Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo lava Transporter on jopa halpa, tuolla samalla rahalla saat ostettua ison jarrukärryn tai autotrailerin ja niille pitää olla aina sopiva veturi + mahdollinen BE-kortti ja saat ajaa vain sen 80 km/h.
Ihan hyvin tuosta voisi pyytää 5 k€ ja luulen että menisi silläkin kaupaksi.
Tuollainen on todella kätevä vehje, jos on tarvetta kuskata pitkää tavaraa ( puutavaraa, putkea, teräspalkkia yms. ), kelkkoja, mönkijöitä, moottoripyöriä, jokkisautoa yms.
Kantavuuttakin on sen verran, että riittää pienille autoille ja jopa minikaivurille / pienelle bobcatille / traktorille.
Jos itselläni olisi tuollainen tekisin siihen vielä kunnon loivat ajosillat perään ja tukevat kuljetuspaikat niille.
Itseasiassa tuossa ei ole oikeastaan muuta vikaa kuin tuo kantavuus joka ei käytännössä riitä oikein niille minikaivureille bobcatille tai traktorille - ellei puhuta sitten ihan puutarha härvelistä, jotka mahtuvat jo normi pakuunkin. Sellainen mikrokaivuri jossa kauha ei ole oikeastaan sen isompi kuin tavallinen lapiokaan painaa jo n. tonnin. Se kaikkein pienin bobcatti 1300kg.. Tuollaista pientä kevyttä henkilöautoa sillä voi viedä, mutta jo ne tukevat rampit ja niille paikka painaa helposti liikaa.
Hinnassa ei kyllä sinänsä mielestäni merkittävää vikaa ole, mikäli se on oikeasti noin siisti miltä se vaikuttaa.
Siinä olet oikeassa, että kantavuutta saisi olla ainakin 500-1000 kg enemmän, mutta reilun tonnin kantavuus riittää minikaivurien toisiksi pienimmälle noin tonnin painoluokalle ( useat valmistajat tekevät pieniä kaivureita painoluokissa 400-700 kg, 900-1300 kg ja 1500-2300 kg ).
Tonni riittää myös vanhoille pienimmille bobcateille ja vastaaville, vanha bobcatti ( esim. 313 ) painaa n. 850 kg ja Gehliltä löytyy myös vastaavan kokoinen kone, tosin pienin uusi Bobcat eli S70 painaakin sitten jo sen 1300 kg.
Traktoreista meinasin lähinnä puutarha käyttöön sopivia Kubotaa ja Isekiä yms.
Järkevästi tehdyt 500 kg / ramppi ( + varmuuskerroin ) kantavat hyvät rampit ja sopivat kiinnikkeet eivät paina yhteensä paljoa yli 100 kiloa, en ainakaan itse viitsi käsin nostella mitään 50-100 kg painoisia ramppeja.
Eihän tuo portteri ole millekkään urakoitsijalle sopiva päivittäinen työkalu, mutta sopisi hyvin "harrastus autoksi" sellaiselle, jolla on aina jotain puuhasteltavaa ja tarvetta kuljettaa milloin mitäkin.
On taas oikein tarinaseppo iskenyt kun tuota lisätietokenttää lukee....Volkswagen Golf GTI 2,0 155kw 3-ov Viistoperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tarvinneeko näihin tarttua, kun puolet tieliikenteen dieseleistä on lastutettu.Onkos tuo muuten tieliikennekelpoinen jos ihan lastua mainostetaan?
On taas oikein tarinaseppo iskenyt kun tuota lisätietokenttää lukee....Volkswagen Golf GTI 2,0 155kw 3-ov Viistoperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
On taas oikein tarinaseppo iskenyt kun tuota lisätietokenttää lukee....Volkswagen Golf GTI 2,0 155kw 3-ov Viistoperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Auto on myös Adidas Editon versio, joka näkyy verhoiltuna Adidaksena auton sisällä, sekä ulkoa pilareissa löytyy Adidaksen logot myös.
Mutta kiinantinavanteisiin on näköjään liiennyt kokonaiset ~300€Keijolla on kunnon jarrut laitettu Hondaan "- Stop-Tech kilpajarrut: 4000e" Luulisi pysähtyvän ABCn pihaan tullessa?
Honda Accord 2.4i Executive 4d Tuning. Autoa tuunattu ammattitaidolla 20000e arvoisesti. Autonäyttelyissä ja lehdissä ollut. Porrasperä 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Melkoinen riiceri. Makunsa kullakin.Keijolla on kunnon jarrut laitettu Hondaan "- Stop-Tech kilpajarrut: 4000e" Luulisi pysähtyvän ABCn pihaan tullessa?
