- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 2 405
Sopiva Audi tuning-teroille Audi A6 3.0TDI *Airlift Performance* Farmari 2012 - Vaihtoauto - Nettiauto
Se sentään korjattiin ainakin parilla miljoonalla ja McLarenin omalla Woking:n tehtaalla, mahtoi vakuutusyhtiötä vituttaa, vaikka kalliimmaksi se olisi tullut laittaa lunastukseen. Hiilikuituosat maksaa harvinaisiin autoihin, työ maksaa varmasti myös hieman normaalia enemmän, Woking:ssa tehdään myös formulat. Mittarissa oli hieman korkeampi lukema, mutta käytännössä auto tehtiin uusiksi vakuutuksen piikkiin, joten ei voida ehkä verrata normaaliin kolarikorjaukseen, tosin ei sitä ole väitettykään.Esim. Rowan Atkinson McLaren, jonka se tais kahteen kertaan kolaroida.
Olisi. Toki onhan tuo jo 13-vuotias ja vaan M6 eli alkaa olla ihan se ja sama mitä joku jonne tuunailee autotallissaan.BMW M6 Coupe 2d A Coupé 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto Olisiko tämäkin vähän saatanasti hienompi ihan vaan vakiona ilman hiilikuitulärpäkkeitä
Pahoittelut nollakommentista, mutta voi taivas tuo on ruma...BMW M6 Coupe 2d A Coupé 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto Olisiko tämäkin vähän saatanasti hienompi ihan vaan vakiona ilman hiilikuitulärpäkkeitä
Harmaana olisi parempi, jotta ei erottuisi tuulipuku-corolloista, mutta kukin tyylillään.BMW M6 Coupe 2d A Coupé 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto Olisiko tämäkin vähän saatanasti hienompi ihan vaan vakiona ilman hiilikuitulärpäkkeitä
Eikö tuo ole juuri se kaikkein paskin diesel moottori joka aikakaudella on ollut myynnissä?Kilsoja on jo vähän mutta iso dieselmoottori kestää varmaan vielä Audi A4 2.7 V6 TDI *KATSO KUVAT* Porrasperä 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Aika edullisesti pääsee kiinni hyvän varustetason (täysnahat, navigaattorit, kattoluukut yms) premiumiin
Muistaakseni silloin kun siitä uutisoitiin oli että remontti meni ihan Atkinsonin omasta taskusta, eikä mistään vakuutuksesta. Sinänsä se remontti oli ihan kannattava sijoitus, koska siitä sai myydessä enemmän mitä remontti maksoi.. tai siitä nyt taisi saada enemmän mitä remontti + auto alunperin uutena maksoi.Se sentään korjattiin ainakin parilla miljoonalla ja McLarenin omalla Woking:n tehtaalla, mahtoi vakuutusyhtiötä vituttaa, vaikka kalliimmaksi se olisi tullut laittaa lunastukseen. Hiilikuituosat maksaa harvinaisiin autoihin, työ maksaa varmasti myös hieman normaalia enemmän, Woking:ssa tehdään myös formulat. Mittarissa oli hieman korkeampi lukema, mutta käytännössä auto tehtiin uusiksi vakuutuksen piikkiin, joten ei voida ehkä verrata normaaliin kolarikorjaukseen, tosin ei sitä ole väitettykään.
Rowan myi auton ihan hyvällä hinnalla pois, ei siinä kolarointi hintaan tainnut vaikuttaa, kun käytännössä myi "uuden" auton, tiedä sitten kävivätkö sen BMW:n moottorin samalla läpi.
Ympärimaalattu ranskantuonti - mikähän tuossakin vikana...BMW M6 Coupe 2d A Coupé 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto Olisiko tämäkin vähän saatanasti hienompi ihan vaan vakiona ilman hiilikuitulärpäkkeitä
Vain bemariautisti listaa varustelista missä on ohjekirjasta mattoihin lueteltu kaikkiVähän harvinaisempaa farkkua jota 32 köyhää jonnea on suosikkilistannut BMW Alpina B3 Farmari 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto
Kaikki tai ei mitään. Oliskos parempi sellainen ilmoitus missä lukee "hyvä bemmi", eikä mitään muuta..Vain bemariautisti listaa varustelista missä on ohjekirjasta mattoihin lueteltu kaikki
Vielä parempi olis se perinteinen "hyvä bemmi kaikilla herkuilla" ja todellisuudessa auto onkin mallia täysin karvalakki lukuunottamatta paria rikkinäistä lisävarustetta.Kaikki tai ei mitään. Oliskos parempi sellainen ilmoitus missä lukee "hyvä bemmi", eikä mitään muuta..
Aika useasti bemareissa on listattu noin kun se on suhteellisen helposti saatavilla inttervepistä. Helpottaahan tuo kun monet eivät tajua manuaalisen ilmastoinnin eroa automaattiseen, jne.Vain bemariautisti listaa varustelista missä on ohjekirjasta mattoihin lueteltu kaikki
Mielestäni tuo lista tuolla lopussa on hyvä. Ei sotke ilmoitusta, mutta jos jotain kiinnostaa, niin siitä löytyy oikeasti mitä osaa autossa on.Aika useasti bemareissa on listattu noin kun se on suhteellisen helposti saatavilla inttervepistä. Helpottaahan tuo kun monet eivät tajua manuaalisen ilmastoinnin eroa automaattiseen, jne.
Vajaa 8h huutokauppaa jäljellä ja hinta n. 50k€ tällä hetkellä.Mahtoiko vielä olla täällä, mutta aika mielenkiintoinen kohde huutokaupoissa:
Fisker Karma Ecosport, 2012, 2.0 l, Hybridi, 20000 km, Turku
Nämä oli ilmeisesti aika harvinaisia tapauksia, ja käyvät yhä harvinaisemmaksi kun suurin osa syttyy itsestään tuleen vai miten se meni?
Mobile.deVajaa 8h huutokauppaa jäljellä ja hinta n. 50k€ tällä hetkellä.
Vaikea sanoa onko tuo halpa vai kallis, keräilyarvoa saattaa hyvinkin olla.
Vain bemariautisti listaa varustelista missä on ohjekirjasta mattoihin lueteltu kaikki
[OT]Sen enempää ottamatta kantaa tuohon kolmekirjaimiseen saksan ihmeeseen niin ei kait Alpina tarvitse myyntitekstiä ollenkaan tai ainakaan kovin pitkää.Kaikki tai ei mitään. Oliskos parempi sellainen ilmoitus missä lukee "hyvä bemmi", eikä mitään muuta..
Eikä tämänkään historia nyt ihan hurraahuutoja herätä, aina mieltä ylentävät termit "junk&salvage" sekä neljä vuotta samana pysyneet kilsat ovat kyllä sellaisia ettei omaa mielenkiintoa herätä.Ilmoituksesta saa kuvan, että kyseessä olisi ns.ruotsiauto mutta jenkeistähän se on sinne uitettu BMW 328 Coupé 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto
Näihin vois viestiin laittaa kirjoittaa rekkarin ja vaikka runkonumeronkin, jos joskus uusi omistaja sattuu etsimään tietoa siitä niin löytyy.Eikä tämänkään historia nyt ihan hurraahuutoja herätä, aina mieltä ylentävät termit "junk&salvage" sekä neljä vuotta samana pysyneet kilsat ovat kyllä sellaisia ettei omaa mielenkiintoa herätä.
Ei huono idea, yllättävän hyvin google näitäkin indeksoi. Lisäsin nyt nuo, suomen rekkariahan tuolla ei ole kun ei kilvissä ole.Näihin vois viestiin laittaa kirjoittaa rekkarin ja vaikka runkonumeronkin, jos joskus uusi omistaja sattuu etsimään tietoa siitä niin löytyy.
Tässä on esimerkki muuttoautona jenkeistä tuodusta bemarista jolla ei ole kolari/tulvahistoriaa BMW 328 i xDrive A E90 Sedan Porrasperä 2010 - Vaihtoauto - NettiautoVoiskohan näiden bemareiden osalta pitää melkein varmana asiana aina sitä, että se on lunastettu kolariauto jenkeissä jos se on sieltä eurooppaan takasin tuotu?
Pieni prosenttiosuus sitten näitä muuttoautoja tottakai.
Ei tuu paskasta timanttia vaikka kuinka kiillottais.
Tämä on näitä Suomi-tuningin "helmiä". Taidettu rakentaa n+1 kertaa uudestaan ja esitelty alan lehdissä lähes yhtä monta kertaa.
Totaalisen karmeasta ulkonäöstä huolimatta täytyy tavallaan arvostaa sitä aikaa ja resursseja, mitä tuonkin auton vääntämiseen on käytetty. En kyllä tiedä, miten kukaan ikipäivänä maksaisi tuosta edes puolta hintapyynnistä.
Näyttäisi olevan:Onko tuon e39 M5 etulippa takapuskuri ranetettu johonkin biltemasarjaan, vai miks näyttää torspolta? Vanteistakin voi olla montaa mieltä.
Hamann puskurit (etupuskuriin kuuluu vielä alalippa, joka ei ole kuvissa kiinni).
Mikäs tuossa on niin paskaa?Ei tuu paskasta timanttia vaikka kuinka kiillottais.
Muutaman satasen ranskatar, johon isketty vitusti tuuninkipalikkaa kiinni ja kuudella tonnilla poppivehkeitä. Ruma kuin saatana eikä tuollaisella autolla kehtaisi ajaa aamulla töihin. Ja tuosta pitäisi maksaakin vielä jotain?
Niin auton ulkonäkö on makuasia, ei itseen iske. Mutta audio puoli on viimeisen päälle, ei muita EMMA:an kisoja millään räpellyksillä voiteta.Ei näin:
... vaan mieluummin näin:
Mun mielestä tärkeä osa hifiä on esteettisyys. Verrattavissa ihan siihen, että fine dining -ravintolassa maun lisäksi ruoan pitää olla hienosti aseteltu ja sen lisäksi vielä ravintolan atmosfäärin ja sisustuksen pitää tukea ruokailukokemusta.No jos hifi on pääasia, niin voihan tuon auton "paskuuden" esittää esim. näin.
Kaikuuko täällä?Mun mielestä tärkeä osa hifiä on esteettisyys. Verrattavissa ihan siihen, että fine dining -ravintolassa maun lisäksi ruoan pitää olla hienosti aseteltu ja sen lisäksi vielä ravintolan atmosfäärin ja sisustuksen pitää tukea ruokailukokemusta.
Ehkä hintapyyntö on vähän tuuhea ja omaan silmään ei myöskään osu tuo ulkonäkö, mutta pitää huomioida, että tällaisella autolla sentään jotain kohdeyleisöä voi olla, kun ei ole sellanen räkänen tuninkiviritys. Että ei tää rellu sinänsä pahimmasta päästä kökötyksiä sentään ole, vaikka karsean näköinen omasta näkövinkkelistä onkin.Niin, että 7 kiloa pitäisi maksaa jostain paskuhuussin näköisestä hökötyksestä. Ei jatkoon, olkoon vaikka minkälaista hifiä sisällä.
näköjään siellä on toinenkin erikoisempi rellu, Renault 5 GT Turbo 3d / Ultimate Green Viistoperä 1989 - Vaihtoauto - Nettiauto, tuosta toi spoikka pois niin voisi olla kiva kesäautoTämä on näitä Suomi-tuningin "helmiä". Taidettu rakentaa n+1 kertaa uudestaan ja esitelty alan lehdissä lähes yhtä monta kertaa.
Lisähuomiona: Jännästi tuohon kotkalaiseen liikkeeseen päätyy aina myyntiin kaikenlaista erikoista.
Docweird osasi poimia esittelytekstistä Hamanin ja sehän se oli - itse en meinannut tunnistaa ilman alalippaa, joka tuossa siis puuttuu. Juuri E39-mallissa ainakin omaan silmään Hamanin etupuskuri näyttää melko retardilta, mutta näemmä ilman lippaa se vasta paskalta näyttääkin. Ihme ja kumma, ettei ole viitsinyt laittaa kiinni kuvia ottaessa... Tosin eipä näemmä viitsinyt putsaillakaan sen kummemmin, aivan paskanen auto sisältä ja ulkoa.Onko tuon e39 M5 etulippa takapuskuri ranetettu johonkin biltemasarjaan, vai miks näyttää torspolta? Vanteistakin voi olla montaa mieltä.
No eipä tuo moottoritila mikään _aivan likainen_ ole? Ja näkeepähän kuvasta ainakin, ettei ole mitään vv-suodattimia tms. asenneltu, eli on räpeltämätön.Mikäköhän ihme siinäkin on, että konehuoneesta pitää ottaa aina kuva, vaikka se olisi aivan likainen? Tullut useammassa autossa vastaan.
Tollane on kyl ihan sairas peliMelko tehokas farkku, kyllä tuolla muksutkin ehtivät hyvin harrastuksiin Audi RS6 740hv Farmari 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto