Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko tilaa G12 Krakenin kanssa jää ram/vrm-jäähdytyssiileille tuonne häkkyrän allMulla oli 1080ti:ssä Kraken G12 ja 360mm AIO, ja nyt sama setti 2070 Superissa. Lämmöt molemmilla korteilla pelaillessa vähän päälle 50c. Pienempi etu oli ~100mhz parempi kellottuvuus samoilla volteilla, josta irtosi sen ~5% suorituskykyä. Suurempi etu on, että jonkun 1700rpm kierrosluvun sijasta tuulettimet pyörivät ~600rpm ja on hyvin hiljainen kokoonpano pelatessakin. Pumputkin saa hiljaisiksi, mutta mun kokemuksen mukaan AIO:ssa ongelmana on että samankin mallin eri yksilöissä on ihan erilailla äänekkäitä pumppuja. Eli ns. pumppulottoa tulee. Esim. mulla Corsair H150i:n pumppu on hiljainen 2100rpm, mutta tuon Thermaltaken pumppua pitää laskea 1300rpm tienoille, että hiljaisuus laskeutuu. Toisaalta netissä löytyy valitusta H150i:n äänekkäistä pumpuista ja kehuja Thermaltaken hiljaisista. Lämmöt ei tuosta laskusta tunnu olevan moksiskaan, tyyliin asteen parin ero.
Paljonko tilaa G12 Krakenin kanssa jää ram/vrm-jäähdytyssiileille tuonne häkkyrän all
Tyyliin näitä ei saa mahtumaan? Mahtuisiko vrm:lle edes jotain matalampaa?Eipä siinä juurikaan jää. Mulla ei ole siilejä siellä. VRM käy kuitenkin alle 50c pelatessa. Muisteissa ei ole anturia, mutta ainakin kellottuu sen 1000mhz+ ihan normaalisti.
Tyyliin näitä ei saa mahtumaan? Mahtuisiko vrm:lle edes jotain matalampaa?
Eivät kaikki vaihda näyttiksiä samaa tahtia kalsareiden kansaa. Mulla oli sama 7970 käytössä 6v yhtä soittoa.Eikai noita vain yhdelle näyttikselle customoituja blokkeja kannata hankkia? Ovat järkyttävän kalliita ja menevät roskiin kun näyttis vanhenee? Standardiblokkia voi kierrättää näyttiksestä toiseen. Muisteja ne ei tietysti jäähdytä mutta kaikkea ei saa.