Ei millään pahalla mutta en kyllä itsekään olisi tuollaisiin ehtoihin lähtenyt, f2f käteiskaupoissa. Ensinnäkin itsestäni ei ole eikä tule mitään oikealla nimellä olevia someprofiileja nettiin, ja puhelinnumeroni sekä osoitetietoni pidän salassa ellei ole aivan pakko niitä antaa. Yleensä epämääräisissä tapauksissa myyjänä (ja miksei myös ostajan roolissa) sovin itse treffit johonkin julkiselle paikalle, jolloin ei ole pelkoa että sieltä joku elämänkoulukööri tulee ryöstöretkelle, ja ei tarvitse omaa osoitetta jakaa huvinpäiten.
Myös jos myyjä vaikuttaa siltä ettei sitä kiinnosta myydä, esim. mikään kellonaika ei sovi ja ei jaksa valokuvia ottaa tuotteesta niin yleensä skippaan suosiolla vaikka olisi kuinka halpa, en halua ihmisperseiden kanssa asioida noin yleisesti ottaen. Itse sekä myyjänä että ostajana pyrin olemaan joustava ja ystävällinen, kyllä ne pilanpäiten ja kusetusmielessä laitetut viestit sieltä yleensä seuloo seasta aika pikaisella silmäyksellä.
Taidan itse olla sitten romani kun käytän tuota sanaa ihan normaalisti, kuten lähes kaikki muutkin tietämäni ihmiset. Harvemmassa mannettelijat on, mustalaiseksi ja romaniksikin tulee kutsuttua. Ei sillä, en itsekkään kaal... siis mannejen kanssa mielellään kauppaa tee, koska rehelliset mustalaiset yleensä ostelee tavaransa ihan kaupasta ja nämä vilunkia harrastavat sitten spämmäävät ostopalstoja, varsinkin jos nimi on "suomennettu" koska rasssisssmi on iskenyt nimen vuoksi ja aiheuttanut tilin sulkemisen (sekä ehkä vaikuttanut muutama maksamatta jäänyt tuote).