Moi voisko joku neuvoa mitenkä ois helppo alivoltittaa Asus Geforce RTX TUF (ei ole oc malli) näytönohjain , olen yrttänyt - tuota - alivoltitusta tehdä MSI Afterburner ja Unigine Heaven ohjelmilla , mutta nyt en saa jostain syystä sitä MHz ja mV käyrää säädettyä kohdilleen ja vaikka kuinka alas tiputan mV niin ei rupea Unigine Heavenissa kuva tökkimään/kaatuilemaan , en myös saa MSI Afterburnerin curver editorista mV 800 pienemmäksi kun se MHz ja mV käyrä on siellä näkymättömissä , kuva 1 lähtökohta josta lähden säätämään , MHz 2437 (MHz tuon olen kortin valmistajan mukaan laittanut) ja sit olen sit - tuolla mV asetuksella etsinyt sitä kuvan kaatumis rajaa , kuva 2 vaikka tuolleen saan laitettua asetukset MHz 2437 ja mV 825 niin puhaltimet pyörivä noin 2000rpm luokkaa , tarkoitus ois saada tuo kortti pelikäytössä hiljaisemmaksi , aikaisemmin olen onnistunut tuolla MSI Afterburner ja Unigine ohjilmilla alivoltittamaan rtx 3090 ja rtx 4090 en tiedä minkä takia se - ei nyt onnistu tuolla rtx 5090 kortilla , jos joku vois neuvoa mitenkä se onnistuu niin olisin kiitollinen