No nyt on neekerimallien aatelistoa. Harvemmin A5:sta näkee halogeeneillä. Automaatti varmaan ainut lisävaruste, joka ruksattuVähän ajettu A5, suomivarustelu näkyykin sitten penkeistä Audi A5 Coupé 3,2 V6 FSI 195 kW quattro tiptronic-autom. "VÄHÄN AJETTU SUOMI-AUTO!" Coupé 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Ollut varmaan joku kampanja että saanut manuaalin hinnalla automaatin, tai saanut tingattua sen mukaan muutenNo nyt on neekerimallien aatelistoa. Harvemmin A5:sta näkee halogeeneillä. Automaatti varmaan ainut lisävaruste, joka ruksattu
Paskan varustelun lisäksi on kyllä suorastaan ankean näköisiä nuo A5-mallit tuolla "hinnat alkaen" -rengastuksella. Pyöräkotelot tietty muutenkin sellaiset noissa, että sinne hukkuu kaikki vähänkään pienemmät rattaat. Ei tuossa ainakaan mitään sporttista ole miltään kantilta katsottuna vaikka mielestäni A5 onkin ihan linjakas ja tyylikäs kokonaisuus.Vähän ajettu A5, suomivarustelu näkyykin sitten penkeistä Audi A5 Coupé 3,2 V6 FSI 195 kW quattro tiptronic-autom. "VÄHÄN AJETTU SUOMI-AUTO!" Coupé 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Kuuluukin olla noin halpa. Kolme ja puolsataa poljettu kymmenen vuotias diiseli Octavia.. Kuulen tänne asti sen rouskutuksen jonka tuo todennäkösesti pitää, työkoneeksi kai ihan oivallinen valinta joksikin aikaa.Skoda Octavia 1,9 TDI DPF Elegance Farmari 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
Octavia edullisesti. Trafin verovelvollisten mukaan ollut ulkomaisten autona ja löytyy sieltä yksi hevoskansalainenkin. Mahtaakohan olla hyvä auto? Miksiköhän on noin halpa?
No mieluummin noin päin kuin täysin varusteltu 2.0TDI etuveto.Vähän ajettu A5, suomivarustelu näkyykin sitten penkeistä Audi A5 Coupé 3,2 V6 FSI 195 kW quattro tiptronic-autom. "VÄHÄN AJETTU SUOMI-AUTO!" Coupé 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tuon hintaluokan autossa ei paljon haittaa alla oleva rengastus,jokainen voi ostaa mieleiset kumit alle.Tuossa on kuitenkin tärkeimmät jo valittu oikein eli neliveto ja kunnon bensapata.Paskan varustelun lisäksi on kyllä suorastaan ankean näköisiä nuo A5-mallit tuolla "hinnat alkaen" -rengastuksella. Pyöräkotelot tietty muutenkin sellaiset noissa, että sinne hukkuu kaikki vähänkään pienemmät rattaat. Ei tuossa ainakaan mitään sporttista ole miltään kantilta katsottuna vaikka mielestäni A5 onkin ihan linjakas ja tyylikäs kokonaisuus.
Oisko tuohon rullattu jo 1/2 auton eliniän(moottorin) kilometreistä sisään ja siitä laskettu hinta mikä sitten ihan kohallaan.Seat Leon 1,2 TSI 110 Style Farmari 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mitäköhän perusmallin Leon-farkku on maksanut 2014? Pystymetsästä heittäisin jotain luokkaa 20-22kE. Jos tuo on kunnossa, kuten liike väittää, niin aika raju arvonlasku reiluun neljään vuoteen.
Nimenomaan. Vanteita ja hifiä saa kaupasta. Jos oikein haluaa hifistellä niin nahkajakkarat saa vaikka saksasta.Tuon hintaluokan autossa ei paljon haittaa alla oleva rengastus,jokainen voi ostaa mieleiset kumit alle.Tuossa on kuitenkin tärkeimmät jo valittu oikein eli neliveto ja kunnon bensapata.
Väittäisin kuvien perusteella, että ei ole style-varusteilla eikä edes luvattuja aluvanteita. Joku ihan garvalakki + vetokoukku tuskin on voinut maksaa yli 20k€ uutena.Seat Leon 1,2 TSI 110 Style Farmari 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mitäköhän perusmallin Leon-farkku on maksanut 2014? Pystymetsästä heittäisin jotain luokkaa 20-22kE. Jos tuo on kunnossa, kuten liike väittää, niin aika raju arvonlasku reiluun neljään vuoteen.
Niin, en väittänytkään että haittaisi. Kunhan vain mainitsin että on erityisen ankean näköinen tuolla rengastuksella.Tuon hintaluokan autossa ei paljon haittaa alla oleva rengastus,jokainen voi ostaa mieleiset kumit alle.Tuossa on kuitenkin tärkeimmät jo valittu oikein eli neliveto ja kunnon bensapata.
Taitaa olla, tosin se isoveli 2.0 tfsi taitaa olla vielä pahempi syöppöOnko tuo juuri sitä öljypoltto mallia?
Toi on kuitenkin turbokone niin saiskohan tosta ohjelmoitua jotain irti?Todella vähän ajettu A4. Ainoa vaan, että tuo 120hv on todella vähän painavaan koriin Audi A4 Sedan 1,8 TFSI 88 Le Mans. Ajettu vain 27tkm. Löytö! Porrasperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Eli tuolle mallille olisi parempi jos olisi yli 150tkm ajettu niin tietäisi ainakin että korjattu Noilla kilsoilla ei ole välttämättä vielä oireillut.Taitaa olla, tosin se isoveli 2.0 tfsi taitaa olla vielä pahempi syöppö
Mikä on quantum? Kuulostaa joltain amerikanhevosilta taas. Näiden kanssa kun jonkun verran ropannut ja ei ole tullut moista termiä vastaan.Quantumi huutelee että 210/320 irtois.
Ei kaikki halua autoonsa pershikipenkkejä, vaikka ne nykyään kalliimmat ovatkin kuin kangaspenkit. Ja nuo jonkun mainitsemat ankean näköiset renkaatkin lienevät kuitenkin sieltä auton sisäpuolelta maailmaa katsellessa ne parhaat.Vähän ajettu A5, suomivarustelu näkyykin sitten penkeistä Audi A5 Coupé 3,2 V6 FSI 195 kW quattro tiptronic-autom. "VÄHÄN AJETTU SUOMI-AUTO!" Coupé 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Saa tuohon ne sporttipenkit alcantralla. Sporttipenkit ylipäätään vie noita ankeita neekerimallin penkkejä 100-0.Ei kaikki halua autoonsa pershikipenkkejä, vaikka ne nykyään kalliimmat ovatkin kuin kangaspenkit. Ja nuo jonkun mainitsemat ankean näköiset renkaatkin lienevät kuitenkin sieltä auton sisäpuolelta maailmaa katsellessa ne parhaat.
Mä olen joskus miettinyt mistä se nahkapenkkivillitys on lähtenyt. Kenties tuoksusta?
Oisko kuitenkin 120kW..Todella vähän ajettu A4. Ainoa vaan, että tuo 120hv on todella vähän painavaan koriin Audi A4 Sedan 1,8 TFSI 88 Le Mans. Ajettu vain 27tkm. Löytö! Porrasperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Kyllä tuo 88kW / 120hv on oikein. Mopoin moottori, jonka tuohon on saanut.Oisko kuitenkin 120kW..
Itsekin epäilin noin, mutta guuglauksen perustella kyllä tuollainen tosiaan on.. Siinä on kyllä ahdin koristeena.Oisko kuitenkin 120kW..
"Sportti"penkit on yleensä semmoisille rimppakintuille ja kukkakepeille sopivia.Saa tuohon ne sporttipenkit alcantralla. Sporttipenkit ylipäätään vie noita ankeita neekerimallin penkkejä 100-0.
Miten edes voi saada noin vähän tehoa 1.8 litraisesta moottorista turbolla
20 vuotta sitten jotkut teki vaparina jo ~150hv 1.8 litrasia.
Motorbitin kautta ja 209hv ilman fyysisiä modauksia. Kyseessä lienee jokin työsuhdeautomarkkinoille suunnattu verotusmoottori.Itsekin epäilin noin, mutta guuglauksen perustella kyllä tuollainen tosiaan on.. Siinä on kyllä ahdin koristeena.
Tähän mennessä Briteistä on vain tullut romuja ohjelmia, kuten aiemmin epäilin että syykin sille etten ole törmännyt tuohon puljuun.Ropaile lisää senkin höpönassu
Quantum Tuning - Chip Tuning | Engine Remapping | ECU Programming | DPF Solution
Joskus tuo 120hv malli taisi olla jollain E85 lisänimellä merkattu. Vaikkakin kuulemma palotila ei ole suotuisa etanolille kyseisessä lohkossa, mutta tähän asiaan en osaa ottaa sen enempää kantaa miksei etanoli sopisi. Toisekseen muistelisin että ihan sama kone ja ahdin kuin muissakin 1.8tfsi malleissa.Motorbitin kautta ja 209hv ilman fyysisiä modauksia. Kyseessä lienee jokin työsuhdeautomarkkinoille suunnattu verotusmoottori.
20 vuotta sitten 1.8T:ssä oli 150-170hv (myöhemmin >220hv).
Ei noilla Audin sporttipenkeillä sporttisuuden kanssa ole hirveästi tekemistä eli eivät ole mitään pallit surkastuu reisiä vastaan mallia. Sisältävät lähinnä paremmat säädöt mm. reisituen ja ristiselän säätö, kippi jne. Peruspenkeissä taitaa olla vain korkeuden ja selkänojan säätö"Sportti"penkit on yleensä semmoisille rimppakintuille ja kukkakepeille sopivia.
Enkä muutenkaan ihan ymmärrä termiä "sportti" siinä 140 tai 170hv perus TDI:ssä, vaikka penkit kuinka puristaa palleja reisiä vasten.
(Omassa ruskeat nahkapenkit - vaihdan sitten ilmastoituihin jos alkaa persuus hikoilemaan. Isäukon E-mersussa on aika mukavat ilmastoidut nappanahkapenkit... )
Oliko 120hv vain ohjelmallisesti kuristettu siitä yleisemmästä 1.8tfsi jossa on 170hv vai onko tuossa jotain eroa esim imusarjassa?Joskus tuo 120hv malli taisi olla jollain E85 lisänimellä merkattu. Vaikkakin kuulemma palotila ei ole suotuisa etanolille kyseisessä lohkossa, mutta tähän asiaan en osaa ottaa sen enempää kantaa miksei etanoli sopisi. Toisekseen muistelisin että ihan sama kone ja ahdin kuin muissakin 1.8tfsi malleissa.
Tältä se itsestäkin monasti tuntuu, mutta tosiasia on ettei kulumaa huomaa kun se tapahtuu vähitellen.Missä sä sen kanssa olet ajellut kun oma vm. 2006 / 195tkm ajettu ei nitise tai kolise mistään? Ei sisältä eikä ulkoa - yhtään alustan osaa ei ole vaihdettu...
Enkä muutenkaan ole ajettavuudessa huomannut muutosta 120-195tkm välillä ~4 vuodessa.
Noi on niin hirveitä ruostepommeja ettei mitään rajaa. Tuo moottori näyttää paperilla "hyvältä" kokonsa puolesta, mutta on niin miedosti viritetty että tuntuu ihan 2l neloskoneelta.Ton ikäinen Coupe on kyllä jotain ihan karmeaa. Joku tarjosi joskus 10v sitten moista omaan autoon vaihdossa ja se oli sillon jo auttamattoman vanhan ja kämäsen tuntuinen vaikka oma auto oli vuosimallia 95
Uudempi koppa on jo vähän nätimpi, mutta edes se 2,7V6 ei oikein sitä pelasta kun on jotenkin tajuttoman luonteeton ja tasapaksu kone. Joku Hondan K-sarjalainen sirkkeli vaikka keulalle, tai edes vähän saman tyylinen motti, niin tuokin olisi varmaan ollut nuorison keskuudessa aika hitti aikanaan.
Kyllä se vähän pistää hymyilyttämään kun vertaa omasta tallista löytyvään saman korimallin 1.6 Sportbackiin, jonka pellin alla ulvoo 102 nälkäistä kaksiventtiilihummaa. Periaatteessa saman mallin autoOn nämä RS3 aika sleepereitä. Varmaan suurimman osan mielestä tossa olisi vain perus A3 jollain korisarjalla varustettuna
Audi RS3 ABT Power S 470hv Farmari 2012 - Vaihtoauto - Nettiauto
Taitaa i30N olla ensimmäinen kelvollinen sportti Hyundailta. Tai myydäänhän sitä Velosteriakin jossain turbomallina.Ton ikäinen Coupe on kyllä jotain ihan karmeaa. Joku tarjosi joskus 10v sitten moista omaan autoon vaihdossa ja se oli sillon jo auttamattoman vanhan ja kämäsen tuntuinen vaikka oma auto oli vuosimallia 95
Uudempi koppa on jo vähän nätimpi, mutta edes se 2,7V6 ei oikein sitä pelasta kun on jotenkin tajuttoman luonteeton ja tasapaksu kone. Joku Hondan K-sarjalainen sirkkeli vaikka keulalle, tai edes vähän saman tyylinen motti, niin tuokin olisi varmaan ollut nuorison keskuudessa aika hitti aikanaan.
Kai se eka kunnollinen oli tää hyvin harvinaiseksi jäänyt uusin Genesis Coupe.Taitaa i30N olla ensimmäinen kelvollinen sportti Hyundailta. Tai myydäänhän sitä Velosteriakin jossain turbomallina.
Joo pellin alta löytyy vähän eri petoKyllä se vähän pistää hymyilyttämään kun vertaa omasta tallista löytyvään saman korimallin 1.6 Sportbackiin, jonka pellin alla ulvoo 102 nälkäistä kaksiventtiilihummaa. Periaatteessa saman mallin auto