se ei ole uusi, mutta sillä on luonnetta.
• Se ei ole täydellinen, mutta se on rehellinen.
• Se ei ole sähköauto, mutta se ei jätä sinua tien varteen odottamaan latausta.
Ja se klassikko: "Lisää kuvia lähipäivinä!"Saa olla melkoinen bensalenkkari, että maksaa tästä 28000e. Takavaimennin laitettu tyylikkääksi osoittamaan sivulle
Ja se klassikko: "Lisää kuvia lähipäivinä!"
Ilmoituksen viimeinen päivitys 15.07.2025
Pariin kertaa mainostetaan "hyvää huoltohistoriaa" mutta 2014-2015 ajettu yli 40tkm ilman öljyhuoltoa ja 2015-2020 ei ole mitään tositteita.... oikea kunnon skeptikko voisi myös sanoa jotain noista peräkkäisistä Top Marine huoltoleimoista
On siihen 2014-2015 välillä ainakin öljyhuolto nollattu. CBS perusteinen sähköinen huoltokirja niin olisi vihreän sijaan keltainen ok jos huolto olisi pitkäksi ajettu.
No tuota en huomannutkaan. Tuo missä on Service history listauksessa OK jarrujen ja muiden perässä nollautuu ajotietokoneesta resetoimalla oli niitä tehty tai ei.
Vaikutti joltain venepuolen toimijalta, se sinänsä tavatonta että joku öljynvaihdot ja pikku hommat tekee itse tai kontaktia johokin pajaan missä onnistuu, esim jos sama paikka missä veneenkin. eikä jossa "valtuutetussa" huollossa. Mutta ei se nyt tarkoita mainoksen hyvää huoltohistoriaa. se tarvii jotain muutakin. (no ka tuo että öljyllä välill ävaihdeltu parikertaa vuodessa kympin välein)Onnistuttu myös hyvin löytämään nyrkkipajat millä ei laitteita tehtaan sähköisen huoltokirjan täyttöön. Bemarikin sen verran yleinen, että suurimmalta osalta monimerkeistäkin pitäisi onnistua ja merkkiin erikoistuneilla myös tehtaan sähköisen historia päivitys autoon, kuten 2020 huollosta näkyy.
Vaikutti joltain venepuolen toimijalta, se sinänsä tavatonta että joku öljynvaihdot ja pikku hommat tekee itse tai kontaktia johokin pajaan missä onnistuu, esim jos sama paikka missä veneenkin. eikä jossa "valtuutetussa" huollossa. Mutta ei se nyt tarkoita mainoksen hyvää huoltohistoriaa. se tarvii jotain muutakin. (no ka tuo että öljyllä välill ävaihdeltu parikertaa vuodessa kympin välein)
Tuolloin ollut jo 8v vanha ja 150 000km ajettu ja jos idea ajaa vuosia, niin ehkä ei sen huoltopaperin perässä, vaan niiden huoltojen.
Gt6 tuosta tulee mieleen, vaikka ei täysin samalta näytäkään.
Voihan se hinnoittelu olla vaikeaa, mutta ei silti pysty käsittämään tuollaista "tarjousten perusteella" ilmoitusta. Vahva mutu on, että se indikoi aina myyjän toivovan kovaa hintaa, eli loppujen lopuksi tuhlataan vain molempien aikaa kun järkevät tarjoukset hylätään.
On kyllä muutenkin niin karvalakki kuin voi olla. Ei ilmastointia, ei kaukosäätöistä keskuslukitusta, veivilasit edessä, nupeilla säädettävät peilit,Olen liian nuori tähän paskaan... 80- ja 90-luvuilla myytiin vielä autoja ilman radioita, muistan kun isäni sellaisen viritteli 80-luvun lopun Pököttiin vuosituhannen alkupuolella. Mutta että vielä 2004 sai Fiestaa ilman radiota?!
Jep, sama asia kun myydään huutokaupassa hintavarauksella.Voihan se hinnoittelu olla vaikeaa, mutta ei silti pysty käsittämään tuollaista "tarjousten perusteella" ilmoitusta. Vahva mutu on, että se indikoi aina myyjän toivovan kovaa hintaa, eli loppujen lopuksi tuhlataan vain molempien aikaa kun järkevät tarjoukset hylätään.
mistä päättelet ettei tytäroletettu olisi sillä kortin saatuaan ajanut vaikka pari vuotta ja nyt haluaa vaihtaa? ei sitä opetuspoljinta pakko ole irroittaa, ja/tai on laitettua myyntiä varten takaisin, onhan se myyntivaltti?
Musta tuntuu, että tuo on joku tonnin-kahden auto. Onko siinä jotain supererikoista, jota itse en vain ymmärrä?
Eka ilmoitus viimevuoden puolelta, rekisteröity tänävuonna huhtikuussa, onko tuo jonkin muutto/matkatuliainen tai vastaava Olisko ollut eka tyrkyllä ekassa liikkeessä ja myyty/vaihdetty sitten jälkimmäisellä.Hmm...
Ford Focus Sedan Ghia 1.6l bensamanuaali 37 tkm vm. 1999 MPV-834. Ensirekisteröity 4/2025, tuontimaa Saksa.
Jotenkin häiritsevää. Muistan nähneeni Nettiautossa vastaavan auton aiemmin - sedan, hopea, reilu 30 tkm, Ghia-varustelu ja alut. Mutta en onnistunut onkimaan ilmoitusta koneeltani, vaikka olisin kuvitellut tallentaneeni. Siinä tosin muistaakseni oli kromilista takapuskurissa kilven yläpuolella toisin kuin tuossa Sakan autossa. Todennäköisesti muistelen tätä, löytyi kirjanmerkeistä. Olisikohan sama auto vai onko Suomessa nyt tosiaan kaksi reilu 30 tkm ajettua hopeanharmaata ykköskoppaista Focusta sedanina ja Ghiana?
Hullu on kyllä ollut, joka on tuon uittanut Saksasta.
Molemmissa vielä käyttöönotto 4/1999 (Sakan autossa ilmon alaosassa)...
Kyllä sen sama täytyy olla. Vanteet samat.
![]()
![]()
On siitä kuitenkin Saka innostunut noin paljon että laittanut firman nimellä myyntiin, että kai siinä jotain uskottavaa ollut.100-200tonttua rullattu pois?
Hmm...
Ford Focus Sedan Ghia 1.6l bensamanuaali 37 tkm vm. 1999 MPV-834. Ensirekisteröity 4/2025, tuontimaa Saksa.
Jotenkin häiritsevää. Muistan nähneeni Nettiautossa vastaavan auton aiemmin - sedan, hopea, reilu 30 tkm, Ghia-varustelu ja alut. Mutta en onnistunut onkimaan ilmoitusta koneeltani, vaikka olisin kuvitellut tallentaneeni. Siinä tosin muistaakseni oli kromilista takapuskurissa kilven yläpuolella toisin kuin tuossa Sakan autossa. Todennäköisesti muistelen tätä, löytyi kirjanmerkeistä. Olisikohan sama auto vai onko Suomessa nyt tosiaan kaksi reilu 30 tkm ajettua hopeanharmaata ykköskoppaista Focusta sedanina ja Ghiana?
Hullu on kyllä ollut, joka on tuon uittanut Saksasta.
Molemmissa vielä käyttöönotto 4/1999 (Sakan autossa ilmon alaosassa)...
Kyllä sen sama täytyy olla. Vanteet samat.
![]()
![]()
Kaverilla oli aikanaan vastaava Ford Focus sedan 1.6 Ghia ja muistaakseni jonkun 2000-2500 € köyhtyi 14v sitten vajaat 200 tkm ajettuna. Jo silloin edusti halpaa tonnipommista napsun luotettavampaa käyttistä.
Tänä päivänä taitaa tuollainen vajaa 200 tkm ajettu ~10-vuotias C-segmentin auto olla 5 tonnista ylöspäin... ja silloinkin saa yleensä hihnavaihtamattoman Focuksen Ecoboom-moottorilla... Vaikkapa Octavia on jo selvästi kalliimpi. Hullu markkina ostajan kannalta, mutta ei mahda mitään. Historiallisen halpoja kilometrejä uuden ostaneelle.
Kyllä ne autotkin on parantunut ja paremmin kestää ikää ja kilometrejä. Myöskin uusien autojen hinnat on kohonnut aika paljon ja romutussetelit hävitti halvimman hintaluokan myytävistä.
Toi 11v ja vajaa 200tkm oli kyllä focukselle rehellisesti käyttöiän verran. Ruostetta tahtoi jo sen verran puskea luukkuihin, että vaati toimenpiteitä, erinäisiä myös tienposkeen jättäviä vikoja.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.