Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sormet näyttää niin oudoilta, että olisiko taas AI-kuva
Cosplayta
Tälläiset on totisesti kauniimpia kuin monet täällä ko on paljastavampaa.. tässä katsotaan itse naista, eikä haeta sitä kiihottavuus/paljastavuus elementtiäAnna Sawai
Ketjusta poiketen oliko riverdale se sarja missä teinit ratko jotain massamurhaajaa ja aikuista ei kiinnostanut?Mädätin aivoni katsomalla kaikki riverdale kaudet, mutta oli siinä sentään jotain hyvää.
Vanessa Morgan
Ketjusta poiketen oliko riverdale se sarja missä teinit ratko jotain massamurhaajaa ja aikuista ei kiinnostanut?
Tyttö on kyllä nätti ei sen puoleen.
Kyllä hän ihan itse siinä kuvassa on, erittäin tunnettu cosplayer joka itse tekee nuo asunsa ja tietty näitä kuvia on paranneltu värien ym osalta. Tästä vaikka yksi video jossa kierrättää vanhan asun uusintakäyttöä varten:ei pysty sanomaan tuosta Jessica kuvasta paljonko on tekoalya. Maailma on mennyt pilalle.
Ongelma on siina etta jos haluaa olla varma niin taytyy alkaa sherlokoimaan. Ei tama kommenttini edes kauheasti liity tuohon Jessicaan vaan nykytilanteeseen kuvista kauniista naisista.Kyllä hän ihan itse siinä kuvassa on
Se juna taisi jo mennä.No toivottavasti tähän ei mitään täysin tekoälyn tuottamia kuvia ala tulemaan.
Tälläinen tarvitaan muuallekin ko hesaan!!!Kun täällä on ollut paljon ihmettelyjä siitä, miten Tinderin ulkopuolella enää pääsee helposti potentiaalisiin naisehdokkaisiin tutustumaan, niin noille kaikille tuli Hesarin paljastamana jättipotti:
Reportaasi | Aivan Helsingin ytimessä on baari, johon maalaiset kokoontuvat – ”Mä tuun tänne vonkaamaan”, paljastaa yksi
Keskellä Helsinkiä sijaitseva ravintola Zetor tunnetaan ”maalaisten menomekkana”. Huhtikuisena perjantaiyönä juhlijoiden mielessä on erotiikka ja politiikka.www.hs.fi
Eli tuolla Zetorissa suuri osa on jutun mukaan etenkin loppuillasta sopivaa kumppania etsimässä ja turhat hienostelut on jätetty pois. Käykeepä kahtomassa!
Menestyisi varmaan sama ilman hienosteluja oleva mualaisravintelikonsepti linjalla Turku, Tampere, Jyväskylä, Kuopio ja Oulu. Ja samoin kuin täällä Hesassa ylioppilaskuntien vetämänä. Niiden jäsenistöstähän saa sopivan peruskuorman kun suurin osa heistä tulleet hienostelemattomalta maaeudulta eli tarpeessa olevina valmiit toimimaan periaatteella suoraan asiaan...Tälläinen tarvitaan muuallekin ko hesaan!!!
Huono tuuri, tota nyt sattuu monessa nk menopaikassa mutta onhan Zetor perinteinen iskupaikka.Zetorista riitti, kun levittivät tiskin edessä yrjön päälle jotain jauhoa ja eiku taas kovaa menoa. Yrjöpaskan haju iskee aika kovaa ovelta. Ei jatkoon.
Tämmöiset Aasia-nättikset on kyllä vaarallisia.En tiiä montaa paremman näköistä muijaa kuin Fumika Baba
No ei ole.Cameron Diaz
On. Vai mihin perustat väitteesi.No ei ole.
No ei ole.
Tässä pitäisi nyt tietää, kyseenalaistettiinko, ettäOn. Vai mihin perustat väitteesi.