Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä ajattelette tapauksista, missä myyjä kertoo kuitin löytyvän, mutta kuittia ei todellisuudessa ole lainkaan. Sitten tuotteen mukanakaan sitä kuittia ei toimiteta. Ja vaikkapa yhteydenpito loppuu siihen. Ammattihuijarin kanssa ei välttämättä kovin helposti huomaa hänen valehtelevan kuitista.
Rikosilmoitus petoksesta, jos asian loppuun hoitaminen ei myyjää kiinnosta.Mitä ajattelette tapauksista, missä myyjä kertoo kuitin löytyvän, mutta kuittia ei todellisuudessa ole lainkaan. Sitten tuotteen mukanakaan sitä kuittia ei toimiteta. Ja vaikkapa yhteydenpito loppuu siihen. Ammattihuijarin kanssa ei välttämättä kovin helposti huomaa hänen valehtelevan kuitista.
Rikosilmoitus petoksesta, jos asian loppuun hoitaminen ei myyjää kiinnosta.
Ymmärrän tämänkin ajattelutavan, mutta olen vaan loppuviimein vähän eri mieltä. Itse myyjänä olisin enemmän kiinnostunut omien kauppojen hoitumisesta enkä nyt kokisi syyllistyväni rikoksen avunantoon, jos joku vaikka ottaisikin toimittamani kuittikopion rikolliseen käyttöönEn minäkään toimita kuiteista kuvia ennen kuin kaupat on tehty. Juuri siitä syystä, että huijarit niitä kuvia kalastelee Torissa yms. ja käyttää sitten omiin tarkoituksiinsa. Kuitin saa kun kaupat on tehty.
Ei tuollaiset kuvan päälle kirjoittelut tai vesileimat nykyaikana mitään auta. Ne saa n. viidessä sekunnissa puhelimenkin AI-kuvanmuokkaustyökaluilla laadukkaasti pois.Ymmärrän tämänkin ajattelutavan, mutta olen vaan loppuviimein vähän eri mieltä. Itse myyjänä olisin enemmän kiinnostunut omien kauppojen hoitumisesta enkä nyt kokisi syyllistyväni rikoksen avunantoon, jos joku vaikka ottaisikin toimittamani kuittikopion rikolliseen käyttöönOnko tämäkin sitten vähän itsekästä ajattelua, niin siitä voi varmaan olla montaa mieltä.
Jos miettii noin käytännössä, miten kuittikopion väärinkäyttöä voisi estää, niin voisihan kuvaan esimerkiksi laittaa kissankokoisin kirjaimin punaisella värillä päivämäärän tms. tietoja, jotta kuva olisi "kertakäyttöisempi".
Ihan mielenkiintoista kuitenkin kuulla, että ihmiset ajattelevat tästä asiasta eri tavoilla.