Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Mikäköhän tämän tarina on:
Volvo V60 D3 Momentum | Ajettu VAIN 608km Farmari 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto

On ainakin kalliita kilometrejä tullut, jotain 25-30€ kilometri :geek:.

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää syy, onko auto maannut jossain konkurssi tai kuolinpesässä selvittelyn ajan vai mitä. Alkaa olemaan siinä tässä tekeekö tuollainen autolle hyvää ja onko tuo parempi vai huonompi kuin vähän enemmän ajeltu.
Jotain "vikaa" tuossa taitaa olla koska on ollut liikkeessä myynnissä jo 450km ajettuna, eli 2014-2015? Hintaa silloin 29950:
Autorintama Oy

Vähän outoa liikkeeltä makuuttaa autoa 5 vuotta ja pudottaa hintaa ~4000 euroa - ellei auto ole "myyntikelvoton" jollain tapaa (haisee ruumiilta, on selvästi tulva-auto, tms)?

Edit: kuvakin on vähintään vuodelta 2016: "Modified: 24 February 2016, 22:04:58"
 
Jotain "vikaa" tuossa taitaa olla koska on ollut liikkeessä myynnissä jo 450km ajettuna, eli 2014-2015? Hintaa silloin 29950:
Autorintama Oy

Vähän outoa liikkeeltä makuuttaa autoa 5 vuotta ja pudottaa hintaa ~4000 euroa - ellei auto ole "myyntikelvoton" jollain tapaa (haisee ruumiilta, on selvästi tulva-auto, tms)?

Edit: kuvakin on vähintään vuodelta 2016: "Modified: 24 February 2016, 22:04:58"
Ihmettelin pitkään miten noin nuorella autolla on ehditty noin paljon ajaa. Jotenkin aivot ei edes käsitä tuollaisia alle 1000 km ajomääriä vaan automaattisesti tulkitsee ne tuhansiksi kilometreiksi. :D
 
Ylipäätään mielenkiintoista miksi katsastettu jo mallivuonna, vähän kuulostaisi tuontipeliltä, mutta aika harvinaista kai tuollaisen 400km ajetun ja kuukausia vanhan käytettynä tuominenkaan on.

Onhan tuossa selkeästi joku tuontikuvio / muuttoauto, koska jos uutena olisi ostettu Suomesta niin silloisten pykälien mukaan tuo olisi pitänyt katsastaa ensimmäisen kerran vasta 2017 ja toisen kerran tänä vuonna 2019.
 
Jotain "vikaa" tuossa taitaa olla koska on ollut liikkeessä myynnissä jo 450km ajettuna, eli 2014-2015? Hintaa silloin 29950:
Autorintama Oy

Vähän outoa liikkeeltä makuuttaa autoa 5 vuotta ja pudottaa hintaa ~4000 euroa - ellei auto ole "myyntikelvoton" jollain tapaa (haisee ruumiilta, on selvästi tulva-auto, tms)?

Edit: kuvakin on vähintään vuodelta 2016: "Modified: 24 February 2016, 22:04:58"
Samalla liikkellä on näköjään myös toinen auto, joka on ilmeisesti maannut varastossa ajamatta: huhtikuussa 2015 5770km ajettu 2015 ja toukokuussa 2019 5864 km. Sama liike tuonut ilmon mukaan 2013 maahan, eli lieneekö siitä asti maannut varastossa.
Mercedes-Benz C 200 CGI BE (135kW) Avantgarde Vetokoukku Parktronic Navi Porrasperä 2013 - Vaihtoauto - Nettiauto


Edit: Itseasiassa kaikki firman autot näyttää olevan seisseet monta vuotta käytännössä ajamatta, eli ilmeisesti mitä ikinä taustalla onkaan liittyy koko puulaakiin. Uteliaisuus tuosta kyllä herää :confused:.
 
Viimeksi muokattu:
Sisäkkö on jo useamman vuoden puhunut, että haluaa X5:sen. Nettiautosta löytyi yksi potentiaalinen tapaus, ja koska välimatkaakaan ei ollut kuin se 130km suuntaansa, lähdettiin katsomaan vekotinta.
Ensimmäisenä auton viereen päästyä näky oli tämä:

Nettiauton kuvista kyllä näki, että auto oli maalattu jollain mustalla matalla, mutta tuo keltaisen (ja paikoitellen keltaisen ja sinisen) värin killittäminen oli aika näkyvää ympäri auton. No, tuon kanssa olisi vielä voinut elää.

Seuraavaksi auto käyntiin ja ekana käsky tarkastaa jäähdytinnesteet. Seuraavana sitten valitusta avoimesta takakontista ja toimimattomista takavaloista. Tässä vaiheessa alkoi jo ostohalut olemaan aika kadoksissa, mutta pakko se oli koeajolle suunnata.
Kajareista (cd-soitin toimi ainakin) kaikui joku jallajalla-kebabmusiikki ja musiikki tuntui tulevan kuin jostain montusta. Stereoiden pikselit oli tietenkin niin kadoksissa, että mitään ei siitä pystynyt säätämään (pikseliviat oli tiedossa).
Kulkupuolessa ei ollut mitään valittamista. Laatikko toimi hyvin jne, mutta jarruttaessa meinasi hampaat tippua suusta. Huoltokirjan mukaan jarrulevyt vaihdettu 145tkm kohdalla muutama vuosi sitten. Samalla kävi ilmi, että viimeisimmästä öljynvaihdosta oli +2v ja 26tkm.

Seuraava ongelma olikin se, että auto ei lämmennyt (olisiko se jäähdytinneste ollut oikeasti lopussa?). Lämpömittari nousi kyllä oikeaan kohtaan mittaristossa. Myöskään lämppärin puhallin ei toiminut. Tai toimi, mutta lopputuloksena oli lehmän henkäystä vastaava ilmavirta. Lämppärin säätimestä puuttui kuskin puolen lämmönsäätimet kokonaan sekä (ilmeisesti) tuulilasille ohjaava puhallus. Koeajon jälkeen myyjä sanoi, että niiden namiskojen olisi pitänyt löytyä hansikaslokerosta. Ei siellä ollut kuin ohjekirja, puutteellinen huoltokirja ja jotain kaatunutta öljyä.
Puhallin laitettiin kyllä täysille, mutta ei se ilmavirtaan mitenkään vaikuttanut. Eikä sekään, että oliko ilmastointi päällä tai mihin muualle se oli suunnattu.

Liikkeen pihaan päästyä meinasin vielä kurkata konepellin alle, mutta avausvipu oli hajalla. Selvisi ilmeisesti sekin, miksei niitä öljyjä oltu vaihdettu. Tämän jälkeen ei ollut enää intoa lähteä katsomaan, että oliko ne takaiskarit vaihdettu, mistä viime leimalla oltiin huomautettu.

Avaimen palautus myyjälle, vikojen läpikäynti ja "kiittimoi".
Myyjä oli tietenkin täysin tietämätön vioista.
 
Jotain "vikaa" tuossa taitaa olla koska on ollut liikkeessä myynnissä jo 450km ajettuna, eli 2014-2015? Hintaa silloin 29950:
Autorintama Oy

Vähän outoa liikkeeltä makuuttaa autoa 5 vuotta ja pudottaa hintaa ~4000 euroa - ellei auto ole "myyntikelvoton" jollain tapaa (haisee ruumiilta, on selvästi tulva-auto, tms)?

Edit: kuvakin on vähintään vuodelta 2016: "Modified: 24 February 2016, 22:04:58"
No joo, mutta jos suomiauto( :D ), niin jos vikaa niin takuuseenhan sen olisi korjauttaa voinut.

Mutta tosiaan vaikea sanoa kun ei tiedä onko tuonti. Vähintään erikoinen kuvio kyllä olisi ns. uusi käytetty auto tuoda. Ellei muuttoauto tosiaan tai kuolo korjannut. Ja vielä tuo että on ollut samassa liikkeessä vähemmän ajettuna. Vitun erikoinen tapaus:jd:
 
Sisäkkö on jo useamman vuoden puhunut, että haluaa X5:sen. Nettiautosta löytyi yksi potentiaalinen tapaus, ja koska välimatkaakaan ei ollut kuin se 130km suuntaansa, lähdettiin katsomaan vekotinta.
Ensimmäisenä auton viereen päästyä näky oli tämä:

Nettiauton kuvista kyllä näki, että auto oli maalattu jollain mustalla matalla, mutta tuo keltaisen (ja paikoitellen keltaisen ja sinisen) värin killittäminen oli aika näkyvää ympäri auton. No, tuon kanssa olisi vielä voinut elää.

Seuraavaksi auto käyntiin ja ekana käsky tarkastaa jäähdytinnesteet. Seuraavana sitten valitusta avoimesta takakontista ja toimimattomista takavaloista. Tässä vaiheessa alkoi jo ostohalut olemaan aika kadoksissa, mutta pakko se oli koeajolle suunnata.
Kajareista (cd-soitin toimi ainakin) kaikui joku jallajalla-kebabmusiikki ja musiikki tuntui tulevan kuin jostain montusta. Stereoiden pikselit oli tietenkin niin kadoksissa, että mitään ei siitä pystynyt säätämään (pikseliviat oli tiedossa).
Kulkupuolessa ei ollut mitään valittamista. Laatikko toimi hyvin jne, mutta jarruttaessa meinasi hampaat tippua suusta. Huoltokirjan mukaan jarrulevyt vaihdettu 145tkm kohdalla muutama vuosi sitten. Samalla kävi ilmi, että viimeisimmästä öljynvaihdosta oli +2v ja 26tkm.

Seuraava ongelma olikin se, että auto ei lämmennyt (olisiko se jäähdytinneste ollut oikeasti lopussa?). Lämpömittari nousi kyllä oikeaan kohtaan mittaristossa. Myöskään lämppärin puhallin ei toiminut. Tai toimi, mutta lopputuloksena oli lehmän henkäystä vastaava ilmavirta. Lämppärin säätimestä puuttui kuskin puolen lämmönsäätimet kokonaan sekä (ilmeisesti) tuulilasille ohjaava puhallus. Koeajon jälkeen myyjä sanoi, että niiden namiskojen olisi pitänyt löytyä hansikaslokerosta. Ei siellä ollut kuin ohjekirja, puutteellinen huoltokirja ja jotain kaatunutta öljyä.
Puhallin laitettiin kyllä täysille, mutta ei se ilmavirtaan mitenkään vaikuttanut. Eikä sekään, että oliko ilmastointi päällä tai mihin muualle se oli suunnattu.

Liikkeen pihaan päästyä meinasin vielä kurkata konepellin alle, mutta avausvipu oli hajalla. Selvisi ilmeisesti sekin, miksei niitä öljyjä oltu vaihdettu. Tämän jälkeen ei ollut enää intoa lähteä katsomaan, että oliko ne takaiskarit vaihdettu, mistä viime leimalla oltiin huomautettu.

Avaimen palautus myyjälle, vikojen läpikäynti ja "kiittimoi".
Myyjä oli tietenkin täysin tietämätön vioista.

Ei millään pahalla sua kohtaan koska et ostanut, mutta ihmetyttää ihmiset jotka ostaa 20v vanhoja "öky" malleja joista näkee kuuhun asti että pelkkää ongelmaa luvassa ja sitten mangutaan foorumilla kuinka paska auto!?
 
Ei millään pahalla sua kohtaan koska et ostanut, mutta ihmetyttää ihmiset jotka ostaa 20v vanhoja "öky" malleja joista näkee kuuhun asti että pelkkää ongelmaa luvassa ja sitten mangutaan foorumilla kuinka paska auto!?
Ei se 20v siitä autosta paskaa tee - vaan se "jallajallakebab" -ylläpito nollabudjetilla. Ei sen auton tarvitse olla edes 10v ikäinen että sen saa tuohon kuvattuun kuntoon jos pito on tyyliä "ostin auton, ei kai tälle tarte tehdä mitään muuta kuin ajaa?"... ;)
 
Ei millään pahalla sua kohtaan koska et ostanut, mutta ihmetyttää ihmiset jotka ostaa 20v vanhoja "öky" malleja joista näkee kuuhun asti että pelkkää ongelmaa luvassa ja sitten mangutaan foorumilla kuinka paska auto!?
Kunhan tuo olisi ollut normaalikuntoinen 20v vanha auto, niin mukaan se olisi lähtenyt. Tiedossa on laahainongelmat jne, mutta tuo on tainnut saada viimeisen muutaman vuoden aikana vaan kipeää.
Oliko vielä maalattu eikä teipattu. Jos maalattu noinkin korkeilla standardeilla, niin eihän tuota senkään takia kukaan täysjärkinen osta. Ei kyllä muutenkaan.
Joo, ihan maalattu oli. En kyllä ymmärrä, miten noissa myyntikuvissa se keltainen ei näy yhtään. Oli nimittäin sen verran keltaista loimotusta ympäri autoa, kun 5m lähemmäs autoa meni ihmettelemään.
 
Miksi autoliike pitäisi auto poissa rekisteristä, yhtä pakua olin menossa katsomaan ja tarkistin rekisteritiedot ennen lähtöä. Jäi lähtemättä kun luin aiemmista omistajan vaihdoista ja rekisteristäpoistosta ja kk. tai kahden päästä uudelleen reksteröinnistä. Kolariauto vai jotain muuta?
 
Miksi autoliike pitäisi auto poissa rekisteristä, yhtä pakua olin menossa katsomaan ja tarkistin rekisteritiedot ennen lähtöä. Jäi lähtemättä kun luin aiemmista omistajan vaihdoista ja rekisteristäpoistosta ja kk. tai kahden päästä uudelleen reksteröinnistä. Kolariauto vai jotain muuta?
Siis ei ne rekisteristä poista (sehän vaatisi romutuksen), mutta se on ihan normaalia, että liikkeet poistavat autot liikennekäytöstä kun auto otetaan myyntivarastoon, jotta säästetään vakuutusmaksuissa ja veroissa.

Vauriopoisto on sitten eri asia kuin normaali liikennekäytöstä poisto.
 
Sisäkkö on jo useamman vuoden puhunut, että haluaa X5:sen. Nettiautosta löytyi yksi potentiaalinen tapaus, ja koska välimatkaakaan ei ollut kuin se 130km suuntaansa, lähdettiin katsomaan vekotinta.
Ensimmäisenä auton viereen päästyä näky oli tämä:

Nettiauton kuvista kyllä näki, että auto oli maalattu jollain mustalla matalla, mutta tuo keltaisen (ja paikoitellen keltaisen ja sinisen) värin killittäminen oli aika näkyvää ympäri auton. No, tuon kanssa olisi vielä voinut elää.

Seuraavaksi auto käyntiin ja ekana käsky tarkastaa jäähdytinnesteet. Seuraavana sitten valitusta avoimesta takakontista ja toimimattomista takavaloista. Tässä vaiheessa alkoi jo ostohalut olemaan aika kadoksissa, mutta pakko se oli koeajolle suunnata.
Kajareista (cd-soitin toimi ainakin) kaikui joku jallajalla-kebabmusiikki ja musiikki tuntui tulevan kuin jostain montusta. Stereoiden pikselit oli tietenkin niin kadoksissa, että mitään ei siitä pystynyt säätämään (pikseliviat oli tiedossa).
Kulkupuolessa ei ollut mitään valittamista. Laatikko toimi hyvin jne, mutta jarruttaessa meinasi hampaat tippua suusta. Huoltokirjan mukaan jarrulevyt vaihdettu 145tkm kohdalla muutama vuosi sitten. Samalla kävi ilmi, että viimeisimmästä öljynvaihdosta oli +2v ja 26tkm.

Seuraava ongelma olikin se, että auto ei lämmennyt (olisiko se jäähdytinneste ollut oikeasti lopussa?). Lämpömittari nousi kyllä oikeaan kohtaan mittaristossa. Myöskään lämppärin puhallin ei toiminut. Tai toimi, mutta lopputuloksena oli lehmän henkäystä vastaava ilmavirta. Lämppärin säätimestä puuttui kuskin puolen lämmönsäätimet kokonaan sekä (ilmeisesti) tuulilasille ohjaava puhallus. Koeajon jälkeen myyjä sanoi, että niiden namiskojen olisi pitänyt löytyä hansikaslokerosta. Ei siellä ollut kuin ohjekirja, puutteellinen huoltokirja ja jotain kaatunutta öljyä.
Puhallin laitettiin kyllä täysille, mutta ei se ilmavirtaan mitenkään vaikuttanut. Eikä sekään, että oliko ilmastointi päällä tai mihin muualle se oli suunnattu.

