Nätti naisoletettu -säie XIII

jessica orig.jpg
kim.jpg

Mistä tämä leveälanteisuus on lähtenyt liikkeelle? Itse en pidä siitä, minun mielestä se on ihan luonnotonta. Ei sytytä yhtään.
Kardashian:ko tämä aloitti, ottaisin Alban 10-0 näiden väliltä.
On helppo sanoa, että Jessica Alba on näistä kivempi, vaikka ei olisi mitään preferenssiä leveyteen tai kokoon.

Jep, kehon suurimmassa lihaksessa ei ole paljoa lihasta, jota kasvattaa. Näinhän sen on oltava.
Jänteistä? Mitäs jänteitä siellä hanurissa oikein kulkee?

Rasva toki vaikuttaa paljon ja etenkin naisilla rasvaa tuppaa helpommin kertymään alavartaloon ja sinne pakaralihasten päälle.
No tuostahan sinä näet paljonko siellä on sitä lihasta, kun on kasvatettu maksimit. Se palloperseiden koko ja muoto tulee ihrasta.

iris-kyle-1024x536.jpg

Mistä tämä leveälanteisuus on lähtenyt liikkeelle? Itse en pidä siitä, minun mielestä se on ihan luonnotonta.
Leveälanteisuus luonnotonta? Sehän nimenomaan on luonnollista. Naisille on kehittynyt miehiä leveämpi lantio synnyttämisen vuoksi. Muinoin erityisen kapealanteiset naiset kuolivat helposti synnytyksessä.

Tulee mieleen Reddit-kommentti, jossa ilmeisesti jenkkinainen piti ympärileikkaamattomia peniksiä "luonnottoman" näköisinä.

Leveälanteisuus luonnotonta? Sehän nimenomaan on luonnollista. Naisille on kehittynyt miehiä leveämpi lantio synnyttämisen vuoksi. Muinoin erityisen kapealanteiset naiset kuolivat helposti synnytyksessä.

Tulee mieleen Reddit-kommentti, jossa ilmeisesti jenkkinainen piti ympärileikkaamattomia peniksiä "luonnottoman" näköisinä.
No tuskin oli kyse normaalista synnyttäneiden naisten lantiosta. Sileä täysin pyöreä iso leveä persus on nimenomaan seuraus luonnottomasta toiminnasta. Rasvakudoksen rakenne poikkeaa kehonosittain,(iso rakeinen muoto vs pienirakeinen) mitä se normaalisti tuolla olisi. Lyhyesti: perseen muoto on tehty rasvansiirrolla muualta kehosta.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 091
Jäsenet
74 931
Uusin jäsen
Kassadinmain

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom