• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Pelit Need for Speed - Heat

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 395
Sama hinta Originissa. Eikös tuo kuitenkin EA:n pelinä starttaa Steamista ensin Originin ja vasta sitten itse pelin? Itse en pidä yhtään tuosta ketjutuksesta ja hankin sinne mistä se joka tapauksessa starttaa.

1664464574959.png


 
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
419
Tuossahan on myös alkanut pelaa ilmaiseksi -viikonloppu (tarvittava levytila 34,28 Gt).

EDIT: NFS Heat oli heinäkuussa Amazonin Prime Dayssä tarjolla jäsenille maksutta. Ainakin minulla se löytyi jo omasta pelikirjastosta... Nyt muistan, että nappasin tämän ollessani lomamatkalla ja sitten unohdin... :cool:
Amazonista tosiaan välillä löytyy isompia ja tunnettuja pelejä ilmaiseksi Primen tilaajille Prime Gaming -> Games, free with Prime (esim. nyt tässä kuussa vielä muutaman päivän ajan Ubisoftin Assassin's Creed Origins)

Myös F1® 22 :n pitäisi olla pelattavissa loppuviikon ilmaiseksi.
En tosin saanut lisättyä sitä kirjastoon vielä (ilmoittaa: Ilmeni ongelma lisättäessä tuotetta tilillesi. Yritä myöhemmin uudelleen.)

EDIT 1.10.: Ei näy enää, että olisi ilmainen viikonloppu tai pelaa ilmaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.02.2022
Viestejä
10
Sama hinta Originissa. Eikös tuo kuitenkin EA:n pelinä starttaa Steamista ensin Originin ja vasta sitten itse pelin? Itse en pidä yhtään tuosta ketjutuksesta ja hankin sinne mistä se joka tapauksessa starttaa.
Joo ketjuttaahan se, molemmat launcherit starttaa kun pelin käynnistää. Peli näkyy molempien kirjastossa, ja jos pelin yrittää nyt asentaa Originista, niin käynnistyy Steamin asennusohjelma. Olisi taas pitänyt ennen ostoa ymmärtää käydä katsomassa hinta Originin puolella. No tää on tätä
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
95
Tämä tuli myös Playstation Plus -tilausjäsenille tässä kuussa ladattavaksi/lunastettavaksi ilmaiseksi ja tarjous on vielä voimassa mikäli peli kiinnostaa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 441
Viestejä
4 199 545
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom