Minä olen tässä välissä myynyt pari toridiiliä. Ne on just loistavia. Ihan parasta on ne kaksi kaveria, jotka vaan osti toridiilillä, eivät lähettäneet yhtään viestiä, ja antoivat 10/10 palautteen
Sitten kun muuten joutuu avaamaan "onko se vielä myynnissä?", josta seuraa "olen kiinnostunut, onko se punainen ja onko siinä tallella kaikki ruuvit?" ja lopuksi "tulen hakemaan tänään". Sitten eivät tule hakemaan tänään tai rupeavat paikanpäällä tinkimään hinnasta. Tietenkin Abdul kurvasi kerrostalon portaille like a boss 20min myöhässä ja siinä eniten ärsytti se myöhässä oleminen, kun ilmoitti tarkan ajan, niin minä seisoin siellä kadulla tuote kädessäni silloin.
Toridiilin huonoin puoli oli se, että siinä on se 24h testausaika, niin joku kyseli nopean postituksen perään viikonloppuna, ja vein postiin sunnuntaina, tms. Sitten paketti saapui tiistaina ja haettiin vasta perjantaina. Tässä oli kuitenkin taustalla se, että luotto minuun oli heikko, ja halusi testata sitä rauhassa sen Toridiilin lupaaman 24h, eikä siihen ollut viikonloppuna aikaa. Vielä ei ole kukaan laittanut reklamaatiota, kun myyn, mitä sanonkin myyväni. Yksi normiostaja jätti tulematta.
Ja minulla siis 6 toridiiliä ja 2 noutokauppaa tehtynä.
Ehdotuksia tulee kaikenlaisia, ja pari huijausyritystä myös. Parasta toridiilissä on se, että ostajat ostaa, kun muut jää rannalle niiden kysymystensä kanssa
--
Nyt on toridiilissä on niin kovat postikulut (-50%), että ostaisin kaikki postitettavat asiat sieltä. Tuon minun NUC:in, jota olen myymässä, postit on 1.50€, eikä kirjettäkään saa siihen hintaan enää Suomessa. Tietenkin toridiilin kustannukset tulee päälle, mutta katsokaa huvikseen, paljon on normaali Smartpost S.