Ajattelinkin Harry Potter-elokuvia katsoessani, että jotkut Harry Potter-fanit varmaan antaa niiden hahmojen nimiä lapsilleen.
No tuskin siitä tässä on kyse kerta se vaatisi aikamatkustusta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajattelinkin Harry Potter-elokuvia katsoessani, että jotkut Harry Potter-fanit varmaan antaa niiden hahmojen nimiä lapsilleen.
Niinpäs onkin. Olin luullut, että Hermione on Rowlingin itse keksimä nimi. Varmaan tuo Hermione on joutunut tuhat kertaa selittämään, ettei sen vanhemmat nimenneet sitä sen potterhahmon mukaan.No tuskin siitä tässä on kyse kerta se vaatisi aikamatkustusta.
Tai sitten ihmiset yleisesti tietää että tuo on normaali nimi eivätkä muutenkaan kyselisi tuota tuon ikäiseltä.Niinpäs onkin. Olin luullut, että Hermione on Rowlingin itse keksimä nimi. Varmaan tuo Hermione on joutunut tuhat kertaa selittämään, ettei sen vanhemmat nimenneet sitä sen potterhahmon mukaan.
En ollut ikinä kuullut kenestäkään jonka nimi olisi oikeasti Hermione. Potter-tarinoissa melkein kaikilla paitsi Harrylla on kummalliset nimet. Sitäpaitsi se syntyi vain muutama vuosi ennen ensimmäistä Potter-kirjaa ja näyttää nuorelta, joten ajatus että sen vanhemmat ovat nimenneet sen potterhahmon mukaan, on tullut varmaan aika monelle muullekin kuin minulle.Tai sitten ihmiset yleisesti tietää että tuo on normaali nimi eivätkä muutenkaan kyselisi tuota tuon ikäiseltä.
Potter-tarinoissa melkein kaikilla paitsi Harrylla on kummalliset nimet.
Tämä on kuin identtinen kopio amiksen alakerran kämppänaapurista. Kaunis oli kyllä mutta luonne ei harmi kyllä oikein ollut sopiva.
Kanadalainen seitsenottelija nimeltä Georgia Ellenwood
Jos ovat tuoreita kuvia, niin aika nuorekas leidi siihen nähden, että täyttää ensi vuonna 40 vuotta.Kate Maberly
Kaivoit harvat normaalit nimet outojen seasta ja tulit pätemään niillä?Joo kummallisia nimiä kuten Ron, Fred, George, Neville ja Seamus
Kaivoit harvat normaalit nimet outojen seasta ja tulit pätemään niillä?
En muista/löydä nimeä, mut tää on kyllä keleen nätti ja upea persoona noissa videoissa:
Liian luiseva kyllä mulle. Ja vaikuttaa muutenkin todella pinnalliselta. Eikä naamakaan kovin kaksinen.Sisäinen kauneus on toki tärkeää, mutta vaikea kuvitella, että joku ei haluaisi naista, jolla on vartalo kuin tällä sometypsyllä: Käyttäjän IDA JEMINA - FITNESS COACH (@idajemina) Instagram-profiili • 1 798 kuvaa ja videota.
Liian luiseva kyllä mulle. Ja vaikuttaa muutenkin todella pinnalliselta. Eikä naamakaan kovin kaksinen.
Ei ole vaikeaa.Sisäinen kauneus on toki tärkeää, mutta vaikea kuvitella, että joku ei haluaisi naista, jolla on vartalo kuin tällä sometypsyllä: Käyttäjän IDA JEMINA - FITNESS COACH (@idajemina) Instagram-profiili • 1 798 kuvaa ja videota.
Sisäinen kauneus on toki tärkeää, mutta vaikea kuvitella, että joku ei haluaisi naista, jolla on vartalo kuin tällä sometypsyllä: Käyttäjän IDA JEMINA - FITNESS COACH (@idajemina) Instagram-profiili • 1 798 kuvaa ja videota.
Ompa outo! Itsellähän on fiksaatio pitkiin kauloihin ja raajoihin ja vasemmalla kädet selkeesti liian lyhyet tai selkä liian pitkä. Mielestäni hyvä muutosTuon emännän ennen ja jälkeen -kuvista tykkään kyllä enemmän tuosta ennen.
Ei ne raajojen pituudet muutu, tossa vaan ollaan vähän eri asennossa.
Nätti tyttö -ketjussa vain naisia. Petyin.
Tämä tässä näin. Tuossa bodauskuvassa ollaan etukenossa varmaan reisiä jännittääkseen.
Ihan samanlailla voisi kysyä että saatko jotain tyydytystä bbw tytsyistä?Taas noit anorektikoita! Saatteko jotain tyydytystä laihoista naisista? Kyllähän ny kiinni pideltäävää on löydyttävä.
Ihan samanlailla voisi kysyä että saatko jotain tyydytystä bbw tytsyistä?
Ihmisiä on erilaisia kuten mieltymyksiä joten sen mukaan tänne tulee kuvia kaikenlaisista tytsyistä.
Kiitti.No eikä ole erilaisia mieltymyksiä. Nuorta ja timmiä on kaikkien mieltymys, tietenkin. Ihan perusbiologiaa. Onhan tietysti sairaita ihmisiä, mutta noin niinku jos normaaleilta kysytään.
Kiitti.
t: Sairas ja epänormaali
En mä häpeäkkään, mutta hyvä luokitella ihminen sairaaks tai epänormaaliks sen mukaan minkätyyppisistä pitää.No ei sitä hävetä tartte. Eihän diabetestakkan tarvitse, paitsi jos on itseaiheutettu.
Alien vai menninkäinen? No menninkäinen.Zooey Deschanel vai Katy Perry
_.--._ ,-----------------------.
,' `. ( Olen jo iso tytto )
/ __) __` \ `-,---------------------'
( (`-`(-') ) _.-'
/) \ _ / (
/' )-._.' . \ ___
( ,--' `-)___(___)
)( `-.,--' _ \X/`
'/ .' ( Uu")\
/ `/,-' )
| ' )`._.'
\ .-. ( .-. |
". " /\ ~ /
/"---' "._.-'|
/ \ Ojo/VK/FS
( ."-.
/(` -) / \
( \`-.__ -'_." |
| \`-.__.--"v" |
`.' \ |, |
/ `._/ :
/ | '
/ /| /
: / / /
Liian luiseva kyllä mulle. Ja vaikuttaa muutenkin todella pinnalliselta. Eikä naamakaan kovin kaksinen.
Mistäköhän tällainen väite mahtaa olla peräisin ja mitä aikakautta se koskisi?Siis päti tuohon "nykypäivän ilmiö"-kohtaan. Tuo laihuuden ihannointi on tullut massamedian mukana. Edelliset kymmenet tuhannet vuodet on ollut eri ihanteet.
Taatusti kävelisin tolppaa päin jos vastaan tulisi
Sitten vielä kun tietäisi nimen niin olisi hyvä. Tuo sama video ainakin löytyy tosi monelta vastaavalta tunnukselta mitkä postaa muiden kuvia ja videoita.
Täähän se
Echo0210 (@echo02100) • Instagram photos and videos
0 Followers, 1 Following, 270 Posts - See Instagram photos and videos from Echo0210 (@echo02100)www.instagram.com