Olen tässä kyllä erimieltä siitä, että 7900xtx on täysin käyttökelvoton VR pelailuun. Ei se varmasti paras ole, kun nyt ei ole kokemusta uusimmista NVIDIAn korteista. Missä peleissä tarkalleen havaitsit ongelmia?
Hetki sitten sain hankittua Sapphire Pulse 7900 xtx:n edellisen rtx 2080 superin tilalle ja kokeilin sitä VR pelaamista Automobilista 2:lla ja hyvin toimi ilman stutterointia Reverb G2:lla täysillä graffoilla, pois lukien yö + 28 AI gridi (20 fps).
Muita VR pelejä mitä pelailen on Assetto Corsat ja Dirt Rally 2.0 joita en ole vielä kerennyt pelailla, eli en osaa sanoa toimiiko miten hyvin niissä.
Olin kyllä todella skeptinen AMD:n ajureihin, sillä ensimmäinen AMD kortti itselläni, sekä kuullut ja lukenut myös tarinoita siitä, että siinä ja tässä pelissä stutterointi perinteisellä pelinäytöillä on aivan käsittämätöntä. Itse en ole jostain syystä saanut vielä toistettu moisia stutterointi ongelmia. Ehkä vaan tuuria pelien osalta mitä pelailen just tällä hetkellä. EA Sports FC 24, Battlebit Remastered, Automobilista 2 ja Cities Skylines 2 toiminut moitteettomasti mitä tässä nyt olen kerennyt pelailee.