Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
*SeyfriedAmanda Siegfried
Täysin subjektiivinen sivukommentti, mutta ei kannata katsella mitään tuoreempia kuvia ainakaan vuodesta 2007 eteenpäin jos ei pidä tatuoiduista naisista. Kyseinen artisti on ottanut koko joukon isoja tatuointeja kehoonsa. Mm. selästä löytyy lapojen välistä iso kuva Helinä -keijusta ja myös käsivarsista löytyy mustetta.Täytyy kyllä sanoa että ennen videoita Alizee näytti aika perus nätiltä mutta videot katsottuani iso peukku
edit. Ja onhan tuossa Ranskan kielessä jotain ...
Alizee pehmeänä, video terävänä:
Varoitus! Loppupuolella olevat pyörähdykset saattavat olla liikaa herkimmille katsojille.
Janet Tabaka. Kauniit pyöreät kasvot yhdistettynä siroon leukaan ja voi luoja noita upeita silmiä, sekä upeaa hymyä :
Toi on kyllä jo liian leveä mun makuun.
Tässä levein mitä kestän. Sorry että on sama naama josta ketjussa jo monta kuvaa, mut on se vaan nätti.
Edit. Myöskin Angelinan leveät ja muhkeet kelpaisi, menneiltä vuosilta.
Kunnon muovihuorat on kiinnostavampia tällaisissa ketjuissa
I rest my case.
Jennifer Connelly, voi luoja noita silmiä ja katsetta!
Kyllä!Jennifer Connelly, voi luoja noita silmiä ja katsetta!
Vaimo oli joskus sitä mieltä, että Connelly on kaikkien aikojen kaunein nainen. Yritin kovasti väittää vastaan, mutten kuitenkaan keksinyt nätimpiä.
Astuit suoraan ansaan. Oikea vastaus olisi tietenkin ollut "sinä, kultaseni".Vaimo oli joskus sitä mieltä, että Connelly on kaikkien aikojen kaunein nainen. Yritin kovasti väittää vastaan, mutten kuitenkaan keksinyt nätimpiä.
Toki yritin tarjota listalle vaimo-kultaa ykköseksi, mutta kun häntä ei laskettu, niin piti sitten yrittää keksiä joku kodin ulkopuolelta. Cindy Crawford kauneuspilkkuineen käväisi mielessä, muttei kuitenkaan mennyt Connellyn edelle.Astuit suoraan ansaan. Oikea vastaus olisi tietenkin ollut "sinä, kultaseni".
Toki yritin tarjota listalle vaimo-kultaa ykköseksi, mutta kun häntä ei laskettu, niin piti sitten yrittää keksiä joku kodin ulkopuolelta. Cindy Crawford kauneuspilkkuineen käväisi mielessä, muttei kuitenkaan mennyt Connellyn edelle.
Kyllä!
Alla Connelly kauneimmillaan yhdistettynä upeaääniseen Roy Orbisoniin. Orbison lauloi videolla olevan kappaleen talteen -87, mutta kuoli vuotta myöhemmin. Kappaleesta tehtiin postuumisti -92 musiikkivideo, jolla Connellykin esiintyy noin 21-22 -vuotiaana.
Vaimo oli joskus sitä mieltä, että Connelly on kaikkien aikojen kaunein nainen. Yritin kovasti väittää vastaan, mutten kuitenkaan keksinyt nätimpiä (kodin ulkopuolelta siis).
kummasti Crawfordista ja Gerestä tuli Gerberi.
Kaian kroppa on kyllä hyvä, mutta kasvot ovat tommoset perustummasilmäiset.
Täytyy sanoa että Unelmien sielunmessun Jenniferin loppukohtaus ei kyllä parikymppiselle aiheuttanut "drugs are bad, mmkay" -ajatuksia vaan enemmänkin toivoi näkevänsä livenä
Itse olen samaa mieltä että toi olisi hyvä huumevalistus leffa monelle nuorelle, vaikka siinä asia virheitä onkin, esim pupillit menevät väärään suuntaan eri aineiden vaikutuksista. En tiedä oliko tahallinen teko ohjaajalta mutta valistuksessa olisi hyvä että asiat esitetään oikealla tavalla.Loistava leffa kyllä ja mun mielestä tuo toimisi paljon parempana huumevalistuksena koulussa kuin se puhe mitä itse kuuntelin joskus 90 luvulla amiksessa.
Muistan ja myönnän avoimesti että ajoin lapaan joskus kun tämä sattui tulemaan telkkarista kun olin junnu. Saisi kyllä istua suoraan nappi nenänpäähän.Jos menneisyyteen mennään niin myös Lindsay Lohan oli varsin söpö vuoden 2004 mean girls leffassa.
Muistan ihmetelleeni, miksi Lohan näytti merkittävästi vanhemmalta vuotta aikaisemmin ilmestyneessä leffassa Freaky Friday.Jos menneisyyteen mennään niin myös Lindsay Lohan oli varsin söpö vuoden 2004 mean girls leffassa.
Oli nätti nuorempanakin esim. leffassa Career Opportunities, josta leikattu musiikkivideo tähän kipaleeseen:
Tästä kyllä näkee miten 30-40 vuotta sitten preferoitiin sellaista lapsenpulleaa muotoa. Jennifer on mielestäni näyttänyt paljon paremmalta täytettyään 30. Nättihän se on tässäkin, mutta herranjestas Connellyä kypsemmällä iällä!Tuosta on vielä pidempi versio mielestäni paremalla biisillä höystettynä vaikka tuo remix ei mitenkään orginaalia vastaa. Mutta aika kulkee siivillä kun tätä katsoo ja herättää nuoruuden tunteita näin reilu 40 kymppisenä.
Tästä kyllä näkee miten 30-40 vuotta sitten preferoitiin sellaista lapsenpulleaa muotoa.
Itse tykkään tuosta 90-luvun Jenniferistä runsaine muotoineen mutta ei ole valittamista 46-vuotiaasta Jenniferistäkään josta seuraava kuva on. Nykyään taitaa olla 50v.Tästä kyllä näkee miten 30-40 vuotta sitten preferoitiin sellaista lapsenpulleaa muotoa. Jennifer on mielestäni näyttänyt paljon paremmalta täytettyään 30. Nättihän se on tässäkin, mutta herranjestas Connellyä kypsemmällä iällä!
Tästä tuli mieleen toinen kuva jonka joskus laitoit
Tästä tuli mieleen toinen kuva jonka joskus laitoit
Ei millään pahalla, mutta tulee mieleen muovinen lelu.Tästä tuli mieleen toinen kuva jonka joskus laitoit