Netflix

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 443
Suomessa yksi planeetan huonoimman hinta/laatusuhteen Netflix -tarjonta: Which countries pay the most and least for Netflix? - Comparitech

Katsottavien nimikkeiden määrä ja hinta ovat toistensa ääripäissä.
No eipä kyllä yhtään ihmetytä. Rahapajan uusimman kauden katsoin ja Stranger Thingsin sen perään ja eilen illalla totesin, että ei täältä enää mitään katsottavaa löydy ja laitoin tilauksen jäihin. Aivan jäätävä määrä paskaa sekundaa tuolla kyllä on, joka vielä entisestään vaikeuttaa minkään helmen etsimistä.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
741
Juuh, paskaa sinne tulee kyllä mutta ei mitään laatusarjoja. Tuo Peaky Blinders pitäisi katsoa vielä.
 
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
267
Juuh, paskaa sinne tulee kyllä mutta ei mitään laatusarjoja. Tuo Peaky Blinders pitäisi katsoa vielä.
Onhan siellä nyt ihan älytön määrä hyviä sarjoja. Itse olen sarjojen suurkuluttaja ja edelleenkin vuosien jälkeen löydän jatkuvasti uutta katsottavaa.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Alkaa oikeasti vituttaa kun miettii miten Netflix katkoo kaikki scifi sarjat kesken kaiken. Ei oo oikein mitään järkeä ruveta edes katsomaan kun viimeistään 2 kauden jälkeen tulee ilmoitus, että sarja keskeytetään taas ilman mitään loppua edes.
Toinen on se kun joitain sarjoja pitkitetään niin helvetisti ja uutta kautta puskee niin että oksettaa. Sit ne kummittelee listoilla "keskeneräisinä" kun ei ole katsonut viimeisimpiä jaksoja ja tämä vaikka mielenkiintoa ei enää kyseistä sarjaa olisi katsoakaan :lol:. Mieluusti ottaisin yhden laadukkaan kauden hyvällä lopetuksella kuin 5 kautta joissa jokaisessa taso laskee kuin lehmän häntä.

Viimeisin varmaan niin kohotti kyllä kulmakarvoja toi 13 reasons why kun tuli ilmoitusta, että 3 kausi tullut. Ensimmäinen kausikin oli jo tarpeeksi paska niin miten tuotakin roskaa on saatu pitkitettyä vielä kahdella kaudella. Ei voi kuin ihmetellä :confused::confused:

Miettinyt itsekin että kannattaako tuota peaky blindersia kokeilla vielä jos ensimmäisen kauden perusteella oli tyylipuhdas 0/5?
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 241
Sit ne kummittelee listoilla "keskeneräisinä" kun ei ole katsonut viimeisimpiä jaksoja ja tämä vaikka mielenkiintoa ei enää kyseistä sarjaa olisi katsoakaan
Selaimen kautta voi poistaa sarjat "jatka katselua" listalta. Aika tyhmää ettei kyseistä ominaisuutta löydy sovelluksesta.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
741
Onhan siellä nyt ihan älytön määrä hyviä sarjoja. Itse olen sarjojen suurkuluttaja ja edelleenkin vuosien jälkeen löydän jatkuvasti uutta katsottavaa.
Onko laittaa jotain vinkkilistaa, jos siellä olisi mitä en ole vielä katsonut. Ollaan kyllä aika paljon katsottu jo :)

Scifi/Zombie yms. sarjat ei oikein nappaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 389
Netflixin supportissa pääsee näköjään puhumaan vain robotin kanssa. Hyvin toimiva kokonaisuus. Onneksi merirosvohattu on vielä tallella.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 877
ite tykänny tosta locked up sarjasta 5/5. mukavia käänteitä kokoajan. kolmas kausi tuli vastikään

 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 389
Siis, se supporttihan alkaa tuosta. Itse olen sen laittanut sivuun, koska ongelmat ovat olleet aina sitä luokkaa, ettei se robotti ole voinut asiaa käsittää.
Hyvin sieltä on aina ihminen löytynyt ja joutunut sitten lähettelemään kuvakaappauksia sun muita tutkijaryhmälle sähköpostiin.
Niinkö? Siinä ei kyllä missään kohtaa ollut mainintaa robotista. Ihmisen nimikin sille oli laitettu, eikä ollut viitteitä siitä, että myöhemmin olisi feikki-ihmisen jälkeen päässyt oikealle ihmiselle puhumaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 415
Erittäin hyvä tämä Netflixin F1 dokumenttisarja, ihan avannut uusia puolia koko sarjaan ja varsinkin tiettyihin kuljettajiin.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
97
Pitää kysyä tästä - pitäisikö siis esim jenkkitarjonta näkyä kännykällä suoraan jos vaan vaihtaa jenkki-ip:n? Mulla näkyy nyt suomitarjonta vaikka nykin ip:llä mennään. Luulisi että jos on blokattu ip, niin ei näkyisi mitään?

edit: private VPN siis käytössä.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 683
Riippuu ihan VPN-tarjoajan tarjoamasta ip:stä, että onko blokattu. Osalta saa ostettua dedikoidun IP:n jonka taataan toimivan eikä sitä tarjota muille/liian suurelle porukalle joten se ei herätä huomiota Netflixin blacklist -osastolla. Tämmöisen saa esim. TorGuardilta jolla on muutenkin ihan asiallinen VPN -palvelu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
557
Kolme jaksoa takana ja vielä vaikuttaa lupaavalta.
Kokonaan katsoin tuon ja aika sellainen keskinkertainen sarja oli kokonaisuutena. Onneksi oli lyhyt sarja (6), että jaksoi katsoa loppuun. Sacha Cohen sopi rooliin ihan hyvin ulkoisesti, mutta muuten oli aika väritön suoritus. Noah Emmerich veti hyvin The Americans sarjassa, mutta tähän sarjaan se ei sopinut. Muut näyttelijät hoiti roolinsa kunnialla. Visuaalisesti tosi ärsyttävä oli tuo värimaailma, kun se oli niin hailakka. Parasta tuossa oli tuo ajankuva Syyriasta ja se todellinen tarina Eli Cohenin suhteeen. Kuitenkin noin merkittävään asemaan nouseminen ja mitä se on mahdollisesti oikeasti tuolla tehnyt niin on huikeaa. Sekä miten se on mahdollisesti omalta osalta vaikuttanut tapahtumiin (Vallanvaihdot ja myöhempään Golanin valtaukseen). Toki myös herättää ajatuksia miten asiaa on käsitelty mediassa Cohenin suhteen aikoinaan? Myös Baath puolueen nousu on ihan kiinnostava yksityiskohta. Vaikka itse sarja ei ole mitään ihmeellistä, niin ne todelliset tapahtumat on hyvin kiinnostavia.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 683
Olihan tuo The Spy vähän turhake, aiheesta olisi ehkä saanut paremmankin aikaiseksi vaikka ainahan nämä ovat semmoista juutalaisten omakehua/esilletuontia. 6/10 voi olla vähän yläkanttiin, mutta laitoin sen IMDb:n.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
13 käskyä (13 Geboden/13 Commandments IMDB). Ihan katsottava sarja, flaaminkielinen belgialainen sarja. Tosin tiivistämiselle olisi varaa tässäkin sarjassa.

Itse sarjasta nyt ei voi kauheasti kertoa. Joku saa päähänsä alkaa antamaan tuomioita Raamatun 10 käskyä rikkoville. Poliisisetä ei ollut perinteinen vmäinen alkoholistihylkiö, vaan ystävällinen elämää nähnynnä oleva mies... apurina ihan ok säärieläin (joo, pidän hoikista naisista, ei kiitos mustat isot hanurit:grumpy:, no epäolennaisia juttuja :)). Jep. Mutta pidin tunnelmasta, vaikka hemmetin ankean näköisiä maisemia olikin. Ei maatajärisyttävä huippu, mutta ajanvietteenä. 7/10.