Liikkeen pihaan päästyä meinasin vielä kurkata konepellin alle, mutta avausvipu oli hajalla. Selvisi ilmeisesti sekin, miksei niitä öljyjä oltu vaihdettu. Tämän jälkeen ei ollut enää intoa lähteä katsomaan, että oliko ne takaiskarit vaihdettu, mistä viime leimalla oltiin huomautettu.

Avaimen palautus myyjälle, vikojen läpikäynti ja "kiittimoi".
Myyjä oli tietenkin täysin tietämätön vioista.

Mua rupes kiinnostamaan tuo X5.

Siis tämä: BMW X5 4.4i 5d A ** SUOMI-AUTO TEHOKKAALLA MOOTTORILLA ** Muu 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto

Jos toi on ajoltaan hyvä ja kone toimii niin tuossahan olisi hienoa projektiautoa pitkäksi aikaa.

Harmi ettei oo 5ke ylimääräistä, varmaan tuon saisi siihen tingittyä.
 
Se on autokauppa mikä kannattaa. Otetaan vaihdossa vanha x5 ilmaiseksi ja eiköhän kohta joku osta sen pois 5ke koska BMW..
Ei voi kuin ihmetellä
 
Eikä maksa kuin hieman yli 10% auton arvosta vuodessa makuuttaa pihalla vaikkei ajais metriäkään.

tosin diesel -vastaava maksaa jo tonnin. :D
Niin no, jos minulla on auto tietoisesti pihassa niin se on kyllä myös seisonnassa.

Varsinkin jos on remppaa tiedossa kuten uusimassa ostoksessani. (Niin ja kiisseli farkku kun on, niin lähtee takapenkit mäkeen ja käyttövoimaverot alas)
 

Noista valtaosa on nykyään pelleiltään niin pitsiä, joten tuo 2500e (oletetusti) hyväkuntoisesta korista ei ole edes paljon imo. Harrasteautojen korit saattaa maksaa mammonaa, jos koripaneeleja ei saa uustuotantona.

/Nopealla googlauksella löytyi kaksi tuon ikäistä Ramchargeria jenkeistä, toinen myyty $28k, toisella pyynti $35k. Jos nuo on viimeisen päälle kunnostettujen hintoja, ei tuo 2500e ole tosiaankaan paha pelkästä korista, vaikkei viimeisen päälle kunnossa olisikaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mercedes-Benz S 600 Lang 4d A 368kw Porrasperä 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto

Mukavuudenhaluiselle joka ei tykkää jäädä odottelemaan ohituspaikkoja. Näissäkin on tullut hinta alas hurjasti muutaman vuoden sisällä. 4v sitten vastaavan sai Suomessa halvimmillaan 30ke hintaan. Halvin S600 biturbo näytti olevan nettiautossa nyt 13900e, mutta otin tämän esimerkiksi, koska tässä oli kalleimmat huollot hoidettuna (Alustan pumppu ja puolat)

Tuosta moottoristahan tosiaan saa pelkällä ohjelmoinnilla todistetusti 740hp/1200nm. Alkaa olla teho/eurosuhde kohdallaan, sellaiselle joka sitä ominaisuutta autossa arvostaa.
Ja ei, ei ole minun, kaverini tai tuttuni ilmoitus.
 
Eikö tuollaisessa vähän joka remppa mitä tarvitsee tehdä ole ihan pirun kallista :D Vaikka hankintahinta vielä suht edullinen niin ei olisi itsellä kyllä varaa pitää.

On toki, ja sehän monet yllättääkin kun ostavat vanhan premiumauton "halvalla". Kuitenkin tuossa pientä lohtua tuo ABC-alustan jo huollettu pumppu, joka on muistaakseni marmorilta yli 4 tonnia ja yleensä noiden kallein yksittäinen huolto.
 
Ja pelkkä tulppien vaihto 200-300€:facepalm: Toki marmorilta ei tuohon kannata mitään ostaa ja ns. kakkosautona ihan oiva peli sillä jos jotain hajoaa niin ei ole pakko saada nopeasti ajoon vaan on aikaa odotella osia.
 
Noista valtaosa on nykyään pelleiltään niin pitsiä, joten tuo 2500e (oletetusti) hyväkuntoisesta korista ei ole edes paljon imo. Harrasteautojen korit saattaa maksaa mammonaa, jos koripaneeleja ei saa uustuotantona.

Kyllä nuo vähänkään kunnossa olevat korit 60-70 lukujen amerikkalaisiin alkavat maksaa jo melko paljon, kun ne helpot ja kivat Kalifornia & Texas autot ovat jo suurimmaksi osaksi entisöity.

Yksi puolituttu, joka uittaa työkseen tavaraa jenkeistä, maksoi 80-luvulla kiihdytyskisoissa ympäriajetusta rullaavasta 1970 mallisen Plymouth Cudan korista 25 k$ ja piti sitä halpana, kun kori oli kutakuinkin mitoissaan ja koppa oli käytännössä ruosteeton.

Samoin yksi tuttu jenkkiharrastaja osti "helpon projektin" eli 1970 302 Boss Mustangin, joka oli latolöytö jostain Michiganin metsistä, maksoi siitä kohtuulliset 35 k$ ja nyt sen korin kunnostamiseen on mennyt 5 vuotta ja noin 80 k€ rahaa, ainut alkuperäisestä autosta jäljeellä oleva kokonaisuus on kattopellin, c-pilarien ja takapenkin poteron muodostama kokonaisuus, kaikki muu on pitännyt tehdä enemmän tai vähemmän uusiksi.
 
Eikö tuollaisessa vähän joka remppa mitä tarvitsee tehdä ole ihan pirun kallista :D Vaikka hankintahinta vielä suht edullinen niin ei olisi itsellä kyllä varaa pitää.
Car Throttlen pojat osti tuhannen punnan luksusautohaasteena saman vuosiluokan S500 ja kävivät sitten hakemassa vikalistan asiantuntijalta.

11k£ ruostekorjauksineen
 
Eikö tuollaisessa vähän joka remppa mitä tarvitsee tehdä ole ihan pirun kallista :D Vaikka hankintahinta vielä suht edullinen niin ei olisi itsellä kyllä varaa pitää.
Ei välttämättä. Kyllä nuo huippumallit käyttää osittain samoja palikoita kuin ne perusmallitkin.
 
Harrasteena ja kesäkäyttiksenä joku tuollainen bensakoneella oleva vanha ässä tai 7-sarjalainen olisi ihan mukava.

Juuri eilen katsoin tuon Car Throttlen jakson ja väittäisin, että pätevä TI-mies laittaisi tuonkin tuhannen punnan mesen paraatikuntoon 3-4 k€:lla.
Noihin vanhoihin ässiin kun on alkanut saamaan kohtuuhintaista osaa saksasta ja suurimmat kustannukset tuossa tulevat työstä.

Esimerkiksi Hämeenlinnassa vaikuttaa yksi mese harrastaja, joka tuo säännöllisesti noita W220 ässiä saksasta remontoitavaksi ja myytäväksi.
 
Uberman niminen kaveri osti tuollaisen V12 Mersun jenkkilässä ja kyllä se oli aika kallis korjattava mitä nyt youtube videoissa esille tuli. Esim V12 koneen puola ei ollut mikään kovin halpa edes jenkkilän hinnoissa ja ABC-järjestelmä oli hankala ja kallis sekin. Käsittääkseni W220 mallissa ei ole ainakaan tuota ABC-murhetta, että siinä mielessä voi olla hyväkin ostos harrasteeksi.
 
Käsittääkseni W220 mallissa ei ole ainakaan tuota ABC-murhetta, että siinä mielessä voi olla hyväkin ostos harrasteeksi.
W220 on kyllä ollut saatavilla ABC-alustalla, S600 mallissa jopa vakiovaruste. En kyllä tiedä mikä siinä niin hankalaa ja kallista on, hydraulipumppu, muutama venttiili ja sylinterit joka nurkassa. Huonolla huollolla saa kyllä kaiken rikki, mutta jos edes öljyt joskus vaihtaisi...

V12 koneen puolapaketteja ei sitten toisaalta ihan halvalla saa mistään, eikä sytytysmuuntajiakaan. Uudet puolapaketit molemmille puolille ja muuntajat siihen päälle, niin taitaa olla jo parin tonnin lasku kasassa vaikka kuinka halpoja yrittäisi löytää.
 
W220 on kyllä ollut saatavilla ABC-alustalla, S600 mallissa jopa vakiovaruste. En kyllä tiedä mikä siinä niin hankalaa ja kallista on, hydraulipumppu, muutama venttiili ja sylinterit joka nurkassa. Huonolla huollolla saa kyllä kaiken rikki, mutta jos edes öljyt joskus vaihtaisi...

V12 koneen puolapaketteja ei sitten toisaalta ihan halvalla saa mistään, eikä sytytysmuuntajiakaan. Uudet puolapaketit molemmille puolille ja muuntajat siihen päälle, niin taitaa olla jo parin tonnin lasku kasassa vaikka kuinka halpoja yrittäisi löytää.
Näinhän se on, tosin rempan ajankohtaistuessa sytkäjärjestelmää voi yksinkertaistaa korvaamalla mahdolliset sytkävahvistimet jne sillä että laittaa jotkut järkevät aftermarket puolat jotka ei vaadi tollasia erikoisuuksia ja sitten voi jatkossa korvata puolan kerrallaan jne. Kyseessä alkaa kuitenkin olla harrastepeleiksi pikkuhiljaa lukeutuvia autoja jos 1-200kg autosta joutuu pulittamaan enää 10-20kg.
 
Näinhän se on, tosin rempan ajankohtaistuessa sytkäjärjestelmää voi yksinkertaistaa korvaamalla mahdolliset sytkävahvistimet jne sillä että laittaa jotkut järkevät aftermarket puolat jotka ei vaadi tollasia erikoisuuksia
Ai, onko niihin jotain korvaavia aftermarket-tuotteitakin olemassa? Olisi ollut hyödyllinen tieto muutama vuosi takaperin kun tommosta konetta koetettiin saada myyntikuntoon...
 
Ei vaan yleisesti en ole liikenteessä muistaakseni nähnyt yhtään Crossfirea, tuskin on kovin yleinen Suomessa

Ei ole kyllä ihan äsken tullut vastaan. Joensuussa tuollainen ajeli joskus noin 15 vuotta sitten.

Tuolle Civicille on vaikea keksiä perustelua 3990€ pyyntihinnalle. Samaan hintaan saa esim. 7 vuotta uudemman räpeltämättömän ja vähemmän ajetun.
Honda Civic TUNING HONDA 1.4i RAHOITUS ILMAN KÄSIRAHAA Viistoperä 2000 - Vaihtoauto - Nettiauto
 
Crossfire on SLK mersun pohjalle tehty. Ihan hieno sportti se on, ihan pirteäkin, mutta auttamattoman ahdas, avo ainakin. Enkä usko että coupe on yhtään parempi.
 
Crossfire on SLK mersun pohjalle tehty. Ihan hieno sportti se on, ihan pirteäkin, mutta auttamattoman ahdas, avo ainakin. Enkä usko että coupe on yhtään parempi.

Ja ei 5000-6000e saa kuin hyvän sähköpyörän :D Autokaupassa se on aika pieni raha
 
Ei vaan yleisesti en ole liikenteessä muistaakseni nähnyt yhtään Crossfirea, tuskin on kovin yleinen Suomessa

Voisiko johtua myös siitä, että kyseessä 2000 luvun alun Chrysler? Noi saman ajan Dodget ja Neonit yms. on pistetty paaliin jo aikoja sitten.
 
Voisiko johtua myös siitä, että kyseessä 2000 luvun alun Chrysler? Noi saman ajan Dodget ja Neonit yms. on pistetty paaliin jo aikoja sitten.

Sama se on mistä se johtuu mutta ei ole niin yleinen vempele kadulla kuin joku volkkari tai bemari
 

Statistiikka

Viestiketjuista
269 078
Viestejä
4 651 171
Jäsenet
76 364
Uusin jäsen
JereK

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom