- Liittynyt
- 24.10.2016
- Viestejä
- 1 683
Fiestoista puheen olleen, nettiautosta löytyi mielenkiintoinen ja kohtuullisen hyväkuntoisen näköinen "RS2000" Fiesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myynnissä isolla rahalla rakennettu "C 63 AMG" -look C180
Onko tuossa siis perus 1,6 C-malli johon lätkästy korisarja ja hinnaksi 225k€ vai mitä jää huomaamatta?
Onko tuossa siis perus 1,6 C-malli johon lätkästy korisarja ja hinnaksi 225k€ vai mitä jää huomaamatta?
On joo jos ovat oikeasti BMW eikä EMW.Tälläistä bemaria ei olekaan ihan jokaisella toria ympäri kiertävällä jonnella, onneksi
Toinen samanlainen kunnostettuna, mutta hintakin ihan toista luokkaa
On joo jos ovat oikeasti BMW eikä EMW.
Siitä koko rahalla All show, no go:ta.
Tämä tavallisten autojen amistelu/tuunaus sporttisen näköiseksi kun näyttää jatkuvan yhä sukupolvesta seuraavaan, vuosikymmenestä toiseen, niin hyvä puoli lienee että jossain vaiheessa kun autot ovat riittävästi sähköistyneet niin ehkä tuunauksen pohjalla alkaa joskus olla jo vähän suorituskykyäkin…
Siitä koko rahalla All show, no go:ta.
Tämä tavallisten autojen amistelu/tuunaus sporttisen näköiseksi kun näyttää jatkuvan yhä sukupolvesta seuraavaan, vuosikymmenestä toiseen, niin hyvä puoli lienee että jossain vaiheessa kun autot ovat riittävästi sähköistyneet niin ehkä tuunauksen pohjalla alkaa joskus olla jo vähän suorituskykyäkin…
Tässä Mesessä taisi joskus olla siniset BBS LM replicat alla ja joku teippaus. Muistan joskus nähneeni ja katselleeni kaukaa että kuka aasi on vaihtanut Amggilaiseen kiinantinat, mutta lähempää tarkasteltuani auto olikin joku nelimukinen proletaarimalli.
Tuo se on kyllä isoin vitsi pitkään aikaan. Olisivat tehneet edes sen rivinelosen crossplane -kampuralla niin olisi äänissä jotain sukulaisuutta kunnon moottoreihin. Mutta on kyllä fiasko että kehtaavat nimetä sitä edelleen C63 AMG:ksi.Ja jotta ei pääse yllättämään, niin 206-koppasen C63 AMG on nelimukinen ja kaksi litrainen.
Ja tommosissa huippumalleissa ei ole mitään väliä, vaikka sieltä tulisi kuolleita kuutteja pakoputkesta. ideana noissa on suorituskyky, myyntimäärätkin on niin pieniä, että vaikka kuinka viherhippeilisi, niin noiden päästöistä ei ongelmaa saada.Jos oikein katoin, niin tuossa 206 koppasessa C43 AMG:ssa on suuremmat päästöt kevythybridinä kuin vanhempi koppaisessa C63:ssa, joten ei ihan valinnat osu kohdalleen. Ja päästöjen perusteella noi bensakevythybridit ois voinut jättää julkaisematta.
Ei kai oikeasti? Eihän moista kehtaa edes käynnistää, kun odotukset ovat 6,3l kasin käynnistymiseen.Ja jotta ei pääse yllättämään, niin 206-koppasen C63 AMG on nelimukinen ja kaksi litrainen.
Eikö tuo kuitenki 5 litranen ole vaikka numero muuta väittääki? Ja oliko joku 63-malli jopa nelilitranen, v8 kuitenki. En niin mersutietäjä ole mutta jostain jääny mieleen.Ei kai oikeasti? Eihän moista kehtaa edes käynnistää, kun odotukset ovat 6,3l kasin käynnistymiseen.
6.2litraisia vapareita, ja 4l v8 tuplaturboja olleet ennen, nykyään sitten noita moponmoottoreitaEikö tuo kuitenki 5 litranen ole vaikka numero muuta väittääki? Ja oliko joku 63-malli jopa nelilitranen, v8 kuitenki. En niin mersutietäjä ole mutta jostain jääny mieleen.
edit: 2012 on ainaki ollu 6,3 litranen joo, mutta pienentynyhän tuo on kovasti vaikka v8 on pellin alla pysynykki
Sääliksi käy vain että autot alkaa muistuttaa yhä enemmän toisiaan, ja tehokkaalla autollakaan ei ole enää sitä auktoriteettiä kuin aiemmin. Sitä auktoriteettia meinaan on kun olen muutamaan kertaan päässyt kuulemaan naapurin CLS 63s AMG:tä livenä ja vielä vähän kutiteltuna versiona, hyvin matala pehmeä jylinä yhdistettynä tuplaturbojen kuin tornadon puhinaan jo tyhjäkäyntikierroksilla. Siinä meinaan päät pyöri kun väkkärällä kun tuo lähestyi jalankulkijoiden ohi… Omassakin kesäautossa on vapaasti hengittävä kasi, mutta tuo 63s oli ihan ”next level shittiä”. Eikä noita ääniä kannata mistään youtubesta vertailla, ei siinä ole sitä voimaa mitä livenä.
Alkaa mennä melko offtopiciksi, mutta oletko varma että tuo päiden käätyminen johtuu ihailusta?
En tiedä mutta veikkaan niin ennemmin, toisin kun nämä uudet paukkuvat ja rätisevät pikkumoottorit jotka tuntuu herättävän ärtymystä ainakin kaupungissa.Alkaa mennä melko offtopiciksi, mutta oletko varma että tuo päiden käätyminen johtuu ihailusta?
Alkaa mennä melko offtopiciksi, mutta oletko varma että tuo päiden käätyminen johtuu ihailusta?
En usko että kovin monelle tulee mieleen 8-12 pyttyisen äänestä että joku amistuuninkijonne sieltä tulee Kyllä oikeasti tavalliset autoista kiinnostumattomatkin ihmiset tekee eron onko moottorin ääni ärsyttävä vai miellyttävän kuuloinen, ja tuotahan on tutkittukin että äänen miellyttävyys lisääntyy kun sylinterit lisääntyy (enemmän harmonisia kerrannaisia äänessä)Näin yleensä luulee auton omistaja. Yleensä ihmisten reaktio on, että mikä helvetin amistuuninkilippisjonne siellä nyt "tuli kylille näyttämään" ja sen takia katsoo säälien. Itse en muista ihan lähivuosikymmeninä ikinä katsoneeni ihaillen jotain polttomoottoriääntä. Moottoripyöräilijät ovat sitten taas laji erikseen, mutta niistä ei nyt jauheta tästä.
Kaikista pahimpia ovat nämä aikuiset amikset kenellä on juuri sen verran varallisuutta että saadaan ostettua se GTI auto ja siitä mennään poistamaan sitten putkistosta se resonaattori
Sitten on hienoa kun paukkuu joka vaihteen vaihdossa ja mottorijarrussa ja kiihdytellään kaupungissa kun on niin hienon kuuloista
Matalemmat äänet nyt joo on kivat ja vakio putkistot nyt aina liian hiljasia, mutta tuo vitun paukuttelu on vain niin noloa, on mullakin prätkässä koko putkisto vaihdettu ja helposti voisin säätää niin että paukkuisi koko ajan, mutta en mä halua...
207 RC on 1.6turbo ja 307 RC:tä en muista nähneeni. Onkohan tuo 2.0l vapari sama kuin 206 RC mallissa?Tänne on monasti laitettu näytille näitä 307 RC malleja, mutta mitenkäs tällainen Feline eroaa RC mallista? Tehot ilmeisesti kuitenkin samat.
Tänne on monasti laitettu näytille näitä 307 RC malleja, mutta mitenkäs tällainen Feline eroaa RC mallista? Tehot ilmeisesti kuitenkin samat.
Kiihtyvyys (0-100): 9,00 s
Saa varoa ettei mopoauto mene ohitse 206 RC oli jotain 7.2s 0-100 km/h
Ilmoitettu väärin. Pösön viralliset lukemat 8,2 s. ja 220 km/h.Kiihtyvyys (0-100): 9,00 s
Saa varoa ettei mopoauto mene ohitse 206 RC oli jotain 7.2s 0-100 km/h
207 RC on 1.6turbo ja 307 RC:tä en muista nähneeni. Onkohan tuo 2.0l vapari sama kuin 206 RC mallissa?
Meinaatko ettei riitä arkiajoon? Ainakin Beetle 1.2 meni ihan hienosti eikä kuluta juuri mitään maantieajossa. Eniten ihmetyttää nykyisin monellakin merkillä hölmö numerointi/teholuokat johon ei vaan totu eikä ne vastaa suoraan litroja tai hevosvoimia.On varmasti tosi mukava ajettava litran koneella tälläinen Audi A3
varmaan paras moottori normaaliin käyttöön. Onhan tuota jopa Maxi Caddyssä joka 7 hengen puolipaku.. Tuollainen alle 2000rpm parhaan väännön tarjoava vailla vakavia tyyppivikoja oleva kone joka kulkee alle 5l kulutuksella ja kiihtyy 120kmh riittävästi on kaikki mitä kukaan tarvitsee tollaseen a->b käyttöön tarkoitettuun perusautoon.On varmasti tosi mukava ajettava litran koneella tälläinen Audi A3
116hv turbo pitäisi olla aivan sopiva. Itse koeajoin golf farkun 1.2 moottorilla sekä manuaalina. 1.2 saattaa olla jopa pienempi teho? Lisäksi automaatti auttaa, että ei tarvitse vaihteita itse vaihdella.varmaan paras moottori normaaliin käyttöön. Onhan tuota jopa Maxi Caddyssä joka 7 hengen puolipaku.. Tuollainen alle 2000rpm parhaan väännön tarjoava vailla vakavia tyyppivikoja oleva kone joka kulkee alle 5l kulutuksella ja kiihtyy 120kmh riittävästi on kaikki mitä kukaan tarvitsee tollaseen a->b käyttöön tarkoitettuun perusautoon.
on erittäin paljon, ei voi verrata vain hevosvoimia, käytännön suorituskyky tulee laajasta ja matalalta lähtevästä vääntökäyrästä. Omassa autossa vanhempi 105hp 1.2TSI ja silläkin ohituskiihtyvyys on varsin riittävä 4 vaihteella, jos tuntuu, ettei riitä, ottaa todennäköisesti liikaa riskejä ohittamalla kun siihen ei todellisuudessa ole tarpeeksi tilaa/aikaa tai sitten riskeeraa kiihdyttämällä kortin kuivaavaan nopeuteen.. Kuormattuna tietenkin tilanne muuttuu, mutta kaikki on suhteellista.Joskus ajelin hetken Mersun 2.2 vaparidieselillä missä oli 95hv ja 150Nm, kyllä tuo muuten periaatteessa oli riittävä mutta jos oli vähänkään ylämäkeä niin kiihtyminen loppui käytännössä siihen. Rekkoja ohittaessa sai vähän jännittää pääseekö siitä ohi vai ei… Onkohan tuommoinen pieni bensaturbo ohittaessa yhtään ruudikkaampi?