Ihan vinkkinä, jos kiinnostaa välillä katsella muutakin kuin jenkkikamaa (jota vastaan itsellä ei ole mitään). Itse tykkään bongailla vaikka Espanjalaisia rikossarjoja, muutkin kielet/maat käy (Tanska on ainoa hankala, koska se kieli nyt vaan on niin hanurista).

Edit. Traileri eng tekstein
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 185
Pitää kysyä tästä - pitäisikö siis esim jenkkitarjonta näkyä kännykällä suoraan jos vaan vaihtaa jenkki-ip:n? Mulla näkyy nyt suomitarjonta vaikka nykin ip:llä mennään. Luulisi että jos on blokattu ip, niin ei näkyisi mitään?

edit: private VPN siis käytössä.
Ongelma noissa mobiili softissa on se, että DNS tarkistukset sun muut on hard koodattuna (aina ne jostain tietää missä olet), eikä nuo VPN yhteys itse puhelimessa toimi laisinkaan. Saattaa saada toimimaan jos oikein kikkailee palomuurien sun muiden kanssa, mutta vaatii sitten rootin ja tietotaitoa. Itse annoin aikoinaan periksi, kun alkoivat tuota tarkistusta tekemään...
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Jahas ensi kuussa hinta 16€ tuosta 4 ruutua + uhd paketista. Rupeaa kyllä tuo hinta kirpaisemaan jo kun tuntuu, että itselle sitä maistuvaa sisältöä on valitettavasti niukasti. Hiljattain lisätyissäkään ei oikeastaan mitään mielenkiintoista mihin viitsisi elämän arvokkaita tunteja käyttää.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
111
Perseestä on Netflixin touhutkin, kun nyt on sitten varmaa, että OA on lopetettu. Ei nyt varmaan se yksi leffa olisi niin paljoa maksanut, että olisi edes jonkinlaisen lopun saanut.

Ei voi mitään! Netflixin hieno tieteissarja on ja pysyy kuopattuna

Juuri tämmöisten takia tulee useita sarjoja lykättyä, kunnes edes se toinen kausi varmistuu, niin ei jää niin paljoa vituttamaan.

Mahtaisikohan Amazonilla olla kiinnostusta tehdä tuolle jatkoa :think:
Missä universumissa The OA on hyvä sarja? Tai olihan se tasan niin pitkään, kunnes tuli ekan kauden vikan jakso viime hetket ja en ollut uskoa miten tyhmästi jakso ja kausi loppui.
 

selectamatic

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.04.2019
Viestejä
2 064
Missä universumissa The OA on hyvä sarja? Tai olihan se tasan niin pitkään, kunnes tuli ekan kauden vikan jakso viime hetket ja en ollut uskoa miten tyhmästi jakso ja kausi loppui.
Tässä. Ei se mikään huippusarja ollut, mutta ihan mielellään tuota katsoi ja kyllä tuolle jonkinlaisen lopun olisi suonut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
433
Onks kellää vastaavaa ongelmaa Mindhunterin kakkoskauden 5.jaksossa noin 36 minsan kohilla?


