Nettiauto - keskustelu, löydöt

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
712
Veikkaanpa tässäkin tapauksessa että ei ainakaan tavallinen arjalainen ole kuskina. Tampereella pyörii yksi c coupe jossa lukee mm alfa romeo ja muutenkin kaikki löytötavaratalon tuning osaston muovihilut isketty kiinni. Tuntuu että tietty etnisyys suosii erityisestä tätä tyylisuuntaa.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
830
Veikkaanpa tässäkin tapauksessa että ei ainakaan tavallinen arjalainen ole kuskina. Tampereella pyörii yksi c coupe jossa lukee mm alfa romeo ja muutenkin kaikki löytötavaratalon tuning osaston muovihilut isketty kiinni. Tuntuu että tietty etnisyys suosii erityisestä tätä tyylisuuntaa.
"Alfa Rome".

Makuja on monia ja monikulttuurisuus näyttää olevan rikkaus tässäkin mielessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
712
O ja K. Mikähän tuon tarkoitus sitten oikein on, teikäläisellä on ilmeisesti syvempää infoa tästä. Olen aina ohi ajellessa lukenut että ihan vain "alfa romeo" lukisi kun on samalla fontillakin kun ko. automerkin teksti.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 700
Kuinkahan moni muuten edes tiedostaa näistä ketkä heti parkkiin tultuaan sammuttaa turboauton, että mitä se mahtaa tehdä ahtimelle pidemmän päälle.
Yhdenkään omistamani turboauton käsikirjassa ei ole mainintaa jälkikäytöstä tai siitä että kylmänä ei saisi polkea. Ja kyseessä 2017-2019 valmistetut autot. Eli jos hajoaa niin kyllä siinä voi valmistaja ruveta avaamaan rahapussiaan. Tuo ei kuitenkaan ole mitään yleistietämystä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 202
Yhdenkään omistamani turboauton käsikirjassa ei ole mainintaa jälkikäytöstä tai siitä että kylmänä ei saisi polkea. Ja kyseessä 2017-2019 valmistetut autot. Eli jos hajoaa niin kyllä siinä voi valmistaja ruveta avaamaan rahapussiaan. Tuo ei kuitenkaan ole mitään yleistietämystä.
En kyllä monenkaan auton käsikirjaa ole sillä silmällä vilkaissut, tai millään silmällä ellen jotain sulaketta tms etsinyt. Mutta noita turboja kun alkoi -80 luvulla tulemaan enempi liikenteeseen, saabit ja volvot ja varmaan muitakin. Toki olivat harvojen herkkua silloin, eikä itselläkään ollut korttia mihinkään.
Sittemmin yleistyivät nyt pahemmin tarkistamatta, mutta varmaan turbodieselit ensin. Suomen autokannan ankean historian mukaisesti ne paremmat sportit oli ihan muissa maissa jne.

Mutta kyllähän nyt hyvänen aika asian pitäisi olla tiedossa vähääkään asiaa tuntevilla, ellei ole viimeviikolla korttia saanut. Ja luulisi että tuning piireissäkin jotain keskustelua voi olla miten hajottaa turbo. En tuunaa niin en ole ottanut tästä selvää.

Mutta jos ja kun sattuu tilanne että tullaan kierrokset tapissa pysähdyksiin, turbo pyörii vielä miljoonaa kuumana, sammutetaan motti, öljynkierto loppuu seinään ja sitten on metalli metallia vasten niin voi käydä ikävästi.

Ei sulle suunnattu vastaus vaan ihan yleisesti, mutta ihmetellyt tätä keskustelua nyt jonkun päivän verran, niin pakko vähän avautua vaikka onkin OT tässä ketjussa.


2. Jälkikäyttö

Turboahdetun auton moottori käy yleensä hieman lämpimämpänä kuin ahtamattoman auton. Erityisen korkeaksi saattaa nousta nimenomaan ahtimen ja sen ympäristön lämpötila: kovassa käytössä ahdin saattaa kuumentua niin, että moottorin yhtäkkisen sammutuksen jälkeen sen laakereilla oleva öljy saattaa palaa kiinni.

Monissa autoissa on tätä pyritään estämään ahtimen ylimääräisellä jäähdytyksellä, mutta silti kovan ajon jälkeen ahdettua autoa on hyvä tyhjäkäyttää jopa pari minuuttia ennen sammutusta. Näin ahdin saa viileää öljyä ja ehtii varmasti myös pysähtymään.

3. Start-stopin ongelmat

Samasta syystä kovan ajon jälkeen olisi viisasta kytkeä auton automaattinen start-stop -järjestelmä hetkeksi pois käytöstä. Kuumalla säällä tapahtuneen moottoritieajon jälkeen pysähdyttäessä liikennevaloihin moottori saattaa sammuttaa itsensä, vaikka ahtimen kestoiän parantamiseksi sen olisi viisainta pysyä käynnissä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
1 323
On tuosta ollut maininta jokaisen auton manuaalissa mitä itse muistan lukeneeni. Ns suuremman rasituksen ajon jälkeinen jälkikäyttö lämpöjen tasaamiseksi.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 594
En kyllä monenkaan auton käsikirjaa ole sillä silmällä vilkaissut, tai millään silmällä ellen jotain sulaketta tms etsinyt. Mutta noita turboja kun alkoi -80 luvulla tulemaan enempi liikenteeseen, saabit ja volvot ja varmaan muitakin. Toki olivat harvojen herkkua silloin, eikä itselläkään ollut korttia mihinkään.
Sittemmin yleistyivät nyt pahemmin tarkistamatta, mutta varmaan turbodieselit ensin. Suomen autokannan ankean historian mukaisesti ne paremmat sportit oli ihan muissa maissa jne.

Mutta kyllähän nyt hyvänen aika asian pitäisi olla tiedossa vähääkään asiaa tuntevilla, ellei ole viimeviikolla korttia saanut. Ja luulisi että tuning piireissäkin jotain keskustelua voi olla miten hajottaa turbo. En tuunaa niin en ole ottanut tästä selvää.

Mutta jos ja kun sattuu tilanne että tullaan kierrokset tapissa pysähdyksiin, turbo pyörii vielä miljoonaa kuumana, sammutetaan motti, öljynkierto loppuu seinään ja sitten on metalli metallia vasten niin voi käydä ikävästi.

Ei sulle suunnattu vastaus vaan ihan yleisesti, mutta ihmetellyt tätä keskustelua nyt jonkun päivän verran, niin pakko vähän avautua vaikka onkin OT tässä ketjussa.

Ei se ahdin sielä pyöri miljoonaa metalli metallia vasten vaan kun öljynkierto loppuu niin sinne kuumaan ahtimeen jäävä öljy kärähtää ja palaa sinne laakeripinnoille joka sitten syö ne ahtimen laakerit pidemmän päälle.

Totuus on kuitenkin se, että jos kotipihaan tullaan rauhallisesta taajama-ajosta niin ei siinä mitään jälkikäyttöä tarvita. Jos sen sijaan tullaan pihaan suoraan kovasta vauhdista/ajetaan "kahva edellä" niin ei sen minuutin parin jälkikäytön pitäisi olla ongelma. Itse oon vaan huomannut että helpointa tulla ihan rauhakseen viimenen kilometri niin jäähtyy paikat helposti
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
842

0.6 litrainen moottoro kyllä alleviivaa festaritunnelmaa :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
139

0.6 litrainen moottoro kyllä alleviivaa festaritunnelmaa :D
Muuten normaali kei-auto, mutta pilattu rumalla keulamerkillä.:x3:
 
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
77
On tuosta ollut maininta jokaisen auton manuaalissa mitä itse muistan lukeneeni. Ns suuremman rasituksen ajon jälkeinen jälkikäyttö lämpöjen tasaamiseksi.
Tuli tarkistettua ja lukeehan se noissa omankin auton manuaaleissa, "älkää sammuttako moottori heti raskaan ajon jälkeen". Olen ollut tietoinen tästä kyllä, mutta enpä usko että kovin moni tietää. Eipä kyllä ole tullut itse koskaan jälkikäytettyä eikä sillä ole ollut mitään vaikutusta. Toisaalta en aja vanhoilla autoilla, että ehkä se vaikutus näkyy sitten joskus 10-15 vuoden iässä.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 594
Tuli tarkistettua ja lukeehan se noissa omankin auton manuaaleissa, "älkää sammuttako moottori heti raskaan ajon jälkeen". Olen ollut tietoinen tästä kyllä, mutta enpä usko että kovin moni tietää. Eipä kyllä ole tullut itse koskaan jälkikäytettyä eikä sillä ole ollut mitään vaikutusta. Toisaalta en aja vanhoilla autoilla, että ehkä se vaikutus näkyy sitten joskus 10-15 vuoden iässä.
Kyllä turbon saa rikki nopeastikin, jos kuumana sammuttaa, mutta toi raskas ajo tarkottaa käytännössä sen verran raskasta ajoa, että auto on oikeasti ahdoilla ja kone tuottaa lämpöä eli vaikka maantieltä kääntyisi siihen kotitontille ja sammuttaisi auton heti, niin käytännössä ajo on kuitenkin sellasella pintakaasulla ajelua.

Turboautossa pakolämmöt nousee tosissaan kun paahdetaan ahdoilla, ei sillä nyt hirveesti eroa ole ajaako taajamassa vai maantiellä kunhan ei tuu kaasu pohjassa pakopesä punaisena siihen mestoille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 699
Tuli tarkistettua ja lukeehan se noissa omankin auton manuaaleissa, "älkää sammuttako moottori heti raskaan ajon jälkeen". Olen ollut tietoinen tästä kyllä, mutta enpä usko että kovin moni tietää. Eipä kyllä ole tullut itse koskaan jälkikäytettyä eikä sillä ole ollut mitään vaikutusta. Toisaalta en aja vanhoilla autoilla, että ehkä se vaikutus näkyy sitten joskus 10-15 vuoden iässä.
Suomalainen: "Tulin juuri 20 minuutin motarilenkiltä 120km/h mittarissa, olipa raskasta..."

Saksalainen: *Nauraa ja nostaa nopeuden 200:sta 230km/h:n...* :D :D

Monelle pikkuturbollehan se motari toki voi olla raskasta - mutta kun on vielä "toinen mokoma" jäljellä mittarissa huippunopeuteen, niin onko tuo nyt sitten niin "raskasta". Sama homma jos mutkan maksimiahdot on 1.2 vs jonkun kireämmän bensakoneen 1.7, niin lämpö- ja kitkakuorma on ihan eri sfääreissä...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 202
Jos vanhempaa kulkinetta etsii, jotain sellaista mitä ei enää jokapäivä vastaan tule, niin tuo firmahan on täynnä yllätyksiä, edelleen :hungry:


Valitettavasti noita on viime vuonna päivitetty, satunnaisella otannalla kyllä löytyi jotain mitä ei ole vuosikausiin edes katsastettu.

 

vatanen

Perinnöllisesti impotentti
Premium-jäsen
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
214
Jos vanhempaa kulkinetta etsii, jotain sellaista mitä ei enää jokapäivä vastaan tule, niin tuo firmahan on täynnä yllätyksiä, edelleen :hungry:


Valitettavasti noita on viime vuonna päivitetty, satunnaisella otannalla kyllä löytyi jotain mitä ei ole vuosikausiin edes katsastettu.

Vanha kunnon korsumäki :hungry: Suomen kalleimmat ja eniten ajetut vaihdokit.
 

