Nettiauto - keskustelu, löydöt

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
374
Kuva2 ja kuva3 nuo vanteet näyttävät tuollaiseen pikkukärryyn aika hulluilta. Vai olenko ainoa? Volkswagen Scirocco 2,0 TSI Manuaali 6vaih. Coupé 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
Ei noi mun mielestä ainakaan oo hassummat, jarrut näyttää vähän pieniltä. Jos oma olisi niin ei ehkä ihan eka valinta, mutta on sitä paljon kauheampiakin nähty.

Varmaan ostettu GTI-car centeristä tuo vehje kun noilla näyttää olevan Sciroccoja noilla vanteilla vähän turhankin reilusti.

Volkswagen Scirocco 1.4TSI 122HV/200NM
Volkswagen Scirocco 2.0TSI 250HV/360NM
Volkswagen Scirocco 1.4TSI 122HV/200NM
Volkswagen Scirocco 2.0TSI 250HV/360NM
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
612
Onko nuo vanteet oikeasti vain 19 tuumaiset? Näyttävät isommilta (liian isoilta omasta mielestä). Ilmoituksessa lukee että talvivanteet 18´ja kesävanteet 19´, eli onko tuo edellä erisanoin sanottu legengaarinen lause; vanteet ei kuulu hintaan..
 

Hammu

Rauchbegrenzungskennfeld
Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
746
Onko nuo vanteet oikeasti vain 19 tuumaiset? Näyttävät isommilta (liian isoilta omasta mielestä). Ilmoituksessa lukee että talvivanteet 18´ja kesävanteet 19´, eli onko tuo edellä erisanoin sanottu legengaarinen lause; vanteet ei kuulu hintaan..
Väittäisin optiseksi harhaksi, avoin vannemalli ja hirvitornialusta kun on.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Onko noi muovia kun on noin paskasen näköset? Mun E36:ssa ZKW lasiumpiot näyttää edelleen kirkkailta.
No onhan ne muovia mut miten ne on noin paskottu... ei 100tkm pitäis vielä tuon näköset olla...
 

Mustalaa

Lepakkona Ozzfesteillä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
512
Onko noi muovia kun on noin paskasen näköset? Mun E36:ssa ZKW lasiumpiot näyttää edelleen kirkkailta.
No onhan ne muovia mut miten ne on noin paskottu... ei 100tkm pitäis vielä tuon näköset olla...
Hieman ot:
Oma veikkaus on ettei enää kovin monessa autossa lasisia umpioita ole. Mahdollisesti jossain paremmissa merkeissä? Mikä sitten on vuorostaan melko hanurista tuon kulumisen kannalta, varsinkin kun aika harvaan muoviumpioon taitaa saada muovia vaihdettua helposti, toisin kuin vanhoihin lasiumpioihin laseja. Aika rajussa kunnossa kyllä nuo 100tkm ajetuiksi. Itse koitin viime kesänä elvyttää 300tkm ajetun V70:n umpiot semmosella Philipsin hoitosarjalla, kyllä ne huomattavsti paremmaksi tuli kuin mitä lähtötilanne oli, mutta kyllä uudet olisi ihan asiaa hiljalleen...
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 556
Mun mielestä näyttäisi siltä, kuin toi toinen umpio olisi ihan huurussa sisältä. Ei se toki tee siitä yhtään sen parempaa keissiä jos umpiossa on vettä sisällä, mutta näin pikavilkaisulla. Ja oiskin umpiot lasia. Tavan keskiluokan autoissa ne on muovia olleet jo vuosia.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
374
Hieman ot:
Oma veikkaus on ettei enää kovin monessa autossa lasisia umpioita ole. Mahdollisesti jossain paremmissa merkeissä? Mikä sitten on vuorostaan melko hanurista tuon kulumisen kannalta, varsinkin kun aika harvaan muoviumpioon taitaa saada muovia vaihdettua helposti, toisin kuin vanhoihin lasiumpioihin laseja. Aika rajussa kunnossa kyllä nuo 100tkm ajetuiksi. Itse koitin viime kesänä elvyttää 300tkm ajetun V70:n umpiot semmosella Philipsin hoitosarjalla, kyllä ne huomattavsti paremmaksi tuli kuin mitä lähtötilanne oli, mutta kyllä uudet olisi ihan asiaa hiljalleen...
Vesihionnalla ja uudella lakkakerroksella tulee aika lailla uudenveroset.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
461
Itse sain omat sillon 15 vuotta vanhat muoviumpiot todella hyviksi tämmösellä ja ei oo ainakaa vielä kolmessa vuodessa haalistunut takasin.
 
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
45
Minusta näyttäisi että umpio on tummalla kalvolla päällystetty, tämä sitten herkästi hioutuu lentävistä kivistä, onneksi sen saa helposti pois. Minustakin R scirocon tulisi ehdottomasti olla neliveto, mutta on kyllä etuvetoiseksi yllättävän vakaa, eikä esim vetelehdi kiihdytyksissä, toki sutii ja sutimisenesto työskentelee, yhdellä pyörällä kun vetää.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
374

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 358
Jaah, kannattaisi ilmaista tarkemmin ja vielä parempi olisi jos tuohon lähes 20 000e hintaan tulisi jo kaikki näkyvä hilpe mukaan...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 710
Kaunis vetokoukku.
Mutta vaihdossa käy

Vaihdossa Honda -merkkiset ajoneuvot (moottoripyörät, autot, lentokoneet, robotit, ruohonleikkurit ym.)
En tiennytkään että honda tekee lentokoneita, robotit oli jotenkin muistissa.



Hondan lentskarit näyttää maksavan jotain siinä 5 miljoonaa dollaria, on niitä halvempiakin ja kalliimpia. Siis käytetyt, mutta onhan autokin käytetty.:psmoke:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
170
Kuva2 ja kuva3 nuo vanteet näyttävät tuollaiseen pikkukärryyn aika hulluilta. Vai olenko ainoa? Volkswagen Scirocco 2,0 TSI Manuaali 6vaih. Coupé 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
En tiedä tekeekö noilla R-mallin lisätehoilla mitään, kun on edelleen etuveto. Todella sekavaa toimintaa VAG-konsernilta, kun yleensä R-mallit on olleet nelivetoja.
Jotenkin mulla soi päässä biisi siitä sarvikuonojen maasta :facepalm:
Vertaan tätä hopeanorsua tuohon nuoren miehen kansanautoon... me emme ilmeisesti ansaitse ajaa paremmilla kotteroilla?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 359
Vanteet ei kuulu kauppaan -ilmoitukset kuuluisi nettiauton sijasta nettivaraosaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 229
On kyllä taas niin karvalakkien karvalakki. Jotenkin vie fiilikset vaikka auto olisikin pakasta vetämättömässä kunnossa, jos ei ole ruksittu yhtään mitään varusteita. Tuo 2x4 lankusta tehty ratti on oikein vielä viimeinen silaus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 733
No onhan tuossa penarissa sentään peruutustutka - omalla tavalla harvinaisempi varuste herran vuonna 1998.

Lisäksi löytyy se tärkein varuste mitä ei 99,99999%sta Toyotia, Fordeja tai Nissaneja, jne muita perheautoja enää löydy; takaveto :p
 

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 295
No onhan tuossa penarissa sentään peruutustutka - omalla tavalla harvinaisempi varuste herran vuonna 1998.

Lisäksi löytyy se tärkein varuste mitä ei 99,99999%sta Toyotia, Fordeja tai Nissaneja, jne muita perheautoja enää löydy; takaveto :p
Vetotavan merkitys 99,99999% ajasta normaaliajossa: 0 :kahvi:
 

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 295
Mites se talvi ja neliveto :vihellys:

Mutta jos takaveto vs. etuveto, niin kesällä nyt ei ole mitään merkitystä kumpi. Talvella normaalissakin ajossa ero on selvä.
Neliveto on toki yliveto, mutta yhden käden sormilla laskettavissa ne kerrat kun siitä olisi ollut oikeasti jotain hyötyä :smoke:

En ole talvellakaan normaaliajossa huomannut mitään ratkaisevasti paremmuutta osoittavaa eroa taka- ja etuvedon välillä, tosin etuvetoiset tuntuneet aina lähteneen paremmin liikkeelle jos on pitänyt pysähtyä mäkeen :kahvi:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 733
Vetotavan merkitys 99,99999% ajasta normaaliajossa: 0 :kahvi:
Riippuu täysin miten ajaa normaalisti.
Noilla tehoilla voi takavedollakin... "ajaa luovasti" liukkaalla.

Neliveto on toki yliveto, mutta yhden käden sormilla laskettavissa ne kerrat kun siitä olisi ollut oikeasti jotain hyötyä :smoke:

En ole talvellakaan normaaliajossa huomannut mitään ratkaisevasti paremmuutta osoittavaa eroa taka- ja etuvedon välillä, tosin etuvetoiset tuntuneet aina lähteneen paremmin liikkeelle jos on pitänyt pysähtyä mäkeen :kahvi:
Jos ei ole talvellakaan huomannut nelarin hyötyä yleensä kuuluu näihin "ei vain ymmärrä" ihmisiin jotka eivät huomaa sen vaikutusta jokapäiväisessä ajossa kasvaneena turvallisuutena ja joiden mielestä parin renkaan roikottaminen mukana painolastina ilman vetokykyä on "jees".

Esimerkkejä miten vetotapa(ja sen toteutus) vaikuttaa normaaliin ajoon turvallisuutta lisäävästi tai vähentävästi voisi heittää vaikka pari tusinaa, mutta tuskin kannattaa jos joku on jo päätänyt että "nelarista on hyötyä vain metsässä, traktorissa eikä takavedossa ole vähmpää pitoa kuin ylämäessä"...


Joka tapauksessa OT - totean vain että etuveto on se kaikkein tylsin vaihtoehto joka sopii niille tylsille "pisteestä A piseeseen B" ihmisille just hyvin.
 

Focus0

System Specialist
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
2 054
No onhan tuossa penarissa sentään peruutustutka - omalla tavalla harvinaisempi varuste herran vuonna 1998.

Lisäksi löytyy se tärkein varuste mitä ei 99,99999%sta Toyotia, Fordeja tai Nissaneja, jne muita perheautoja enää löydy; takaveto :p
Tosiaan ollaan 2017 vuodessa tällä hetkellä. :facepalm:
Minulla on ollut neliveto turboja, takaveto turboja ja etuveto turboja. Näin arki-ajojen työmatkoihin jne valitsen sen etuvedon. Takaveto talvella, joo.. oli siistiä melkeen 15vuotta sitten ku pääs räppäilee kylille ja pikkuteille.
Neliveto no se on yliveto kyllä ja jos on tehiä ni onhan se hauska talvella. :vihellys:
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
461
Maaliskuun vetotapataistelu? Julistetaanko tälläkin kertaa voittajaksi se kalliimpi tekninen ratkaisu? Jännä, miten voi olla. :rolleyes:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 229
Tosiaan ollaan 2017 vuodessa tällä hetkellä. :facepalm:
Minulla on ollut neliveto turboja, takaveto turboja ja etuveto turboja. Näin arki-ajojen työmatkoihin jne valitsen sen etuvedon. Takaveto talvella, joo.. oli siistiä melkeen 15vuotta sitten ku pääs räppäilee kylille ja pikkuteille.
Neliveto no se on yliveto kyllä ja jos on tehiä ni onhan se hauska talvella. :vihellys:
Jännä että jotkut aikuistuvat näin kovasti, kyllä itseä lapsettaa edelleen aina ja koko ajan jos on joku leikkimiskelpoinen auto =D Ei tässä vuosien varrella ole vielä ehtinyt yhtään kyllästyä moiseen.
 

Focus0

System Specialist
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
2 054
Jännä että jotkut aikuistuvat näin kovasti, kyllä itseä lapsettaa edelleen aina ja koko ajan jos on joku leikkimiskelpoinen auto =D Ei tässä vuosien varrella ole vielä ehtinyt yhtään kyllästyä moiseen.
Sanotaan näin että kun omisti +300hv bensa-turboja useamman peräkkäin ni kyllä siihen kyllästyi. GTi-R Pulsar oli viimeiseksi jossa oli 1,5kiloo ahtoja ja n. 400hv. Nykyään arvostan hiljaisuutta ja mukavuutta(edelliset omat autot ei ole ollut kumpaakaan). Siksi hankimmekin Skoda Fabia Monte Carlon käyttökulkineeksi :) Mukava ja sähäkkä pikkukinderi :happy:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 733
Nykyään arvostan hiljaisuutta ja mukavuutta(edelliset omat autot ei ole ollut kumpaakaan). Siksi hankimmekin Skoda Fabia Monte Carlon käyttökulkineeksi :) Mukava ja sähäkkä pikkukinderi :happy:
Ei tehokkuus sulje pois hiljaisuutta ja mukavuutta. Siihen yleensä vaikuttaa enemmän autovalinta; jos suosikit on 90-luvun 2000-luvun alun japseja niin sitten tietty ymmärtää yskän. Tietty budjetti saattaa rikkoontua jos oikein innostuu tehon ja hiljaisuuden / herrasmiesmäisyyden kanssa... :D

Eikä, varsinkaan talvella, leikkimiseen tarvita edes sitä 200, saatika 400 hevosta. Kesä sitten erikseen joka on ongelmallisempi nelareilla leikkimiseen.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
484
Onkos tuon mersun arvo edes puolia pyyntihinnasta, onhan noita reiluun 36 tonttuunki myynnissä :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
381
Onkos tuon mersun arvo edes puolia pyyntihinnasta, onhan noita reiluun 36 tonttuunki myynnissä :D
No eihän ole. Nettiautossa halvin vastaavan tehoinen ja vuosimallia oleva CL-mersu maksaa 67 900 €, ja sillä on ajettu 20tkm enemmän. Plus että se on cl 63, kun toi sadan tonnin vehje on CL 600.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 710
Ei tehokkuus sulje pois hiljaisuutta ja mukavuutta. Siihen yleensä vaikuttaa enemmän autovalinta; jos suosikit on 90-luvun 2000-luvun alun japseja niin sitten tietty ymmärtää yskän. Tietty budjetti saattaa rikkoontua jos oikein innostuu tehon ja hiljaisuuden / herrasmiesmäisyyden kanssa... :D

Eikä, varsinkaan talvella, leikkimiseen tarvita edes sitä 200, saatika 400 hevosta. Kesä sitten erikseen joka on ongelmallisempi nelareilla leikkimiseen.
Harvinaisen huonot kuvat, ei yhtään lähempää voinut ottaa. Siistille näyttää, mutta kokonaisuus jää vähän hämärään.

Tuon C mersun kuvatkin näyttää paremmalta, mitä nyt kilpiä ja rekkaria ei kehtaa näyttää..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 229
Sanotaan näin että kun omisti +300hv bensa-turboja useamman peräkkäin ni kyllä siihen kyllästyi. GTi-R Pulsar oli viimeiseksi jossa oli 1,5kiloo ahtoja ja n. 400hv. Nykyään arvostan hiljaisuutta ja mukavuutta(edelliset omat autot ei ole ollut kumpaakaan). Siksi hankimmekin Skoda Fabia Monte Carlon käyttökulkineeksi :) Mukava ja sähäkkä pikkukinderi :happy:
Ihan yhtäläillä näitä itselläkin on ollut, mutta ei mua silti vaan ne kyllästytä. Tehoon tottuu mutta omia taitoja voi hyvin kehittää. Käyttis toki saa ollakin hiljainen ja mukava lötkö mutta kyllä itsellä on ainakin kokoajan kaipuu johonkin tehovehkeeseen jos ei sellaista ole.

Meinaatko että esim kitaristit lopettavat kitaransoiton kun oppivat nuotit?
 

Focus0

System Specialist
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
2 054
Ihan yhtäläillä näitä itselläkin on ollut, mutta ei mua silti vaan ne kyllästytä. Tehoon tottuu mutta omia taitoja voi hyvin kehittää. Käyttis toki saa ollakin hiljainen ja mukava lötkö mutta kyllä itsellä on ainakin kokoajan kaipuu johonkin tehovehkeeseen jos ei sellaista ole.

Meinaatko että esim kitaristit lopettavat kitaransoiton kun oppivat nuotit?
Ei varmaan lopetakkaan. Itselläni se "mitta" tuli täyteen noista tehovehkeistä. Nytkin kaveripiirissä on +500hv vehkeitä useampia ja yksi 1102hv audikin. :D Kiva et muilla on leluja :rofl:
On mulla tuo ratalelu kuitenki itsellä johon pitäis turbomoottoria alkaa rakentamaan. :darra:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 195
Viestejä
4 215 489
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Murtz

Hinta.fi

Ylös Bottom