Nätti naisoletettu -säie XIII

jessica orig.jpg
kim.jpg

Mistä tämä leveälanteisuus on lähtenyt liikkeelle? Itse en pidä siitä, minun mielestä se on ihan luonnotonta. Ei sytytä yhtään.
Kardashian:ko tämä aloitti, ottaisin Alban 10-0 näiden väliltä.
On helppo sanoa, että Jessica Alba on näistä kivempi, vaikka ei olisi mitään preferenssiä leveyteen tai kokoon.

Jep, kehon suurimmassa lihaksessa ei ole paljoa lihasta, jota kasvattaa. Näinhän sen on oltava.
Jänteistä? Mitäs jänteitä siellä hanurissa oikein kulkee?

Rasva toki vaikuttaa paljon ja etenkin naisilla rasvaa tuppaa helpommin kertymään alavartaloon ja sinne pakaralihasten päälle.
No tuostahan sinä näet paljonko siellä on sitä lihasta, kun on kasvatettu maksimit. Se palloperseiden koko ja muoto tulee ihrasta.

iris-kyle-1024x536.jpg

Mistä tämä leveälanteisuus on lähtenyt liikkeelle? Itse en pidä siitä, minun mielestä se on ihan luonnotonta.
Leveälanteisuus luonnotonta? Sehän nimenomaan on luonnollista. Naisille on kehittynyt miehiä leveämpi lantio synnyttämisen vuoksi. Muinoin erityisen kapealanteiset naiset kuolivat helposti synnytyksessä.

Tulee mieleen Reddit-kommentti, jossa ilmeisesti jenkkinainen piti ympärileikkaamattomia peniksiä "luonnottoman" näköisinä.

Leveälanteisuus luonnotonta? Sehän nimenomaan on luonnollista. Naisille on kehittynyt miehiä leveämpi lantio synnyttämisen vuoksi. Muinoin erityisen kapealanteiset naiset kuolivat helposti synnytyksessä.

Tulee mieleen Reddit-kommentti, jossa ilmeisesti jenkkinainen piti ympärileikkaamattomia peniksiä "luonnottoman" näköisinä.
No tuskin oli kyse normaalista synnyttäneiden naisten lantiosta. Sileä täysin pyöreä iso leveä persus on nimenomaan seuraus luonnottomasta toiminnasta. Rasvakudoksen rakenne poikkeaa kehonosittain,(iso rakeinen muoto vs pienirakeinen) mitä se normaalisti tuolla olisi. Lyhyesti: perseen muoto on tehty rasvansiirrolla muualta kehosta.

Liikkuvaa kuvaa taas vaiheeksi, Tubettaja Bebafam, joka tietää omat vahvuutensa (hän on tuo oikeassa reunassa oleva, jos teille näkyy sama kuva ku mulle):

Netflixin sarjasta, jossa osallistujat laitetaan katsomaan kumppaninsa videoita toiselta huvilalta, ja pitää veikata onko kyseessä aito video vai deep fake, tässä sarjan ei kiinnostavin mutta kaunein henkilö, joka saa Cindy Crawfordinkin vapisemaan, Gabriela:

Netflixin sarjasta, jossa osallistujat laitetaan katsomaan kumppaninsa videoita toiselta huvilalta, ja pitää veikata onko kyseessä aito video vai deep fake, tässä sarjan ei kiinnostavin mutta kaunein henkilö, joka saa Cindy Crawfordinkin vapisemaan, Gabriela:

Ei pääse gabriela edes samaan sarjaan kisailemaan cindyn kanssa.

1737799115386.jpeg

Ei tännekin nyt mitään läskiwoketusta.
Toki, mutta se on eri asia kuin neuvoa mitä saa tänne postata ja mitä ei.
Juu, lisää vaan kuvia, ja kiva saada tänne näitä muodokkaampiakin kuvia mukaan!

Eikä tosiaan tarvita mitään tuon kaltaista välihuutelua, jos ei joku kuva satu itse niin miellyttämään. Voi vaan jättää tykkäämättä.

Eikä tosiaan tarvita mitään tuon kaltaista välihuutelua, jos ei joku kuva satu itse niin miellyttämään. Voi vaan jättää tykkäämättä.

OT: No tämä. Ei kaikki naiset voi kaikkia miellyttää ja tollaset toksiset "hyi vittu ruma läski woke ööööööyh"-huutelut eivät ole myöskään millään tavalla kiinnostavaa keskustelua, joten mä kieltäisin tollaset one-linerit kokonaan täältä. Melkein olisi parempi että olisi erikseen kuvaketju ja keskusteluketju.

Jottei mene tämäkin ihan OT:ksi, niin loppuun pari ihan nättiä kotimaista meteorologia: Ilona Láng ja Jenna Salminen:

fd5982d793268284da1e19cc2a22779b009efe3b-2619919-HSPAIVANSAA1205_0_11.jpg

Kauhea ulina kun ketjuun postataan kerrankin Naisia eikä mitään luurankoja
Jännä kun sun ulina alko noista kahdesta, mutta alla oleva ei haitannut ollenkaan, jonka viestiä kopioin tarkoituksella:
ööööööh... Toi ei kyl kuulu tähän ketjuun.
Unohtuko tuplastandardit päälle?

[edit] @AkQ Tää viesti ei oo mitenkään sua kohtaan osoitettu. Vaan @DädiFinn :lle erityisesti ja muutenkin yleisesti.

Viimeksi muokattu:
Juu, lisää vaan kuvia, ja kiva saada tänne näitä muodokkaampiakin kuvia mukaan!

Eikö tämän koko ketjun suola ole nimenomaan se että postaillaan kuvia ja kiistellään mikä on kaunein.

Subjektiivisista asioista kiistely on paljon mielekkäämpää kuin faktoista.

Mitä ihmeen järkeä on olla keskustelufoorumilla ketju pelkästään kuville ilman keskustelua, kun näitä kuvia jokainen voi katsella internetseistä ihan niin paljon kun sielu sietää.

Eikö tämän koko ketjun suola ole nimenomaan se että postaillaan kuvia ja kiistellään mikä on kaunein.

Subjektiivisista asioista kiistely on paljon mielekkäämpää kuin faktoista.

Mitä ihmeen järkeä on olla keskustelufoorumilla ketju pelkästään kuville ilman keskustelua, kun näitä kuvia jokainen voi katsella internetseistä ihan niin paljon kun sielu sietää.
Makuasioista väittely nyt ei ole mitään järin hedelmällistä keskustelua ylipäätään, mutta tuo kommenttisi "Ei tännekin nyt mitään läskiwoketusta." ei edes ole mitään keskustelua, vaan lähinnä (turha) pyrkimys rajoittaa muita lisäämästä tänne kuvia naisista, joita et itse pidä kauniina. Ei se ihan niin mene. Tänne voi laittaa kuvia kauniina pitämistään naisista vartalotyypistä, etnisyydestä jne. täysin riippumatta.

Mun on vaikea käsittää, miksi ketään kiinnostaisi tällaiset nollapostaukset, jotka eivät ole mitään keskustelua, eivät johda mihinkään keskusteluun, ja jotka mielipiteet tuskin yhtään toista kirjoittajaa kiinnostavat. Nollapostauksia, jotka pitäisi musta saman tien moderoida pois.

Ei tännekin nyt mitään läskiwoketusta.
ööööööh... Toi ei kyl kuulu tähän ketjuun.
Tuli vähän oksennusta suuhun

Makuasioista väittely nyt ei ole mitään järin hedelmällistä keskustelua ylipäätään
Subjektiivisista asioista voi olla mielekästä vaihtaa näkemyksiä tai jopa väitellä, mutta sanoisin ettei ole järkevää kiistellä. Edelle postatun kuvan laukaisema huutelu kallistuu viime mainittuun.

Kuka voi vilpittömästi sanoa ettei ko. nainen ole vähintään suht nätti? Muhkea on joo, ja sen vuoksi voikin joku huutaa "väärä genre!!!1" mutta jos tällä perusteella arvioi rumaksi, kertoo tämä vain arvioijan puutteellisesta kyvystä astua oman pahvilaatikon ulkopuolelle edes toisella jalalla.

Lihaviahan ei nyt ole näkynyt. Varmaan aika yleisesti joitakin fetisistejä lukuun ottamatta määrittelyraja tuhdin ja läskin välillä asettuu yo. esimerkkiä paksumpaan. Samoin varmaan voi terveysseikoilla perustellen sanoa ettei kuvassa mikään kävelevä infarkti ole.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
266 079
Jäsenet
75 732
Uusin jäsen
blaston

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom