Löydöksi tuota autoa itsessään on vaikea kuvailla tuolla pyynnillä. Ostin itse juuri syyskuussa hyvin lähelle samanlaisen ja maksoin 25k.Kylläpäs irvistää konepelti;
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löydöksi tuota autoa itsessään on vaikea kuvailla tuolla pyynnillä. Ostin itse juuri syyskuussa hyvin lähelle samanlaisen ja maksoin 25k.Kylläpäs irvistää konepelti;
Taitaa olla oma räpellys. Vai pystyykö heittämään jotain linkkiä?Piti ihan googlettaa, mutta ilmeisesti tämä "luikka"-edition on ihan tehtaalta lähtöisin eikä mikään tuningviritelmä.
ehkä osti vaimolle väärän laukun ja ei keksinyt muuta käyttöä kuin repiä vuoret ja liimata kojelautaan. Uskoisi kyllä, että jos oikea niin kuosia olisi istuimissa. Toinen vaihtoehto, että osti afrikkalaiselta katukauppiaalta jotka näitä huiveja myy kaduilla etelän lämmössä, siitähän sitten näppärästi saa kangasta jolla tehdä autosta hienompi. Mahtaisiko nostaa Skodan arvoa kopioialla tämä idea, Skodaan ainakin sopii paremmin tuo jälkimmäinen katukauppiaan huiviLV:n tuotteissa kuosit asetellaan niin, ettei LV kirjaimet koskaan jää mihinkään reunaan ja katkea. BMW:n verhoilussa tämä ei toteudu, joten tuskin LV:n luvalla verhoiltu.
Mikäköhän on syy että auton kilvet peitetään eikä mainita ilmoituksessa? Tosi rasittavaa kun etsii bemareita ja haluaisi vertailla varustelistoja. Muutama harva firma osaa listatakin varusteet valmiiksi.
Mut kaikki nämä selviää kun olet tekemässä kauppaa autosta joten en ymmärrä peittelyn logiikkaa. Muutenkin nykyään myyjät tuntuu olevan 20 vuotiaita jonneja jotka ei osaa asiakaspalvelua tai ymmärrä autoista.Todellisten kilsojen peittely
Auton historian peittely
Verojen maksamattomuuden peittely
Katsastamattomuuden peittely
Jne jne
toi on kansssa jännä...en yleensä ostelis autoa jossa ei ole huoltokirjaa. Kun aikoinaan möin päiväysvanhan mutta vähän ajetun moottoripyörän, ei omistajaa kiinnostamut huoltokirja. Tuolla se on mulla hyllyssä roikkunut jonkun vuoden. Maksoin tonneja siitä että lelu huollettiin syksyisin tyyriissä merkkihuoltamossa. Sellaisinakin vuosina kun tuon10 000 km ei tullut täyteen (yleensä ei). Turhaan - olisin voinut ajaa koko 5v samoilla öljyillä ja saanut silti saman.Todellisten kilsojen peittely
Auton historian peittely
Verojen maksamattomuuden peittely
Katsastamattomuuden peittely
Jne jne
Olen lukenut jostain neuvon että rekkarikilvet pitää peittää koska muuten rosvo tulee hakemaan auton pihasta selvitettyää osoitteen trafista.
Mutta miksi autoliikkeetkin peittävät rekkareita?Todellisten kilsojen peittely
Auton historian peittely
Verojen maksamattomuuden peittely
Katsastamattomuuden peittely
Jne jne
Moni myös suosittelee että ajoneuvon tietojen luovutus kielletään
Mutta miksi autoliikkeetkin peittävät rekkareita?
No tähän on muitakin syitä. Esim. parkkimafian laput voi heittää ensin roskiin ja laskua on vaikea lähettää jos ei saa osoitetta mihin lähettää.
(Saavat kai kyllä kun laittavat perintään, mutta perinnän voi kiistää ja sanoa, että en ole huomannut virhemaksua eikä ole kirjettä koskaan tullut)
Konepeltihän on mintissä, se ei ole vain kiinni kunnollaPoskettoman hintainen tuo oli kyllä vaikka konepelti olisi mintissä.
Konepeltihän on mintissä, se ei ole vain kiinni kunnolla
Yleensä tämän ketjun tarkoitus on ollut ihmetellä huonokuntoisia autoja tms, mutta että nyt pitää oikein etsimällä etsiä virheitä kun auki oleva konepelti aiheuttaa näin paljon keskustelua
Konepeltihän on mintissä, se ei ole vain kiinni kunnolla
Yleensä tämän ketjun tarkoitus on ollut ihmetellä huonokuntoisia autoja tms, mutta että nyt pitää oikein etsimällä etsiä virheitä kun auki oleva konepelti aiheuttaa näin paljon keskustelua
Hyvä ettei vanteet kuulu hintaan kun ei ne tuohon oikein sovikkaan
Tämän ketjun parasta antia on amikset ketkä ei ymmärrä autoista tuon taivaallista ja vertaavat e30 m3 porscheenAmiskoppainen bemari? Aika pornot penkit. Tolla hinnalla saisi aika hienon Porschen.
Tämän ketjun parasta antia on amikset ketkä ei ymmärrä autoista tuon taivaallista ja vertaavat e30 m3 porscheen
Nyt kannattaa lopettaa ennen kuin nolaat itseäsi enemmänSe oli vaan oma mielipide
Kun nyt puhutaan tuon hintaluokan autosta 718 Boxster on paljon enemmän omaan makuun kuin tuo laatikko.
Mikä muuten tuosta bemarista tekee niin ”haluttavan”? Moottori? Onko se kenties sinun lapsuuden unelma-auto, nostalgiaa? No kai sillä saa myös respektit muilta amiksilta bimmer-partyissa! (sori)
Nyt kannattaa lopettaa ennen kuin nolaat itseäsi enemmän
Riippuu mihin vertaa. Autolla ajettu kuitenkin mm. viisi kertaa voittoon sekä 24h Nürburgringilla, että kolme kertaa 24h Spa:ssa.Ei toi linkin auto kyllä moottorin ominaisuuksillakaan vakuuta mitä googlasin. Nyt sohisin varmaan ampiaispesää!
Onhan 718 Boxter on nopeampi kaikilla mittareilla ja varmaan monen mielestä hienompikin. Mutta, tuollaista Boxsteria saa vaikka tusinan takapihalleen kun vain menee ostamaan kaupasta ja arvo vain laskee. Vanhaa M3 et enää tuosta vain saakaan, ja sen on keräilykappale minkä hinta vain nousee. Sen ostamalla saat palan nostalgiaa ja aikansa parasta suorituskykyä. Ne jotka tuollaista haluaa alkaa olla ikää ja pätäkkää myös ostaa sitä. Varmaan 90-luvulla ja myöhemmin syntyneet näkevät tuon vain vanhana hitaana romuna?
Taitaa olla oma räpellys. Vai pystyykö heittämään jotain linkkiä?
Myönnän ehkä vedin liian nopeita johtopäätöksiä, enkä muista tarkalleen mitä sivuja katselin mutta jotain yhteistyötä nämä kaksi firmaa ovat ainakin tehneet:LV:n tuotteissa kuosit asetellaan niin, ettei LV kirjaimet koskaan jää mihinkään reunaan ja katkea. BMW:n verhoilussa tämä ei toteudu, joten tuskin LV:n luvalla verhoiltu.
Isosti OT: mutta tämähän nyt ei pidä paikkaansa alkuunkaan, ja se on ihan selkä juttu jos asiaa miettii vähän pidempään, kun epäsäännöllisen muotoisiin laukkuihin käytetään säännölliseen muotoon kuvioitua kangasta, on fakta ettei jako aina mene tasan ja vältytä saumaan osuvaltakin LV:ltä. Voi käydä nettikaupastaan tarkistamassa muutaman Monogram-laukun ja tarkistaa tilanteen.LV:n tuotteissa kuosit asetellaan niin, ettei LV kirjaimet koskaan jää mihinkään reunaan ja katkea. BMW:n verhoilussa tämä ei toteudu, joten tuskin LV:n luvalla verhoiltu.
https://www.nettiauto.com/peugeot/206/13279885
Toista ei tule vastaan, ja tässä tapauksessa se ei missään nimessä ole huono asia.
Onko tuossa teholukemassa virhe kun ei 136 hv 2.0 koneesta ole mitään WRC tasoa,ja muutenkin kuvista tulee jokin jonne kötös mieleen.https://www.nettiauto.com/peugeot/206/13279885
Toista ei tule vastaan, ja tässä tapauksessa se ei missään nimessä ole huono asia.
206 WRC:t taisi olla normaalin GTIn tekniikalla eli tuolla 136hv koneella eikä RC:n 175 heppaisella. Jos tuo on edes alkuperäinen WRC eikä vaan laitettu tavalliseen GTI:hin korisarja.Onko tuossa teholukemassa virhe kun ei 136 hv 2.0 koneesta ole mitään WRC tasoa,ja muutenkin kuvista tulee jokin jonne kötös mieleen.
206 WRC:t taisi olla normaalin GTIn tekniikalla eli tuolla 136hv koneella eikä RC:n 175 heppaisella. Jos tuo on edes alkuperäinen WRC eikä vaan laitettu tavalliseen GTI:hin korisarja.
Niin, tietenkin tuota WRC editionia meinasin, en sitä oikeata WRC-ralliautoa. Tuo 136hv on siis oikea teho, jos tuo on WRC edition."Oikeassa" WRC:ssä on hiukan eri tekniikka, kuin 2 litrainen vapari.
WRC edition oli sitten tuolla GTI:n tekniikalla.
Kyllä tuollainen kevyt ja ketterä 206 ihan kohtuurivakasti liikkuu tuollaisellakin teholla. Tietysti edellyttää vähän enemmän taitoa, kuin tehokas automaatti jonka saa ainakin kiihtymään nopeasti suoralla.
Voiko joku valaista mitä pösössä tarkoittaa lause " - asennettu uusi isompi flekti, jonka saa päälle manuaalisesti kabiniista "
Pitääkö tuossa itse tarkkailla kun lämmöt menee punaiselle ja pistää lisää puhallusta?
Kaaauan kauan sitten 206rc ei pärjännyt fiesta st (2005) radalla, suoralla otti hajurakoa, mutkissa minä sain aina kiinni.206 GTI on ihan kiva ja arkiripeä käyttöauto, mutta jotenkin paljon laiskempi ja möhkömpi, kuin esimerkiksi 205 1.6 GTI tai 106 GTI/Rallye ( josta itselläni on reilummin kokemusta ).
206 RC on sitten luonteeltaan erilainen, vaikka onkin nykymittapuulla melko vaatimaton ja häviää vaikkapa saman aikakauden EP3 Type-R Civicille melko kirkkaasti.
Kaaauan kauan sitten 206rc ei pärjännyt fiesta st (2005) radalla, suoralla otti hajurakoa, mutkissa minä sain aina kiinni.
Molemmat autot omistaneena (fiesta st ja 206rc) sanon että fiesta on parempi.