Miguel

genderfluid sapiosexual demisexual questioning
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
210
Yhdenkään omistamani turboauton käsikirjassa ei ole mainintaa jälkikäytöstä tai siitä että kylmänä ei saisi polkea. Ja kyseessä 2017-2019 valmistetut autot. Eli jos hajoaa niin kyllä siinä voi valmistaja ruveta avaamaan rahapussiaan. Tuo ei kuitenkaan ole mitään yleistietämystä.
Tässä olen kyllä samaa mieltä. Jos valmistaja pitäisi sitä jotenkin elintärkeänä, olisi se siihen moottoriin jonkun turbotimerin rakentanut, ne alkaa kuitenkin poikkeuksetta uudet autot olla käyttäjäänsä älykkäämpiä monessa muussakin kohdassa.
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
1 323
Mitäpä valmistaja välittää. Ne hajoavat kuitenkin takuuajan jälkeen. Parempi vaan jos jengi polkee noita paskaksi sopivasti takuun loputtua mutta kuitenkin niin että se turbo kannattaa vaihtaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
60
Mitäpä valmistaja välittää. Ne hajoavat kuitenkin takuuajan jälkeen. Parempi vaan jos jengi polkee noita paskaksi sopivasti takuun loputtua mutta kuitenkin niin että se turbo kannattaa vaihtaa.
Niin eihän monella valmistajalla kuulu voimansiirron öljynvaihtokaan huolto-ohjelmaan yksityiskäytössä. Näyttää huoltokulut pienemmältä kuin mitä todellisuudessa. :cool:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 594
Toi turbo vaikka sinällään on ehkä vähän erikoishomma on vähän kuitenkin samassa kategoriassa missä auton kunto yleensä. Joitain ei kiinnosta, ajellaan röykyt, hidasteet jne ronskisti, poljetaan minkä lähtee ja sitä rataa. Jotkut ajelee rauhallisesti, ylimääräistä rasitusta vältellen. Toki tuosta välistäkin löytyy porukkaa, mutta turbon kesto jne korreloi kuitenkin jossain määrin kuitenkin samoilla spekseillä.

Kaveri osti tollasen hyundai N-mallin, en muista mikä mutta kuitenkin tollanen hatchi ja 275hp tms. Polkee sitä kuin viimeistä päivää kylmänäkin niin koitin sanoa, että kannattaa venata koneen lämpenemistä ennen polkemista ja myöskin ajella viimeset pätkät rauhakseen johtuen siitä ettei kylmänä voitelu ole niin hyvää ja ettei turbo mene kuumana, mutta totesi että kyllä se takuuajan kestää että pistetään sit vaihtoon.

Tollaselle sinänsä ei mitään mahda ja käytettynä voi saada pommin jos huonosti käy.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
523
Niin eihän monella valmistajalla kuulu voimansiirron öljynvaihtokaan huolto-ohjelmaan yksityiskäytössä. Näyttää huoltokulut pienemmältä kuin mitä todellisuudessa. :cool:
Normaalilla noin 25 tkm / vuosi ajolla se auto on valmistajan mukaan jo paalausikäinen siinä vaiheessa, kun niitä voimansiirron öljyjä pitäisi vaihtaa. :rofl2:
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
284
Toi turbo vaikka sinällään on ehkä vähän erikoishomma on vähän kuitenkin samassa kategoriassa missä auton kunto yleensä. Joitain ei kiinnosta, ajellaan röykyt, hidasteet jne ronskisti, poljetaan minkä lähtee ja sitä rataa. Jotkut ajelee rauhallisesti, ylimääräistä rasitusta vältellen. Toki tuosta välistäkin löytyy porukkaa, mutta turbon kesto jne korreloi kuitenkin jossain määrin kuitenkin samoilla spekseillä.

Kaveri osti tollasen hyundai N-mallin, en muista mikä mutta kuitenkin tollanen hatchi ja 275hp tms. Polkee sitä kuin viimeistä päivää kylmänäkin niin koitin sanoa, että kannattaa venata koneen lämpenemistä ennen polkemista ja myöskin ajella viimeset pätkät rauhakseen johtuen siitä ettei kylmänä voitelu ole niin hyvää ja ettei turbo mene kuumana, mutta totesi että kyllä se takuuajan kestää että pistetään sit vaihtoon.

Tollaselle sinänsä ei mitään mahda ja käytettynä voi saada pommin jos huonosti käy.
Tälläistä samanlaista asennetta näkee muuten yllättävän paljon liikenteessä. Lähdetään kylmällä autolla talvellakkin pakkaskelissä ja heti autoa poljetaan sen mitä se sit sattuu kiihtymään valoista yms. Tuossakin, kun asenne on tuollainen mallia hälläväliä. Osalla varmaan tietämättömyys, koska auto on vain kulkuväline heille ja ihan sama et kestääkö se vai ei. Syy on ihan puhtaasti ratin ja penkin välissä silloin. Ei siinä kohtaa pitäisi alkaa etsimään syyllistä autosta heikkouksina miksi jotain hajoaa tai autonvalmistajasta, laittaaksen omat sikailut muiden maksettavaksi. Saisi omistaja ottaa vastuun siitä miten ajaa autollansa ja maksaa sen mukaan sikailut. Toki Maanantai kappaleita sattuu jo tehtaalta tullesa ja niitä on joka merkillä, mutta se on toinen asia kokonaan.

Mutta kuten sanoit tuossa, että minkäs sille oikeastaan mahtaa miten ihmiset haluaa tehdä. Huono tuuri voi käydä autoa ostaessa. Seuraava omistaja luulee ostaneensa hyvän ripeämmän perheauton, mutta saakin täysin kengitetyn auton mitä ei ole yhtään säälitty. Olisi kyllä aika paskamainen olla seuraava omistaja tuollaisessa autossa.
 
Liittynyt
28.02.2018
Viestejä
162
Tälläistä samanlaista asennetta näkee muuten yllättävän paljon liikenteessä. Lähdetään kylmällä autolla talvellakkin pakkaskelissä ja heti autoa poljetaan sen mitä se sit sattuu kiihtymään valoista yms. Tuossakin, kun asenne on tuollainen mallia hälläväliä. Osalla varmaan tietämättömyys, koska auto on vain kulkuväline heille ja ihan sama et kestääkö se vai ei. Syy on ihan puhtaasti ratin ja penkin välissä silloin. Ei siinä kohtaa pitäisi alkaa etsimään syyllistä autosta heikkouksina miksi jotain hajoaa tai autonvalmistajasta, laittaaksen omat sikailut muiden maksettavaksi. Saisi omistaja ottaa vastuun siitä miten ajaa autollansa ja maksaa sen mukaan sikailut. Toki Maanantai kappaleita sattuu jo tehtaalta tullesa ja niitä on joka merkillä, mutta se on toinen asia kokonaan.
Vähän sama, kun pitäs pyykinpesukoneella vältellä sitä nopeinta linkousta?
Kyllä auton pitää se takuuaika kestää vaikka mitä polkemista(niinkuin pesukoneenkin), kuitenkin niissä autoissa on niin paljon älyä/lämpötila-antureita, että tarvittaessa sais kylmänä estettyä ne revittelyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
599
Korsumäen autoon liittyen muistan kuulleeni 10+ vuotta sitten huhua, että siellä vaihtoautot huollettiin perusteellisesti ja kauttaaltaan ennen jälleenmyyntiä. Tiedä sitten pitääkö enää paikkaansa tai onko koskaan ollutkaan totta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 202
Korsumäen autoon liittyen muistan kuulleeni 10+ vuotta sitten huhua, että siellä vaihtoautot huollettiin perusteellisesti ja kauttaaltaan ennen jälleenmyyntiä. Tiedä sitten pitääkö enää paikkaansa tai onko koskaan ollutkaan totta.
Sehän olis mielenkiintoista jos joku lähellä asuva, tai liikkuva kävisi noita halpiksia kyselemässä - että mitenkäs katsastukset yms. on kunnossa.
Itseasiassa kävin muron puolella eilen vilkaisemassa onko siellä mitään siirtymää uudempaan xenforoon, ja autopuolella tarttui tuo korsumäki silmiin. Joku kirjoitti että vehkeet kasvaa suunnilleen sammalta renkaat tyhjänä.
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
248
Sehän olis mielenkiintoista jos joku lähellä asuva, tai liikkuva kävisi noita halpiksia kyselemässä - että mitenkäs katsastukset yms. on kunnossa.
Itseasiassa kävin muron puolella eilen vilkaisemassa onko siellä mitään siirtymää uudempaan xenforoon, ja autopuolella tarttui tuo korsumäki silmiin. Joku kirjoitti että vehkeet kasvaa suunnilleen sammalta renkaat tyhjänä.
ikänä en ole mitään kyselly mutta kerran pari vuodessa ohi mennessä käyny pällisteleen niin seinän vieressä olevat ja etupihalla rivissä olevat on enimmäkseen leimassa ja ilmeisesti ajokunnossa: Google Maps
takapihalla toisiinsa kiinni tungetut seisoo renkaat tyhjinä ja osa kirjaimellisesti sammaleessa,odottaa varmaan johonkin jobbarille tai romikselle köntässä myyntiä: Google Maps
 

vatanen

Perinnöllisesti impotentti
Premium-jäsen
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
214
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 202
Mikä oli hinta? Ei enää kaupan.
1790€

Tein poikkeuksen ja klikkasin linkkiä, ystävällinen chat persoona ilmestyi samantien, ja kerroin haluavani ostaa auton ilmoituksen hintaan.
Ei nyt jostain syystä onnistunut, vaan olisi pitänyt jonkun myyjän kanssa huomenna hoitaa asiaa eteenpäin:greedy:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
127
Tälläistä samanlaista asennetta näkee muuten yllättävän paljon liikenteessä. Lähdetään kylmällä autolla talvellakkin pakkaskelissä ja heti autoa poljetaan sen mitä se sit sattuu kiihtymään valoista yms. Tuossakin, kun asenne on tuollainen mallia hälläväliä. Osalla varmaan tietämättömyys, koska auto on vain kulkuväline heille ja ihan sama et kestääkö se vai ei. Syy on ihan puhtaasti ratin ja penkin välissä silloin. Ei siinä kohtaa pitäisi alkaa etsimään syyllistä autosta heikkouksina miksi jotain hajoaa tai autonvalmistajasta, laittaaksen omat sikailut muiden maksettavaksi. Saisi omistaja ottaa vastuun siitä miten ajaa autollansa ja maksaa sen mukaan sikailut.
Ajan omalla täysin välittämättä onko kone lämmin vai ei. Se on hybridi ja joka kerta kun lähden töihin köröttelen sähköllä pari ekaa kilsaa ja sitten kylmiltään bensa tulille ja lappu lattiaan motarille. Mielestäni valmistajan, jos se kerta tarjoaa tällaista voimalinjaa tulee ottaa tämä huomioon. (tottakai ymmärrän että ei vaan voi olla ok juttu moottorille että pakkasella ensimmäinen mitä tapahtuu on että kierrokset suoraan +4k ja siitä ylöspäin ja ahdot tappiin mutta en minä näitä suunnittele ja eipä näistä ole mistään mitään katastrofeja vielä kuulunut, tiedä vaikka se oikeasti lämpenisikin sähköajon aikana)
Toki jos jopa bemarille uskalsivat antaa (myydä) 5v takuun niin ei varmastikaan ole kovinkaan iso ongelma tämä. Epäilemättä suurinta osaa ei kiinnosta/ei ole tietoa etenkään kun mitään lämpöjä ei edes juuri kerrota nykyisissä.

Lisäksi suuressa osassa uusista autoista ei edes ole minkäänlaisia mittareita millekään koneen lämmöille, ei voi olettaa että kuluttaja tietää että x polttoaineella käyvä tietynkokoinen kone lämpeää missäkin ajassa mihinkin, saati sitten että mitä se tarkoittaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
78
Komea vanha Quattro kohtuu hinnalla (?) , kirjoitushetkellä 901 € huudettu.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
300
Komea vanha Quattro kohtuu hinnalla (?) , kirjoitushetkellä 901 € huudettu.
Ihan tavallinen läpimätä Audi 100, ei siis Audi Quattro.
 

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 343
Olikohan tuossa vielä jotain hämärääkin, VIN:in jos jaksais kaivaa niin voisi löytyä jotain kuvia autosta............
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
26
Onko mittaristo vaihdettu, 128i on varmaan aina jenkkituonti ja tuossa on kilsamittaristo?

”Autossa ei ole minun aikanani ollut mitään vikaa.”

Edellisillä omistajilla ei varmaan myöskään ole ollut mitään vikoja. Mitä nyt pientä maalivauriota. Ja copart kuvissa näyttäisi olevan km/mph mittaristo valmiina

Edit. Taitaakin olla mittaristo vaihdettu kun katsoin uudelleen nettiauton kuvia
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
83 891
Viestejä
1 726 002
Jäsenet
37 278
Uusin jäsen
SamKnight

Hinta.fi

Ylös Bottom