Mielikuvissani juuri tämän näköisiä ovat ne naiset, jotka kilistelevät samppanjaa 80-vuotiaan miljardöörimiehensä huvipurrella. Ei sytytä.Romee Strijd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielikuvissani juuri tämän näköisiä ovat ne naiset, jotka kilistelevät samppanjaa 80-vuotiaan miljardöörimiehensä huvipurrella. Ei sytytä.Romee Strijd
Mielikuvissani juuri tämän näköisiä ovat ne naiset, jotka kilistelevät samppanjaa 80-vuotiaan miljardöörimiehensä huvipurrella. Ei sytytä.
Felicity Jonesissa on samankaltaista viehättävää "epätäydellisyyttä".Annalla on lievä ylipurenta yläleuassa, tai hänen suu ja huulet on sen muotoisen, että ylähampaat työntyy esiin selkeästi. IMHO se on osa Annan todella upeaa viehätystä!
Anna Kendrick:
No tämä!...lievä ylipurenta...
Aika jees, vaikkei olekaan kovin bulit bägit, hoikka runko kompensoi somasti. Mutta huomiona että tuo alimman kuvan kynitty kuontalo tuskin sopii kenellekään.Jaimie Alexander
Monen mielestä nätti nyt, mutta hirveän tavallinen. Vastaavia näkee joka päivä jos julkiselle paikalle uskaltautuu. Joka toinen blondi näyttää tuolta, jos jättää syömättä osan siitä mitä vastaan tulee.Täs mää 80:senä miljardöörinä huvipurteni kannella
Romee synnytti vasta esikoisensa ton häiskän kanssa. Postasin aiemmin kuvan paksusta Romee-nimisestä.
Monen mielestä nätti nyt, mutta hirveän tavallinen. Vastaavia näkee joka päivä jos julkiselle paikalle uskaltautuu. Joka toinen blondi näyttää tuolta, jos jättää syömättä osan siitä mitä vastaan tulee.
Liian laiha, ei mitään muotoja...Melko tavallinen joo tavallaan, mutta ennenkaikkea kaupallinen tai missi-tyyppi, mihin tuo aiempi huvipursi kommenttikin liittyy. Missihymy sopii hyvin alusvaatekatalogiin.
Paljon nättejä blondeja, mutta 180 cm pituus noilla mitoilla erottuu kyllä kadulla. Itsellä jonkunlainen kaulafetissi, joten pelkästään siitä syystä . Vaikea heittää mitään todennäköisyysstatseja.
Juu ei jatkoonKaulakin on muoto
Juu ei jatkoon
Paljon nättejä blondeja, mutta 180 cm pituus noilla mitoilla erottuu kyllä kadulla. Itsellä jonkunlainen kaulafetissi, joten pelkästään siitä syystä . Vaikea heittää mitään todennäköisyysstatseja.
Saisko niitä kuvia silikoneilla? Jospa ne kuittaisi noi kämmenselkien paksut verisuonet...
Toi on jo sen verran leikatun näköinen että pitäisi nähdä kuva myös haarovälistä ennen ku tykkään
Toi on jo sen verran leikatun näköinen että pitäisi nähdä kuva myös haarovälistä ennen ku tykkään
Tätä typykkää jotkut tykkää kutsua suomalaiseksi, ja voin ymmärtää sen. Tän kaunottaren nimi on Elsa Hosk ja hänen äiti on suomalainen, jonka vuoksi jotkut vetää mutkat suoriksi ja kutsuu häntä suomalaiseksi.
Elsa Hosk:
Joku varmaan on jo huomannu et mulla on pieni heikko kohta VS:sää kohtaan ...
PS: Hirveet vierotusoireet kun on menny jo 2-vuotta ilman Victoria's Secret Fashion Show:ta!! Miten mä ylläpidän mun päiväunien kohteita yllä kun YouTube on jo niiden kohdalta kahlattu läpi !!!???
[edit] Huhhuh... Pitäis olla taas joku alkolukko tässä koneessa, niin ei tulis kirjoteltua tälläsiä juttuja nettiin .
Tämä viimeinen sivu on kyllä täyttä paskaa lukuunottamatta muutamaa (Salma, Emily, Mary Elizabeth) poikkeusta. Koittakaa nyt ryhdistäytyä ja lukekaa vielä tuo ketjun otsikko.
ei oo nätti
Tuo kun istuisi päälle niin ei jäisi kuin märkä läntti lakanoihin.
Läski se onOn kyllä komee noin iso perse.
Ehkä kauneus on tässä tapauksessa katsojan silmässä. Itse näen kuvassa iljettävän ylensyöneen porsaan. Toki läskejä kohtaan mulla ei ole minkäänlaista fetissiä.On kyllä komee noin iso perse.
Tuli jo selväksi aiemmin. Ei samasta kuvasta tarvitse joka sivulla väitellä. Vaikka se näemmä jakaakin ihmiset vihaajiin ja faneihin.Ehkä kauneus on tässä tapauksessa katsojan silmässä. Itse näen kuvassa iljettävän ylensyöneen porsaan. Toki läskejä kohtaan mulla ei ole minkäänlaista fetissiä.
Jos Haleigh menee eksplisiittiseksi onlyfanssissa, niin kiinnostaa
Muuten tykkään paleotytyistä
Ihan mielenkiinnosta että oletko enemmän kallellaan neandertaleihin vai syttyykö lihan himosi Homo Habiliksesta? Kaverin puolesta kyselen.
Just näin tän tossa Gemini Man leffassa....kaunis nainen on, semmonen joka näyttää hyvältä ilman meikkiäkin.Mary Elizabeth Winstead
Anya Taylor-Joy, kivasti "oudon" näköinen. Netflixissä Queen's gambit -sarjassa ihastuin.
Jep. Perus naapurintytöt on parhaita.Just näin tän tossa Gemini Man leffassa....kaunis nainen on, semmonen joka näyttää hyvältä ilman meikkiäkin.