Ihan ihmeellisiin asioihin keskitytty tuossa Nissanissa.
Löytyy kaikenmaailman unelmointia ja vaikka mitä hömpötystä mutta sitten löytyy kolhuja, korjaamatonta lakkavikaa, maston 121:llä ja hammeritellä pikakorjattuja ruostepaikkoja, epoksilla tulpattuja kellastuneita reikiä.... ton tekstin mukaan käynnistyy myös välillä hitaasti re85:llä koska karttoja ei ole jaksettu säätää täydelliseksi, ja ei luonnollisesti ole flexfuel, koska kartat on vaihdettava läppärillä. Kiva juttu, miksi edes mainita että toimii RE85:llä, jos ei oikein kovin hyvin toimikkaan. Ite ainakin pitäisin ihan bensakäyttöisenä silloin.
Noista sähköahtimen akustoista ym telineistä varmaan tulee joku 50kg lisäpaino varovasti arvioituna. Edit: olihan siellä mainintakin että pelkkiä akkuja on takakontissa 60kg
Ihmettelen kyllä jos tuo myyjä on yli 19 vuotias. Oli itellä joskus samantyylinen golffi, ja sen toteutus oli lähes samankaltainen. Ostin sen sitten itelle siinä vaiheessa kun pojalla jonka ensiauto se oli, ei vissiin riittänyt rahat hitsauttaa sen lattioihin neliömetrin verran uutta peltiä kun kävi ekan kerran vuosikatsastuksessa. Vikalista meni kahdelle sivulle. Oli vaikka mitä hiilikuitukonepeltiä, alustasarjaa, sportti-rattia ja muuta hässäkkää viritelmää mutta tekniikaltaan ja koriltaan auto veteli viimeisiään.
Toinen vaihtoehto että kyseessä on vaan helvetin innokas rakentelija, mutta prioriteetit on vaan vähän oudot. Ton google docs "esitelmän" vaivallahan olis suurinpiirtein jo auton maalannut hienoksi.
"Ilmastointi vuotaa kylmäainetta hitaasti. Yhdellä täytöllä ajaa MELKEIN koko kesän. Vuoto näyttää olevan putkiliitoksessa hanskalokeron takana puhaltimen ja haihdutinkennon välissä.
Vuotava aine valuu kondenssiveden seassa tielle." Hymähdin tolle...
Noh en tiedä, ei tuo 5900e pyynti tollasesta ihan posketon ole. Saattaisin ostaa jos olis tarvetta projektiautolle. Ensimmäisenä vaan vois kyllä repiä ns. hiuksista vittuun nuo sähköturbot, etanolikartat ja 10" hattuhyllybassot.
ja noi homeessa olevat vaneriset akkutelineet/seinät