Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihana peppu Lisalla! Instassa Lisa on the weekend
En haluaisi valittaa mutta jos multa kysytään niin "Nätti Tyttö"-ketjuun postattavissa kuvissa pitäisi vähintäänkin näkyä kasvot.
"Hyvä perse"-ketjun voi sitten varmaan luoda näille kuville...
500 ihailevaa kommenttia Instassa kertoo et toiset tykkää.Tosin olisin kyllä pettynyt, jos näkisin tämän kuvan "Hyvä perse"-ketjussa.
Kun kattoo ketjua taaksepäin on se yhtä nörttien valitusvirttä.
Se ei pane joka valikoi.
Korkki kiinni?Kun kattoo ketjua taaksepäin on se yhtä nörttien valitusvirttä.
Se ei pane joka valikoi.
Enemmän nättejä tyttöjä, vähemmän läskiperseitä kiitos.Kun kattoo ketjua taaksepäin on se yhtä nörttien valitusvirttä.
Se ei pane joka valikoi.
Tää kommentti alleviivaa kaiken mitä tarkoitan ed viestissä. Rumaa kieltä, naisvihaa jneEnemmän nättejä tyttöjä, vähemmän läskiperseitä kiitos.
Ei ole vaan upea! Tekisin rim jobin puhtaana mielelläni hänelle.No onhan tuo nyt järkky iso ja ruma perperi.
Ei mitään naisvihaa, mutta kenellä tulee mieleen "nätistä tytöstä" vanhempi nainen joka jakaa persekuvaansa somessa? Näille on varmaan joku oma paikkansa jossain muualla intternetsin syövereissä.Tää kommentti alleviivaa kaiken mitä tarkoitan ed viestissä. Rumaa kieltä, naisvihaa jne
Muuten menis mutta missä se nätti tyttö on? Nyt näkyy vaan perse..Tää kommentti alleviivaa kaiken mitä tarkoitan ed viestissä. Rumaa kieltä, naisvihaa jne
Darkwebissä?Ei mitään naisvihaa, mutta kenellä tulee mieleen "nätistä tytöstä" vanhempi nainen joka jakaa persekuvaansa somessa? Näille on varmaan joku oma paikkansa jossain muualla intternetsin syövereissä.
Oon aiemmin laittanut Lisasta etupuolelta kuvan, mutta hänen takapuoli on niin mahtava. Instassa jengi kuolaa, täällä ei tykätäMuuten menis mutta missä se nätti tyttö on? Nyt näkyy vaan perse..
Koska edelleen säie on nätti tyttö eikä hyvä perse.Oon aiemmin laittanut Lisasta etupuolelta kuvan, mutta hänen takapuoli on niin mahtava. Instassa jengi kuolaa, täällä ei tykätä
Ehkä luon joskus uuden ketjun "Herrzin herkkupeput"Koska edelleen säie on nätti tyttö eikä hyvä perse.
Oksettavia kuvia, ei voi tykätä.Oon aiemmin laittanut Lisasta etupuolelta kuvan, mutta hänen takapuoli on niin mahtava. Instassa jengi kuolaa, täällä ei tykätä
Makunsa kullakin. Mulla on vaan nähtävästi laaja maku. Oon muutenkin avarakatseinen bi. Eli myös feminiiniset söpöt miehet jotka laittautuu huolella naiseksi, niin saa mut syttymään.Oksettavia kuvia, ei voi tykätä.
Ei ollut kyseinen persekuva allekirjoittaneenkaan mieleen mutta ei tulisi mielenkään nostaa siitä meteliä, antaa kaikkien kukkien kukkia, myöskin silloin kun ei omaan makuun kolahtaisikaan.
Jos Instassa joku 500 kuolaa niin ei merkitse yhtään mitään, suomessa on kuitenkin 3 miljoonaa käyttäjää ja maailmassa jotain 200 miljoonaa.Joten jos on mieltymys muhkumpiin viisikymppisiin nii kannattaa perustaa niille oma ketju eikä tyrkyttää niitä nätti tyttö ketjuun.Oon aiemmin laittanut Lisasta etupuolelta kuvan, mutta hänen takapuoli on niin mahtava. Instassa jengi kuolaa, täällä ei tykätä
Muistin väärin. Itseasiassa luku 11247 minä mukaanlukien joka tykkää tosta Lisan peppu kuvasta.Jos Instassa joku 500 kuolaa niin ei merkitse yhtään mitään, suomessa on kuitenkin 3 miljoonaa käyttäjää ja maailmassa jotain 200 miljoonaa.Joten jos on mieltymys muhkumpiin viisikymppisiin nii kannattaa perustaa niille oma ketju eikä tyrkyttää niitä nätti tyttö ketjuun.
Yhdistävä tekijä ylläolevis:
Ylen sohvaperunat ohjelmasta tuttu Melike
Me Like
Vai oliko hän kuitenkin Fatmire? En ole Sohvaperunoita kovin aktiivisesti seurannut.Ylen sohvaperunat ohjelmasta tuttu Melike
Me Like
Olet varmaan oikeassa, ihme että siinä otsikossa on nimet toisin päin. Korjasin nyt tuon nimen aiempaan viestiin.Vai oliko hän kuitenkin Fatmire? En ole Sohvaperunoita kovin aktiivisesti seurannut.
Ylen Sohvaperunat-jutun kuvatekstissä sanotaan että "Kuvassa Melike vasemmalla ja Fatmire oikealla".
Tänään 15.4. on Claudian syntymäpäivä. Pari lisää sen kunniaksi.
At the Italian Embassy in Tunis, she was voted the most beautiful Italian girl in Tunisia.
Tykkäät siis transvestiiteistä. Ei mitään tekemistä biin kanssa.Makunsa kullakin. Mulla on vaan nähtävästi laaja maku. Oon muutenkin avarakatseinen bi. Eli myös feminiiniset söpöt miehet jotka laittautuu huolella naiseksi, niin saa mut syttymään.