Honda Accord 2.4i Executive 4d Tuning. Autoa tuunattu ammattitaidolla 20000e arvoisesti. Autonäyttelyissä ja lehdissä ollut. Porrasperä 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Kiva varmaan lämmitellä tollasia kilpajarruja normiliikenteessä, että saa pidettyä ne käyttölämmöissä.Keijolla on kunnon jarrut laitettu Hondaan "- Stop-Tech kilpajarrut: 4000e" Luulisi pysähtyvän ABCn pihaan tullessa?
Teipattu ainakin puolesta välistä alaspäin.
No eiköhän ne palat nyt saa vaihdettua, vaikka olisi kuinka kilpajarrut. Jarrujen upgradeemista nyt en näe millään pahana asiana, vaikken nyt varsinaisesti ymmäräkään miksi tuohon on sellaiset pitänyt laittaa.Kiva varmaan lämmitellä tollasia kilpajarruja normiliikenteessä, että saa pidettyä ne käyttölämmöissä.
Mutta eihän ne enää ole kilpajarrut jos palat vaihtaa tavallisiin?No eiköhän ne palat nyt saa vaihdettua, vaikka olisi kuinka kilpajarrut. Jarrujen upgradeemista nyt en näe millään pahana asiana, vaikken nyt varsinaisesti ymmäräkään miksi tuohon on sellaiset pitänyt laittaa.
Kamalan näköinen tuo on nykypäivän standardeihin, mutta jos nyt en ihan erehdy niin tehty alunperin joskus 10v takaperin ja ollut silloin varmaan "kova sana" Etupuskuri hukkunut näköjään matkan varrella johonkin.
Eihän tuo nyt ole edes rumakaan. En minä nätiksikkään sano silti.
"Olen maksanut 12.000 tehtiin Sportia"
Mitähän se Ahmed on oikein puuhaillut?
Laittanut ton gti-läpyskän keulaan."Olen maksanut 12.000 tehtiin Sportia"
Mitähän se Ahmed on oikein puuhaillut?
Mitä selität. Tällä logiikalla pelkät palat vaihtamalla saat mistä tahansa jarruista "kilpajarrut" . Etköhän itsekin tiedä erot.Mutta eihän ne enää ole kilpajarrut jos palat vaihtaa tavallisiin?
Ei sinäänsä jarrujen parannuksessa ole mitään vikaa, mutta ei noi kilpakäyttöön tarkoitetut jarrut ole katukäytössä hyvät. Ne on tarkoitettu toimimaan kuumana, sellaisissa lämmöissä mitä ne ei kadulla koskaan tule saavuttamaan.
No siis onhan siinä jarruissa muutakin osaa, mutta onhan nuo palat aika olennainen osa niitä "kilpajarruja".Mitä selität. Tällä logiikalla pelkät palat vaihtamalla saat mistä tahansa jarruista "kilpajarrut" . Etköhän itsekin tiedä erot.
Kerrankin kuvista saa niin hyvin selvää ettei tarvitse kysyä "onko kuljetettu eläimiä".Pösöön laitettu Simon vaatehuoneen "ysiysi" hinta Peugeot 206 Viistoperä 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mua on aina kiinnostanut, et miten ihmiset tankkaa sillai, et puolet auton takapäästä on löpön roiskeiden peitossa.
Kerrankin kuvista saa niin hyvin selvää ettei tarvitse kysyä "onko kuljetettu eläimiä".
On - ja paskasta ja karvojen määrästä päätellen useampaa irkkua kerrallaan, tms.
Mua on aina kiinnostanut, et miten ihmiset tankkaa sillai, et puolet auton takapäästä on löpön roiskeiden peitossa.
Tuo pösö on ainakin bensa jos siihen viittasit, joten se dieseleiden yleinen ongelma jossa diesel valuu helposti ellet käännä pistoolia puolta ympyrää ei tuota yksilöä pitäis vaivata.Mua on aina kiinnostanut, et miten ihmiset tankkaa sillai, et puolet auton takapäästä on löpön roiskeiden peitossa.
Ehkä me mielletään nuo minikaivurit vähän eri tavalla. Meillä oli mielestäni sellainen keskikokoinen minikaivuri, joka painoi 3200kg, mielestäni ne alle 1500kg kaivurit ovat jo mikrokaivureita, mutta enivei, tuo kantavuus on niin pieni noissa tonnipakuissa että siksi niitä ei auton (/koneen tms) autoksi juuri tehdä, vaan käytännössä B kortilla ajettavat ovat niitä 3500kg vehkeitä.
Se 100 kiloakin on jo noin 10% tuon kantavuudesta. Tuossa mennään aika rajoilla.
Onko tämä "lööbbi"-edition niin harvinainen, että rikkinäisenäkin vielä noin kallis? Citroen C4 THP 150 by LOEB - viallinen, Pori