E: ite kokeilin töllön netflix appin ja apple 4k tv:n appin kautta ja molemmissa sama häiriö dolby visionina katottaessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 415
Tammikuussa olin viimeksi Netflix asiakas ja tuntui, että ei ole mitään katsottavaa. Nyt on taas 12 sarjaa katsomislistalla odottamassa. Toisaalta kun selaa fixable suomi palvelua, niin tuntuu taas että palvelussa ei ole mitään hyviä sarjoja, jotenkin onnistuvat kyllä piiloittamaan nuo aika tehokkaasti. Ei taida olla puheet netflixin huonosta algoritmista ihan tuulesta temmattuja.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Vaikkei nyt täältä monilta mitään huippukehuja ole saanut, niin itselle tuo The Spy kyllä kolahti todella hyvin :tup:
Katsonut melkein pelkästään sitä viime päivinä kun haluaa vaan koko ajan nähdä miten se homma oikein kehittyy. Toimivaa viihdettä jos agenttijännäily uppoa.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Äkkiseltään en löytänyt mainintaa varsin mainiosta sarjasta nimellä Tyhjä taulu (Tabula Rasa, IMDB). Sarja on belgialainien, enkä muuten olisi löytänyt, ellen tarkoituksella olisi etsinyt, aikaisemmin mainitsemani 13 käskyä -sarjan innoittamana. :tup:

Netflix esittelee sarjan näin:
Muistinsa menettänyt nuori nainen on ratkaisun avain kadonneen henkilön tapauksessa. Todistaakseen syyttömyytensä hänen on koottava muistojensa sirpaleet.

Itse olen nauttinut jännäri-draamasta, jossa on paikoin kauhusta aineksia, 6 jaksoa meni kahdessa illassa, 3 vielä jäljellä. Toivottavasti ei nyt lässähdä lopussa... ;)

Sarja on ilmestynyt näemmä jo maaliskuussa 2018, joten ehkä kannattaa katsoa pikaisesti, ennen kuin katoaa (en muista näkikö jostain jäljellä olevan ajan).:tup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
361
Onks kellää vastaavaa ongelmaa Mindhunterin kakkoskauden 5.jaksossa noin 36 minsan kohilla?

E: ite kokeilin töllön netflix appin ja apple 4k tv:n appin kautta ja molemmissa sama häiriö dolby visionina katottaessa.
Sama häiriö näkyi itselläkin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
433
Ok. Ilmeisesti siis dv ongelma tuossa kohtaa. Hieman hämmentävää, että on päässyt läpi levitykseen..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 589
^ Kattelin tuon Mindhuntersin jakson joku pari viikkoa sitten LG:n appin kautta DV:nä eikä kyllä ollut mitään virheitä tuossa kohdassa.
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 516
Eilen tuli tarjolle Bill Burr: Paper Tiger. Kannattaa katsoa jos stand-uppi maistuu, kyseinen koomikko osuu kyllä niin hyvin omaan nauruhermoon ettei paremmasta väliä.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Vaikkei nyt täältä monilta mitään huippukehuja ole saanut, niin itselle tuo The Spy kyllä kolahti todella hyvin :tup:
Katsonut melkein pelkästään sitä viime päivinä kun haluaa vaan koko ajan nähdä miten se homma oikein kehittyy. Toimivaa viihdettä jos agenttijännäily uppoa.
Tuli katseltua ja oli ihan hyvä.

Jos jotain moitittavaa, niin en tykännyt kuvaustyylistä; reilusti oli film grainia, haalea värimaailma, sekä joissain kohdissa kaikki mikä ei ollut kuvan keskellä oli ihan suttua. Ilmeisesti nämä oli ihan tietoinen valinta kun piti ihan googlella etsiä kun näytti niin kummalliselta.
 

ttppii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
567
I-Land Lost-kopio tuli katsottavaksi. Ekan jakson perusteella VMP. Huonot näyttelijät, idiootti käsikirjoitus, dialogi aivan kaameaa. Tuotantoarvot persiistä (jotenkin epäilen että haravan jäljet autiosaaren hiekassa ovat set decoration porukan laiskuutta eikä ovela juonijippo) . Ainoa mikä pelastaisi sarjan olisi jos osoittautuisi että kyseessä on tuetun opiskelun amiksen ekaluokkalaisten mielet uploadattuna aikuisten kehoihin.
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
2 509
Jahas ensi kuussa hinta 16€ tuosta 4 ruutua + uhd paketista. Rupeaa kyllä tuo hinta kirpaisemaan jo kun tuntuu, että itselle sitä maistuvaa sisältöä on valitettavasti niukasti. Hiljattain lisätyissäkään ei oikeastaan mitään mielenkiintoista mihin viitsisi elämän arvokkaita tunteja käyttää.
Itse laitoin Netflixin jäähylle toistaiseksi tämän korotuksen takia. En ole kyllä katsonut, kuin ehkä pari sarjaa vuoden aikana ja tyyliin yhden leffan kuukaudessa. Joten aika turhasta maksanut vuosia. Tuon saa helposti otettua käyttöön, jos joku kiinnostava sarja palveluun ilmaantuu. Enemmän toivoisi mindfuck-elokuvia, tai muuta diippiä, David Lynch -tason settiä. Ja laadukkaita tiededokumentteja. Neil deGrasse Tysonin kertoma Cosmos on ollut parasta antia koko palvelussa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 351
Saisi netflixiin tulla eri profiileille omat säädöt. Tympeää muuttaa selaimella ja kirjautua uudestaan appiin.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Mitä säätöjä pitäisi olla?
Olisiko esim. tekstityksen suhteen? Ne toki näyttäisi onnistuvan, ainakin itsellä on eri profiili käytössö telkussa ja tabletissa oma. Näin siksi, että pieni kirjaisin on sopiva tablettiin, keskikokoinen telkkariin (joka taas on tablettiin liian suuri). Toimivat, kunhan ei "väärällä" laitteella eksy toisen laitteen profiiliin. Muuten saa sitten venkslata Netflixin sivuilla muuttamassa takaisin ko. laitteelle sopivaksi.

Suurimman osan ei varmaan tarvitse näiden kanssa tapella, sen verran vähän näistä on puhetta.

Jos on joku toimintavarma ratkaisu esim. minun ongelmaani, niin saapi kertoa toki. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
492
Mitä säätöjä pitäisi olla?
Lisättäneen ylläolevaan tekstityksien suhteen että HDR-käytössä pidän tekstityksiä läpinäkyvinä ja SDR-materiaalille ilman. Olisi mukava jos olisi edes noille omat asetukset. Ja kuten yllä tuli jo ilmi niin eri profiileilla pitäisi kyllä omat säätönsä. Itse tekisin molemmille formaateille oman profiilin jos niitä vain olisi ylimääräisiä käytettävissä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 351
Olisiko esim. tekstityksen suhteen? Ne toki näyttäisi onnistuvan, ainakin itsellä on eri profiili käytössö telkussa ja tabletissa oma. Näin siksi, että pieni kirjaisin on sopiva tablettiin, keskikokoinen telkkariin (joka taas on tablettiin liian suuri). Toimivat, kunhan ei "väärällä" laitteella eksy toisen laitteen profiiliin. Muuten saa sitten venkslata Netflixin sivuilla muuttamassa takaisin ko. laitteelle sopivaksi.

Suurimman osan ei varmaan tarvitse näiden kanssa tapella, sen verran vähän näistä on puhetta.

Jos on joku toimintavarma ratkaisu esim. minun ongelmaani, niin saapi kertoa toki. :)
Näyttihän ne löytyvän. Laitekohtainen valinta olisi silti paras.
 

skiip

올드보이
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
234
Lukkojen takana, (Vis a vis)
IMDB | Netflix

Tätä sarjaa voin suositella lämpimästi vankilasarjojen ystäville. Naisvankilaa espanjan maalla ja mielestäni paljon Orange is the new blackia parempi, jos siitä tykkää. Neljäs kausi tulee aivan näillä näppäimillä (25. syyskuuta).
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
159
Tuli katseltua ja oli ihan hyvä.

Jos jotain moitittavaa, niin en tykännyt kuvaustyylistä; reilusti oli film grainia, haalea värimaailma, sekä joissain kohdissa kaikki mikä ei ollut kuvan keskellä oli ihan suttua. Ilmeisesti nämä oli ihan tietoinen valinta kun piti ihan googlella etsiä kun näytti niin kummalliselta.
Eka jakson perusteella:
Vanhoista elokuvista pitävänä itse pidin kyllä siitä, samoin se ettei taustalla ole jatkuvasti jotain jumputusta oli hyvä ja samoin sekin ettei kamera kaikenaikaa vaihda paikkaa kuten useissa uusissa sarjoissa. Itse aihepiiri ja tarina sitten ei niin kiinnostava ollut joten voi olla ettei loppuja jaksoja tule katseltua. Ihan näyttelijän vuoksi aloin katsomaan koska komedioistaan olen pitänyt.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
I-Land Lost-kopio tuli katsottavaksi. Ekan jakson perusteella VMP. Huonot näyttelijät, idiootti käsikirjoitus, dialogi aivan kaameaa. Tuotantoarvot persiistä (jotenkin epäilen että haravan jäljet autiosaaren hiekassa ovat set decoration porukan laiskuutta eikä ovela juonijippo) . Ainoa mikä pelastaisi sarjan olisi jos osoittautuisi että kyseessä on tuetun opiskelun amiksen ekaluokkalaisten mielet uploadattuna aikuisten kehoihin.
Mun mielestä tämä The I-Land oli lopulta parempi, kuin surkeahko alku antoi odottaa. Ensimmäiset jaksot todella ovat roskaa.:confused2::rofl: Mutta pikkuhiljaa sarjassa alkoi tulemaan uusia tasoja sen verran, että katsoin lopulta loppuun asti. Onhan tämä nyt kuitenkin eri luokan scifiä kuin surullisen kuuluisa Another Life, paljon parempi. Näyttelijät ovat lopulta monta kertaa parempia, ja juoni etenee paikoin mielenkiintoisestikin.

Se mikä on myönteistä, ja lopulta näkyy sarjan jaksoissa, on että sarja on minisarja (ainakin Netflixin mukaan). Se on kirjoitettu ja tehty siinä mielessä, että loppu on ollut tiedossa (lopussa onkin pari ihan yllättävää käännettä esim. aikaan ja paikkaan liittyen, niin se vain ilmastonmuutos etenee ja pidot paranee). Voihan olla, että tätä tehdään lisää, itse melkein jättäisin tähän...

Itse aloin katsomaan sarjaa ns. kieli poskessa asenteella tämän arvostelun vuoksi, ja ensimmäiset jaksot ovatkin kohtuullisen persiistä. Mutta meno ja kaikenlainen pökkelyys vähenee tai sitten siihen tottuu, kuitenkin suosittelen itse kokeilemaan. Kunhan muistat, että jos selviät alun erittäin pökkelöistä jaksoista, ihan kohtuullista ajanviete scifiä on tulossa. Ei mitään klassikkoa, mutta olihan tässä ajatusta lopulta.

Ai niin. Sarjan loppupuolella on hymyt huulille saava taistelu Matrix-tyyliin, eli köysien kanssa yritetään juosta seinää pitkin. Todella tökerösti tehty.:rofl: Jo tämän vuoksi kannattaa katsoa. ;) Onneksi kohtaus on lyhyt. :D

Varmuuden vuoksi: Älkää käsittäkö väärin. Ei, tämä sarja ei ole laatua tyyliin West World tai Altered Carbon, ei. Tämä pyörii aivan eri kategoriassa, siellä Another Life -tasoisissa. Ja katsominen vaatii hieman kieli poskessa asennetta. Jotkut kohdat saivat aidot ääneen hörähtelyt aikaiseksi yksin katsottunakin, mitähän se olisi porukalla ollut. Jotkut hemustelukohtaukset kelasin eteenpäin. Eli tässä tasossa tämä arvostelu. Viihdearvoa kuitenkin lopulta löytyi.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 473
Viestejä
4 163 448
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom