Nätti naisoletettu -säie XIII

Miss Suomi 2025 finalistit: Ikähaitari 22-30 vuotta! (27, 30, 22, 29, 22, 25, 26, 23, 26, 23, keski-ikä yli 25 vuotta).
Alkavat vanhimmat melkein olla jo täti-ihmisiä.
Tuolla kuvasarjassa ensimmäinen ja viimeinen ovat kelvollisia, ja ylivoimaisesti parhaana tuo viimeinen Sofia Stasevska (suomalais-ukrainalainen pianisti).

1903092.webp

Miss Suomi 2025 finalistit: Ikähaitari 22-30 vuotta! (27, 30, 22, 29, 22, 25, 26, 23, 26, 23, keski-ikä yli 25 vuotta).
Alkavat vanhimmat melkein olla jo täti-ihmisiä.
Tuolla kuvasarjassa ensimmäinen ja viimeinen ovat kelvollisia, ja ylivoimaisesti parhaana tuo viimeinen Sofia Stasevska (suomalais-ukrainalainen pianisti).

1903092.webp

Tuo vanhin on yksi parhaimman näköisiä noista ellei jopa paras. Kolmen parhaan joukossa vähintään (2, 5, 10)

Tämän toisen kuvan perusteella, missä vartalot mukana, 2 ja 5 ovat parhaat
1755582616358.jpeg

Kauniisti sanottu 30-vuotiaasta. Kertoo jotain tämän ketjun nuoruutta ihannoivasta pedohengestä.

Mun mielestä nainen voi näyttää nelikymppisenäkin paremmalta kuin parikymppisenä kun lapsen pyöreys lähtenyt kasvoilta ja jos on muutenkin kypsynyt kuin viini.
Komppaan. Alla vähän esimerkkejä kypsymisestä. Eivät mielestäni ole edes late bloomereita.

1755585171949.png

1755585198829.png

1755585245127.png

Vähän vaikea verrata kuitenkaan ihan "normaalin" henkilön kasvukehitykseen, kun kaikkia noiden kolmen edellisen postauksen leidiä kuitenkin korjailtu naamasta ja vähän muualtakin.

• Tykkää
Reactions: AkQ
Vähän vaikea verrata kuitenkaan ihan "normaalin" henkilön kasvukehitykseen, kun kaikkia noiden kolmen edellisen postauksen leidiä kuitenkin korjailtu naamasta ja vähän muualtakin.
No ei tähän ketjuun ole kukaan muukaan pastennut ”normaalien” ihmisten normaaleja käsittelemättömiä kuvia, paitsi minä muutaman kuten toi viimeisin frisbeegolfaaja. Suurin osa viritettyä ”instagram” naamaa ja kroppaa. Reality check päättyy.

No ei tähän ketjuun ole kukaan muukaan pastennut ”normaalien” ihmisten normaaleja käsittelemättömiä kuvia, paitsi minä muutaman kuten toi viimeisin frisbeegolfaaja. Suurin osa viritettyä ”instagram” naamaa ja kroppaa. Reality check päättyy.
Lähinnä vastaus tuohon esimerkkikuviin "kypsymisestä" 20 vs 30. No eihän se ole mitään kypsymistä jos nenää silpaistaan ohuemmaksi ja vähän poskipäitä/leukaa muokataan :)

Voi olla, että on korjailtu, mutta ei kai kasvojen lapsenpyöreyteen kirurgi voi vaikuttaa?

Kauniisti sanottu 30-vuotiaasta. Kertoo jotain tämän ketjun nuoruutta ihannoivasta pedohengestä.

Mun mielestä nainen voi näyttää nelikymppisenäkin paremmalta kuin parikymppisenä kun lapsen pyöreys lähtenyt kasvoilta ja jos on muutenkin kypsynyt kuin viini.
Tiedetäänkö me kirjoittajien ikiä? Ei kai kukaan kiinnostu omien vanhempien ikäisistä?

Itse ainakin pelkkää ulkonäköä arvostellessa käytännössä kautta linja nuorempi = parempi. En ihannoi mitään kypsää elämää nähnyttä ulkonäköä. Kokonaisuutena tilanne voi olla eri ja varsinkin parisuhdemielessä ei kyllä mitkään teinit kiinnosta, mutta jos pelkästään pitäisi nahkafagottia johonkin upottaa niin hyvännäköinen 18 kesäinen on aina parempi kuin hyvännäköinen 50 vuotias.

No joo, sen takia kirjoitinkin tuossa että hyvännäköinen.

Ei joku läski siiderivalas 18 kesäisenä ole hyvännäköinen. Eva Longoria on kaunis, mutta oli kauniimpi nuorempana.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 533
Jäsenet
78 836
Uusin jäsen
thuuber

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom