Netflix

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Kolme näyttöä siis näytönohjaimessa kiinni (100Hz+120Hz + 60Hz telkku), joille kaikkiin menee kuva kokoajan. Siis työpöytä levitettynä kaikille näytöille. Netflixiä kun pitää katsoa, niin nakkaan vaan telkun tulille ja vedän selaimen oikealle näytölle.

En ole edes kokeillut asettaa kuvaa vain telkkariin, koska kyllähän sen pitäisi suoraankin toimia, kun amazonkii toimii.
Ihan sillä kysyin kun itsellä oli ongelmia toistossa 60 Hz kakkosnäytöllä, ja jos oli vain se käytössä ongelmia ei ollut.
Pidemmän selvityksen jälkeen toimi kummatkin näytöt päällä vain silloin kun tiputin päänäytön 144 Hz > 120 Hz.

Joku Windowsin ongelma se oli/on, kun on tietyt näyttöcombot eli Hz, liitin, jne.

Ongelma ei koskenut kaikkia palveluita. Onhan niissä eri tekniikoita.

Sitä vaan että nopeasti tuon testaa onko ongelmaa jos ainoa output on töllö.
Siitä voi sitten selvitellä eteenpäin.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 461
Netflix uusi Friendit-sarjan oikeudet. Hintalappu vaatimaton 100 miljoonaa dollaria vuodessa!
Netflix joutumassa tiukasti puun ja kuoren väliin – suosikkisarjat katoamassa ja hinnat nousemassa

Onko tuo oikeasti noin haluttu sarja? "Joo, en tilaa Netflixiä. Siellä ei ole frendejä".
Itse sain juuri viime syksynä jälleen yhden uusintakierroksen päätökseen ja varmasti tulen vielä katsomaan uudelleen.

Jokainen noista näyttelijöistä tienaa muuten edelleen joka vuosi vaatimattomat 20 miljoonaa dollaria tekemättä yhtään mitään Frendien ansiosta.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
480
Netflix uusi Friendit-sarjan oikeudet. Hintalappu vaatimaton 100 miljoonaa dollaria vuodessa!
Netflix joutumassa tiukasti puun ja kuoren väliin – suosikkisarjat katoamassa ja hinnat nousemassa
Mikäli tuon artikkelin jutut pitävät paikkaansa, saa kyllä nähdä mitä Netflixille käy. Netflixiä olen itse tilannut kait lähes "alusta asti" eli siitä kun Netflix Suomessa julkaistiin. Tämä on mielestäni ollut suoratoistopalveluista paras all-in-one-palvelu, joskin parannettavaa olisi roimasti. Muut ovat olleet enemmän yhden julkaisijan omien juttujen palveluja, ja tämä eriytyminen näyttää jatkuvan. Netflixin oma tuotanto ei minua millään kiinnosta riittävästi.

Jännä kyllä nähdä mikä on suorotoistopalvelujen tulevaisuus. Itse en ainakaan viitsi laittaa jotain 50-100 euroa että saa tilattua kaikki suoratoistopalvelut, kun kaikilla on omat tarjontansa. Tähän asti olen tyytynyt Netflixiin koska sen kattavuus on ollut kohtalainen (ja toiminta yksinkertaisen loistavaa), välillä olen tilannut rinnalle esim. HBO:ta hetkeksi. Tulevaisuudessa sitten varmaan aina muutama kuukausi yhtä palvelua jonka jälkeen vaihdetaan uusien sarjojen perässä seuraavaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 594
Joo, mutta tää menee nimenomaan noihin pieniin ja pientä käyttäjäryhmää koskeviin juttuihin. Eli joillekin käyttäjille voi olla ihan ehdoton juttu, mutta ei todellakaan tarkoita että Netflix olisi "täysin ylivertainen" ja voi "rellestää vapaasti ja massat maksaa mitä pyydetään".

Näyttäis olevan https://play.google.com/store/apps/details?id=com.amazon.amazonvideo.livingroom&hl=en
Noh, näköjään ainakin appi. Toimivuus ei taida oikein kommenttien ja arvostelujen perusteella kuvata sovellusta järin hyvin. :D
Mulla on mibox eli virallinen androidtv-laite ja sille tuota appia ei saa asennettua kaupan kautta. Kikkailemalla asensin Amazonin toisen ei tv-appin (sitäkään ei siis saa suoraan kaupasta) joka toimii muuten ok, mutta pätkii silloin tällöin "problem occurred" selityksenään. Tabletissa sama appi toimii ongelmitta. Eli ei voi kehua. Chromecast tuki olisi poikaa, tyttöä, miestä ja naista. Edes. Netflix vie 99-0.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Paikkaahan se, mutta ei täysin.
Chromecastin kun voi törkätä vaikka "tyhmään telkkariin" kiinni, tai vaikka suoraan näyttöön jossa on hdmi.

Niin loistava striimausominaisuus, että pitäis kyllä olla joka palvelussa. Etenkiin kun implementointi on aivan tolkuttoman helppoa.
Wtf!? Olin jo harkitsemassa tuonkin (koe)tilausta, mutta castauksen puute on kyllä ehdottomasti dealbreaker! Noita "tyhmiä näyttöjä" löytyy useampia, sekä kotoa että mökiltä, jotka Chromecastin voimin pyörittää muita palveluita.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
Wtf!? Olin jo harkitsemassa tuonkin (koe)tilausta, mutta castauksen puute on kyllä ehdottomasti dealbreaker! Noita "tyhmiä näyttöjä" löytyy useampia, sekä kotoa että mökiltä, jotka Chromecastin voimin pyörittää muita palveluita.
Jep, itselleni tuli tämä kanssa ihan puskista, ei tullut mieleenkään etteikö tukea sille olisi ollut.

Mulle se nyt ei ollut totallinen dealbreaker, koska suurin osa striimauksista tulee katsottua ipadillä, ja kotona on Samsungin älytelkkari johon löytyy Primen appi. Tulee varmaan ainakin tilailtua tuo 6kk nyt tutustumishinnalla, johan sieltä on kerennyt Expansen kolmoskauden katsoa, ja The Man in the High Castle on kanssa uponnut aika hyvin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 154
Pakko toi Amazon on ottaa jossain vaiheessa ainakin kuukaudeksi ihan vain Expansen vuoksi (ei viitsi alkaa warettamaankaan) Muuten Chromecast tuen puute on täydellinen deal breaker minulle, koska katson kaiken streamattavan sisällön sillä (tyhmä TV).
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Itse katselin joskus Fox Play:tä niin, että koneelta Chrome selaimella koko ruudun vai oliko välilehden lähettäminen Chromecastiin. Fox Play Android softa kun ei tukenut Chromecastia.
Ensimmäisiä kertoja kun kokeilin, se ei toiminut järin hyvin.
Nyt sitten äskettäin kun Fox Play oli vielä olemassa katsoin Legion sarjaa noin, ja toimi jo sen verran hyvin ettei haitannut.
Toki kaukana ideaalista.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
175
Itse katselin joskus Fox Play:tä niin, että koneelta Chrome selaimella koko ruudun vai oliko välilehden lähettäminen Chromecastiin. Fox Play Android softa kun ei tukenut Chromecastia.
Ensimmäisiä kertoja kun kokeilin, se ei toiminut järin hyvin.
Nyt sitten äskettäin kun Fox Play oli vielä olemassa katsoin Legion sarjaa noin, ja toimi jo sen verran hyvin ettei haitannut.
Toki kaukana ideaalista.
Samalla systeemillä on Primeä katsottu meillä, ei se mukavaa ole mutta välttävä keino katsoa yksi sarja. Iso puute se on että chromecastin tuki puuttuu, ei kai tässä maassa vielä suurimmassa osassa talouksia kuitenkaan älytelkkareita joka huoneessa ole. Eikä kaikilla kiinnostusta sellaisia edes ostaa jos vanhallakin pärjää.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Juu, kyllä se Chromecast tuki kiva olisi kaikkiin näihin palveluihin.
Tässä taitaa olla takana yksinkertaisesti se, että Amazonilla on oma vastine eli Fire TV Stick? Ei vaan kauheasti kiinnosta yhden palvelun takia moista hankkia.
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
873
Muistaakseni teki tätä jo ennen kuin edes omistin G-sync näytön ja en katso netflixia itse G-sync näytöltä. 60Hz telkkari toimii netflixnäyttönä. Kiitokset kuitenkin vinkistä.
Itse jouduin katsomaan Bandersnatchin selaimen kautta, kun Netflix ei ole päivittänyt sitä toimivaksi tv-sovellukseensa. Tv toimii kolmantena näyttönä, mutta ykkösnäytöstä piti silti ottaa peliominaisuudet pois käytöstä, jotta nykiminen loppuisi.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Nyt kun mainitsit niin olin ihan varma ettei oman vanhahkon Samsungin Netflix softa olisi osannut tuota Bandersnatchia toistaa interaktiivisuudella, mutta kyllä se vaan oli päivitetty ja pystyi "pelaamaan".
Oliko se sitten kuitenkin tarpeeksi tuore, vai onko niin että Samsungeissa on kaikissa sama Netflix softa.
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
873
Itsellä käytössä pari-kolme vuotta vanha LG:n OLED televisio. Töllöön tulee kyllä aika ajoin päivityksiä vielä, ja Netflixinkin sovellus on päivittynyt jokin aika sitten, mutta Bandersnatchia se ei syystä tai toisesta suostu pyörittämään. Tosin Windows 10:n Netflix-sovelluskaan ei sitä toistanut, vaan piti käyttää selainta.
 

jhu

Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
120
Jännä kyllä nähdä mikä on suorotoistopalvelujen tulevaisuus. Itse en ainakaan viitsi laittaa jotain 50-100 euroa että saa tilattua kaikki suoratoistopalvelut, kun kaikilla on omat tarjontansa. Tähän asti olen tyytynyt Netflixiin koska sen kattavuus on ollut kohtalainen (ja toiminta yksinkertaisen loistavaa), välillä olen tilannut rinnalle esim. HBO:ta hetkeksi. Tulevaisuudessa sitten varmaan aina muutama kuukausi yhtä palvelua jonka jälkeen vaihdetaan uusien sarjojen perässä seuraavaan.
Tämä. Lisäksi markkinoiden pirstoutuessa Suomi saattaa jäädä pienenä markkina-alueena syrjään - tekstityksistä on ainakin turha haaveilla uusissa palveluissa, jos niitä edes tänne tuodaan. Itselleni tekstitysten puute ei toki ole ongelma, mutta suurelle osalle se on tärkeä. Ikävin skenaario on, että Suomeen jää vain tarjonnaltaan rampautunut Netflix ja muut eivät viitsi tänne panostaa.

Mielenkiintoista nähdä syntyykö jenkkimarkkinoille striimausaggregaattoripalveluja, joissa voi kuukauden haarukassa valita katsottavat paketit kiinteään kuukausihintaan - vähän niinkuin kaapelimarkkinoilla.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
Mikäli pirstoutuminen jatkuu, niin itsellä ainakin alkaa palveluiden kierrättäminen. Ei ole mitenkään realistinen näkymä, että pitäisin useita palveluita samaan aikaan.

Tällä hetkellä netflix ja prime samaan aikaan, mutta kyllä itsellä siinä maks. parissa kympissä per kk menee raja mitä noista olen valmis maksamaan...
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Love, Death & Robots

Sarjan kuvauksen - eri pituisia lyhäreitä animaatioina - perusteella enpä katsoisi. Sitten satuin kuitenkin eilen katsomaan kaksi ensimmäistä jaksoa. Lopulta tuli katsottua melkein yhdeltä istumalta koko sarja.o_O:tup:

Edit. Mustaa huumoria, scifiä, fantasiaa, kauhua yms. lajityyppinä

Sehän näissä lyhäreissä ottaa minua päähän, että jos sattuu oikein hyvä, niin toivoisi sen jatkuvan tietenkin pidempään.



Kissojen ystävät, katsokaa ainakin jakso "Three Robots".
Sen lisäksi, että jakso on muutenkin hyvä, niin siinä selviää mm. tähän ihmettelyyn vastaus. ;)
 
Viimeksi muokattu:

tombe0

Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
592
LD+R tuli katsottua kerralla putkeen, Triple Frontier oli kanssa ihan ok pläjäys, siitä tuli mieleen ikuwanhat "kynä ja paperi" Top Secret RPG sessiot :D
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 542
Love, Death and Robots on kyllä hyvän oloinen. Parin ekan jakson perusteella tässä on vähän Black Mirror fiboja. Kannattaa tsekata.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 682
Love, Death and Robots on kyllä hyvän oloinen. Parin ekan jakson perusteella tässä on vähän Black Mirror fiboja. Kannattaa tsekata.
Joo, tosi hienosti tehty animaatiosarja, mutta jaksot ovat vähän liiankin lyhyitä. 10 minuutissa ei paljoa ehdi juonikuvioita rakentelemaan.

Monin paikoin jaksoista tulee mieleen tietokonepelien kenttien välissä olevat videot, mutta toki monta kertaa laadukkaampana. Jokainen jakso on lisäksi tehty eri tekniikalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
84
Mukava kun Netflix yllärinä päätti poistaa 12 Monkeysista muut kuin 2. Kauden. Piti sitten ottaa HBO kokeiluun, jotta sai ekan kauden loppuun.

Lähetetty minun H8324 laitteesta Tapatalkilla
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 983
Oliko kyllä hyvä tuo love, death and robots.
Ihan kivan joka jakso täysin erialinen joten ei tarvi pelätä toistoa mutta kumminkin teemassa pysytään niin että tietää suurinpiirtein mitä voi odottaa näkevänsä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Lisätään nyt täältäkin kaikua, eli on kyllä hyvää settiä tuo Love, Death and Robots.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
484
Iso suositus Triple Frontier leffalle. Kokoajan menee vain paremmaksi Netflixin omat leffat.

Tarina lyhyesti:

Elokuva kertoo entisistä Delta Force sotilaista, jotka lähtevät ryöstämään kolumbialaista huumekartelli pomoa.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 417
Love, Death& Robots tuli täälläkin katsottua ja voin suositella vaikka kaikki 18 jaksoa eivät nytten hyviä olleetkaan, osa oli turhia ettei yhtää innostunut(Se kaatis episodi vaikka) mutta ne tietyt jaksot... Voi pojat.
-Beyond the Aquila RiftE7)
-Sonnie's Edge(E1)
-Zima Blue(E14)


Sitten the witness jaksokin oli mielenkiintoinen ikuisesta loopista(jakso voisi pyöriä loputtomasti)

Edit: Siis kannattaa ehdottoamsti katsoa kaikki jaksot koska makuja on erilaisia mutta noi tekivät vaikutuksen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 131
Love, Death& Robots tuli täälläkin katsottua ja voin suositella vaikka kaikki 18 jaksoa eivät nytten hyviä olleetkaan, osa oli turhia ettei yhtää innostunut(Se kaatis episodi vaikka) mutta ne tietyt jaksot... Voi pojat.
-Beyond the Aquila RiftE7)
-Sonnie's Edge(E1)
-Zima Blue(E14)


Sitten the witness jaksokin oli mielenkiintoinen ikuisesta loopista(jakso voisi pyöriä loputtomasti)

Edit: Siis kannattaa ehdottoamsti katsoa kaikki jaksot koska makuja on erilaisia mutta noi tekivät vaikutuksen.
Osa sarjan tarinoista perustuu Alastair Reynoldsin novelleihin. mm. Beyond the Aquila Rift ja Zima Blue.
Approaching Pavonis Mons by balloon: Love, Death & Robots
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 682
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 880
Ensi kuussa tulee Our Planet, sir David Attenborough'n selostama luontodokkarisarja Netflixin yksinoikeutena. Lieköhän 4K & HDR :love:
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
612
Love, Death& Robots tuli täälläkin katsottua ja voin suositella vaikka kaikki 18 jaksoa eivät nytten hyviä olleetkaan, osa oli turhia ettei yhtää innostunut(Se kaatis episodi vaikka) mutta ne tietyt jaksot... Voi pojat.
-Beyond the Aquila RiftE7)
-Sonnie's Edge(E1)
-Zima Blue(E14)


Sitten the witness jaksokin oli mielenkiintoinen ikuisesta loopista(jakso voisi pyöriä loputtomasti)

Edit: Siis kannattaa ehdottoamsti katsoa kaikki jaksot koska makuja on erilaisia mutta noi tekivät vaikutuksen.
Jännää oli huomata, että ilmisten animointi on mennyt niin pitkälle, ettei "uncanny valley" fiilistä tule enää kuin osan aikaa. Verrattuna esim. Star Warsin kökköön CGI:hin niin sarja on kyllä loistavasti teknisesti tehty.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 075
Juu, kyllä se Chromecast tuki kiva olisi kaikkiin näihin palveluihin.
Tässä taitaa olla takana yksinkertaisesti se, että Amazonilla on oma vastine eli Fire TV Stick? Ei vaan kauheasti kiinnosta yhden palvelun takia moista hankkia.
Itseä haittaa eniten kun eripalveluissa on erilainen logikkaa.
Toisessa pitää chromecast kytkeä jo pääsivulla ja kun katsoo elokuvaa ei kytkentää tapahdu vaikka osassa on ikoni myös siellä.
Osassa kytketään vasta kun katsotaan elokuvaa. Toki vaikuttaa onko käytössä android vai nettiselain.
En nyt erittele eri palvelujen eroja tarkemmin, mutta tuo hankaloittaa käyttöä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 747
Jännää oli huomata, että ilmisten animointi on mennyt niin pitkälle, ettei "uncanny valley" fiilistä tule enää kuin osan aikaa. Verrattuna esim. Star Warsin kökköön CGI:hin niin sarja on kyllä loistavasti teknisesti tehty.
Tämä, piti siinä ice age jaksossa alussa oikein tarkkaan katsoa että onko CGI ihmisiä vai aitoja :D
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 682
Tämä, piti siinä ice age jaksossa alussa oikein tarkkaan katsoa että onko CGI ihmisiä vai aitoja :D
Totta. Puhuessa huulista kuitenkin huomasi useimmiten, että hahmo ei ollut todellinen.

Lisäksi ainakin Lucky 13 jaksossa päähenkilö oli kasvoiltaan 100% mallinnettu Samira Wiley, joka antoi hahmolle myös äänensä. Varmaan samaa tekniikkaa on käytetty muissakin jaksoissa.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 068
Tulipahan katottua nyt tuo The Dirt.

Ihan viihdyttävä pläjäys, mutta bändin historia tungettuna vajaaseen kahteen tuntiin ei vaan ole tarpeeksi. Olisi bändillä varmasti ollut materiaalia vaikka moniosaiseen sarjaan, nyt tuntui että poimittiin ne "herkut" päältä, eli kaikki ne kuuluisimmat tapahtumat bändin uran ajalta ja kaikki muu kuten itse musiikki jäi kyllä pahasti kakkosviulun rooliin.
Roolitus oli aika onnistunut, varsinkin Machine Gun Kelly Tommy Leen roolissa oli aika nappiin, juuri sellanen ADHD-sekopää kuin mitä on itse lukenut The Dirt-kirjasta. :D
Luonnollisesti leffaan oli mahdutettu Razzlen kuolemaan johtanut onnettomuus, eivätkä ilmeisesti ilenneet romuttaa oikeaa DeTomaso Panteraa, tai sitten eivät vaan löytäneet moista mistään, koska Razzlen onnettomuusautona olikin yllättäen C4 Corvette. :confused:
Nikki Sixxin huumesekoiluihin toki paneuduttiin hieman enemmän, mutta esim Heroiinipäiväkirja – Wikipedia lukeneena tietää että aika paljon olis ollu siinäkin tarinaa.
Iwan Rheon veti myös aika hyvin Mick Marsina, ihan samanlainen mörökölli kuin kirjassakin. Sairauskin tosin jätettiin hieman taka-alalle, vaikkakin tehtiin selväksi ettei Mars ollut samanlainen riekkuja kuin bändikaverinsa.
Neljättä seinää rikotaan välillä ja se on tehty aika hyvin.

Jos Mötiköitä on aikoinaan kuunnellut ja uraa seurannut, kannattaa tämä katsoa vaikka aikamoista pikakelausta mentiinkin.
Ozzy Osbournen kuuluisa "snorttaan ensin muurahaisia, sitten kusen niiden päälle ja snorttaan ne kusiset muurahaiset"-kohtauskin saatiin mukaan.. :hungry:

4/5.

Olisivat vaan tehneet sarjan, materiaalia olis tosiaan piisannu.. :darra:
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 983
Jännää oli huomata, että ilmisten animointi on mennyt niin pitkälle, ettei "uncanny valley" fiilistä tule enää kuin osan aikaa. Verrattuna esim. Star Warsin kökköön CGI:hin niin sarja on kyllä loistavasti teknisesti tehty.
Näin jälkiviisaasti katsoen kun vertaa Star Warseja ja muita saman ajankohdan filmejän niin ne SW:n CGI:t on huonoja myös verrattuna aikalaisiinsa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
365
Love, Death & Robotsin jaksoista The Witness kyllä päräytti visuaalisesti, piti ihan kaivella tietoa että miten tuo on tehty.



Ja toisessa julkaisussa oli maininta:
"This is not life action painted over the top, or real people running around with masks... Its a weird compliment though, but what you see here are real paintings. Animation is KeyFrame Animation. "
 
  • Tykkää
Reactions: GPO
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
145
Itsekin juuri katsoin The Dirtin ja aikamoinen pikakelaus oli kyllä. Kyllähän tuon katsoi mutta olisi sen voinut tehdä varmasti paremminkin. Tiedä sitten tarvinneko tuon nyt ollakaan mikään Oscar-ehdokas, onpahan nyt leffakin tehty bändistä.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
254
Tulipahan katottua nyt tuo The Dirt.

Ihan viihdyttävä pläjäys, mutta bändin historia tungettuna vajaaseen kahteen tuntiin ei vaan ole tarpeeksi. Olisi bändillä varmasti ollut materiaalia vaikka moniosaiseen sarjaan, nyt tuntui että poimittiin ne "herkut" päältä, eli kaikki ne kuuluisimmat tapahtumat bändin uran ajalta ja kaikki muu kuten itse musiikki jäi kyllä pahasti kakkosviulun rooliin.
Roolitus oli aika onnistunut, varsinkin Machine Gun Kelly Tommy Leen roolissa oli aika nappiin, juuri sellanen ADHD-sekopää kuin mitä on itse lukenut The Dirt-kirjasta. :D
Luonnollisesti leffaan oli mahdutettu Razzlen kuolemaan johtanut onnettomuus, eivätkä ilmeisesti ilenneet romuttaa oikeaa DeTomaso Panteraa, tai sitten eivät vaan löytäneet moista mistään, koska Razzlen onnettomuusautona olikin yllättäen C4 Corvette. :confused:
Nikki Sixxin huumesekoiluihin toki paneuduttiin hieman enemmän, mutta esim Heroiinipäiväkirja – Wikipedia lukeneena tietää että aika paljon olis ollu siinäkin tarinaa.
Iwan Rheon veti myös aika hyvin Mick Marsina, ihan samanlainen mörökölli kuin kirjassakin. Sairauskin tosin jätettiin hieman taka-alalle, vaikkakin tehtiin selväksi ettei Mars ollut samanlainen riekkuja kuin bändikaverinsa.
Neljättä seinää rikotaan välillä ja se on tehty aika hyvin.

Jos Mötiköitä on aikoinaan kuunnellut ja uraa seurannut, kannattaa tämä katsoa vaikka aikamoista pikakelausta mentiinkin.
Ozzy Osbournen kuuluisa "snorttaan ensin muurahaisia, sitten kusen niiden päälle ja snorttaan ne kusiset muurahaiset"-kohtauskin saatiin mukaan.. :hungry:

4/5.

Olisivat vaan tehneet sarjan, materiaalia olis tosiaan piisannu.. :darra:
Oli tosiaan pikakelausta, mutta nopeasti meni omakin aika elokuvan aikana. Ei yhtään tylsää hetkeä ja nyt tosiaan tuntui että olisi ainesta muutamaankin samanmittaiseen rainaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 215
Viestejä
4 194 778
Jäsenet
70 873
Uusin jäsen
Temmikael

Hinta.fi

Ylös Bottom