Yksi ketju riittää.Ylläpidon vika kun poisti mun oman muodokkaat ketjun, myös kaunis transnainen ketju koettiin kuulemma turhaksi, vaikka eletään sentään 2020 lukua..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksi ketju riittää.Ylläpidon vika kun poisti mun oman muodokkaat ketjun, myös kaunis transnainen ketju koettiin kuulemma turhaksi, vaikka eletään sentään 2020 lukua..
Räbään vaan. Siellä saa transut huomiotaYlläpidon vika kun poisti mun oman muodokkaat ketjun, myös kaunis transnainen ketju koettiin kuulemma turhaksi, vaikka eletään sentään 2020 lukua..
No laitahan referenssi, niin kyllä me muut sitten noudatetaan sun kauneusihannetta.Jaha... Helpointa laittaa vaan käyttäjä ignoreen kun sen verran suuri näkemysero siitä mitä kaunis nainen on.
Jahas paluu tähän ketjuun kun ylläpito poisti mun muodokkaat- naiset topicin.
Elizabeth
![]()
Täähän olis ihan kiva jos tuossa tissien paikalla olisi jalkapallojen sijaan hyvät tissit.Jahas paluu tähän ketjuun kun ylläpito poisti mun muodokkaat- naiset topicin.
Elizabeth
![]()
Kyllähän se vituttaa kun huomaa että seuraamaasi ketjuun on tullut uusia viestejä ja odotat pientä päivän piristystä kunnes huomaat että siellä onkin yhden ja saman käyttäjän spämmäämää transu/tuksu-osastoa sisältävää roskaa. Uskoisin että nuo todellakin kuuluisivat eri lankaan kokonaan.No on pienisieluista hommaa.
Omaan silmään taas ei nuo muoviset jenkkityyöiset Pamelat ja Electract ei (enää) niinkään hyvältä näytä, mutta en mä eses harlotse sen perusteella alkaa käyttäjiä ignooraamaan että maku ei täsmää.
Antaa kaikkien kukkien kukkia jne?
@Sampsa tuus nyt taas vähän siivoamaan turhaa paskaa.
Antaa kaikkien kukkien kukkia. Jos ei jonkun naismaku miellytä niin voivoi.
ENÄÄ. Tää on kyllä totta, jo pienet botox huulet pilaa naisen.muoviset jenkkityyöiset Pamelat ja Electract ei (enää) niinkään hyvältä näytä
Oikeastaan se on ihan suora kopio muron vastaavasta. Ei se taida mitenkään ikään viitata. Ehkä enemmänkin tuulahdus menneisyydestä, kun tytöttely on ollut tavallisempaa. Tokihan omaa harkintaa olisi hyvä käyttää, sopiiko oma kauneusihanne tänne. Vaikkei tässä mitään kauneuskilpailua käydäkkään.Ehdotus. Mitä jos ketjun nimeksi muutetaan Kaunis nainen- säie tms?
Siinä skipataan toi ikä aspekti joka nyt tuntuu olevan joillekkin hienoinen ongelma.
E: tai nätti nainen. ihan mitä vaan kunhan se ikäsetti jää tosta tytöstä pois.
Ei se taida tosiaan olla mitenkään ikään viittaava, mutta joillekkin näköjään ongelma että tulee tohon otsikointiin kirjaimellisesti liittymätön toisen ihannoima naisen kuva. Joillekkin ongelma, joillekkin ei. Otsikoinnin hienoinen muutos vois vähentään butthurttia.Oikeastaan se on ihan suora kopio muron vastaavasta. Ei se taida mitenkään ikään viitata. Ehkä enemmänkin tuulahdus menneisyydestä, kun tytöttely on ollut tavallisempaa. Tokihan omaa harkintaa olisi hyvä käyttää, sopiiko oma kauneusihanne tänne.
Onko nyt tarpeeksi neutraali?Otsikoinnin hienoinen muutos vois vähentään butthurttia.
Kelpaa mulle.Onko nyt tarpeeksi neutraali?
Ajatella, että Tunkki on ollut joskus mukiinmenevän näköinen.Kuka tunnistaa![]()
![]()
Tulin teatterissa, kun Ana otti pillin suuhunsa uusimmassa Bondissa.Ana de Armas
liikkuvassa kuvassa enemmän vielä edukseen
Kysesistä henkilöstä on myös mainio giffi olemassa jota en siveyssääntöjen läsnäolon takia voi postata.Ana de Armas
liikkuvassa kuvassa enemmän vielä edukseen
Laitapa veli avainsanat, jotta Google ja minä ymmärtäisimme, mitä tarkoitat.Kysesistä henkilöstä on myös mainio giffi olemassa jota en siveyssääntöjen läsnäolon takia voi postata.
Laitapa veli avainsanat, jotta Google ja minä ymmärtäisimme, mitä tarkoitat.
Brittany Elizabeth, oli joskus ihan kivan näköinen, ennen kun otti pari kokoa lisää rantapalloja ja lihotti itsensä muutenkin muodottomaksi.Täähän olis ihan kiva jos tuossa tissien paikalla olisi jalkapallojen sijaan hyvät tissit.
Tuttuja tyttöjä! Oma suosikkini Stadiumin likoista on tämä.
Niin? Ja tuo kuva on todnäk vuodelta 2002 (leffa julkaistiin 2003), jolloin hän oli 22/23-vuotias.Wanhan on pakko pistää oma veto; Kristanna Loken (mm. Terminator 3):
Jösses saatana, eukko on 1979 syntynyt...
Epäsuhtaisen näköinen. Hyi
Komppaan.Epäsuhtaisen näköinen. Hyi
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.