Nätti naisoletettu -säie XIII

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 519
Voisko tän "mikä on oikea nainen" ja "mikä on naisen tarkoitus" -äijämytologian siirtää jonnekin muualle?
Sun "äijämytologia" on biologiaa. Täällä keskustellaan kauniista naisista ja kuten keskustelusta huomaa se ei suinkaan ole sama asia kaikille. Kuvia postaillaan ja niitä kommentoidaan ja sitten keskustellaan, mikä ko. Tapauksessa on se viehättävyys. Sparrataan omaa makua toisiin. Eikö se keskustelu näistä ole rikkaus? Ymmärrys kasvaa ja laajentaa omia näkökantoja. Mitä muuta keskustelufoorumilta voi odottaa?
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
959
Sun "äijämytologia" on biologiaa. Täällä keskustellaan kauniista naisista ja kuten keskustelusta huomaa se ei suinkaan ole sama asia kaikille. Kuvia postaillaan ja niitä kommentoidaan ja sitten keskustellaan, mikä ko. Tapauksessa on se viehättävyys. Sparrataan omaa makua toisiin. Eikö se keskustelu näistä ole rikkaus? Ymmärrys kasvaa ja laajentaa omia näkökantoja. Mitä muuta keskustelufoorumilta voi odottaa?
Tjoo ja ohessa haukutaan jengiä homoiksi. Hienoa keskustelua tosiaan. Carry on.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 541
Sun "äijämytologia" on biologiaa. Täällä keskustellaan kauniista naisista ja kuten keskustelusta huomaa se ei suinkaan ole sama asia kaikille. Kuvia postaillaan ja niitä kommentoidaan ja sitten keskustellaan, mikä ko. Tapauksessa on se viehättävyys. Sparrataan omaa makua toisiin. Eikö se keskustelu näistä ole rikkaus? Ymmärrys kasvaa ja laajentaa omia näkökantoja. Mitä muuta keskustelufoorumilta voi odottaa?
Tämä on lähinnä kuva ketju eikä mikään höpöttely ketju.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 519
Tjoo ja ohessa haukutaan jengiä homoiksi. Hienoa keskustelua tosiaan. Carry on.
Minä kyllä perustelin miksi moiseen kysymykseen päädyin. Onhan nuita tutkimuksia, joissa todetaan yllättävän monen viehättyvän myös saman sukupuolen edustajista. Ei se minusta silti automaattisesti homoa tee, vaikka jonkinlaista kiinnostusta olisikin. Tuohon sainkin oikein asiallisen vastauksen ja myöhemmin tarkennuksia mikä lihaksikkaissa naisissa häntä viehättää.

Kristin Kreuk

Screenshot_2022-07-23-16-10-39-91_df198e732186825c8df26e3c5a10d7cd~2.jpg
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 769
En jaksa erikseen lainata kenenkään viestiä, mutta jokin selittämätön asia lihaksikkaissa/timmeissä mimmeissä viehättää, vaikka ei kyllä äijät ole ainakaan tähän mennessä vielä saaneet viisaria värähtämään. Enemmän olen perse- kuin tissimiehiä, ehkä siinä yksi selittävä tekijä. Timmeillä mimmeillä monesti on varsin hyvännäköinen hanuri.

Tässä romanialainen painonnostaja, Toma Loredana




Ja espanjalainen painonnoston legenda Lydia Valentin:


 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 724
Ei mahtunut samaan viestiin niin tässä jatkoa:

Suomalaista timmimpää mimmiä. Tässä Piia Pajunen:







Ei auta vaikka kuinka kynsilakkaa laittaisi kynsiin ni noi on äijän kämmenet, suonekkaat sellaiset ;) Kuten noilla painonnostaja/testo muijilla yleensä on. Saa ainakin sitten tiukan otteen jos HJ:ta ois saamassa.

Edit. pistetään nyt vielä pari no name pretty girl kuvaa kun kuva ketjuhan tämä on.

pretty girl.jpg


pretty girl 2.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 769
Ei auta vaikka kuinka kynsilakkaa laittaisi kynsiin ni noi on äijän kämmenet, suonekkaat sellaiset ;) Kuten noilla painonnostaja/testo muijilla yleensä on. Saa ainakin sitten tiukan otteen jos HJ:ta ois saamassa.

Edit. pistetään nyt vielä pari no name pretty girl kuvaa kun kuva ketjuhan tämä on.
Tietty, jos omat kädet soveltuu vain näppäimistön näpyttelyyn, niin voipi tuntua tuolta ;)

Useampaankin tuollaiseen "painonnostaja/testo muijaan" olen tutustunut, eikä kenenkään kämmen ole normaalin miehen kämmentä vastannut. Lydia Valentinin kanssa olen muutaman sanankin vaihtanut ja kätellyt. Kovin eriltä tuntui kättely hänen kanssaan (naisellisemmalta) kuin keskivertomiehen kanssa.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Tietty, jos omat kädet soveltuu vain näppäimistön näpyttelyyn, niin voipi tuntua tuolta ;)

Useampaankin tuollaiseen "painonnostaja/testo muijaan" olen tutustunut, eikä kenenkään kämmen ole normaalin miehen kämmentä vastannut. Lydia Valentinin kanssa olen muutaman sanankin vaihtanut ja kätellyt. Kovin eriltä tuntui kättely hänen kanssaan (naisellisemmalta) kuin keskivertomiehen kanssa.
Täällä miehillä niin alhaiset testot että pelkäävät heti jäävänsä alakynteen jos naisella vähänkään lihasta

:srofl:

Mielummin itse katson treenattua vartaloa kuin jotain perus siiderivalasta mitä on nykyään 99% naisista.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Täällä miehillä niin alhaiset testot että pelkäävät heti jäävänsä alakynteen jos naisella vähänkään lihasta

:srofl:

Mielummin itse katson treenattua vartaloa kuin jotain perus siiderivalasta mitä on nykyään 99% naisista.
Ei kannata projisoida, minulla ainakin on erittäin korkea T pitoisuus. Todellisuudessa sen siiderivalaan ja mieheltä näyttävän testonaisen välillä on aika laaja skaala hyvännäköisiä naisia. Ei tarvitse ääripäissä pyöriä.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
1658647284272.png

DR. Sara Solomon (44v)

Laitetaas välillä aikuista naista tänne myös, tuntuu nuo alaikäisten näköset tytöt olevan täällä pääosissa ni vähä vaihtelua.


Ei kannata projisoida, minulla ainakin on erittäin korkea T pitoisuus. Todellisuudessa sen siiderivalaan ja mieheltä näyttävän testonaisen välillä on aika laaja skaala hyvännäköisiä naisia. Ei tarvitse ääripäissä pyöriä.
Mut eihän täällä o ees ollu yhtäkää testo naista vielä.. Eikä tuo katsojan T pitoisuus merkitse mitään, voi olla isot testoarvot ja silti olla lihava ja lihakseton tai laiha ja lihakseton.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
505
Tosi vaikea sanoa onko nätti vai ei, kun kuvassa on vain pyllistys.
Ihaile tota persettä. Mun ei annettu pitää muodokas nainen topiccia niin tulee nyt tänne ku oikeesti diggaan muodokkaista että lihaksikkaista naisista. Plussaa jos nätti. Mut kasvot riittää sellainen seiska.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 281
Omaan naismakuun tuo ei sovi ollenkaan.
Sama, mutta myönnettäköön että ns. täyttää kriteerit. Valittamisen aiheena olisi lähinnä melkoinen ns. hevosnaamaisuus, muuten aika kiva vaikka väärää tyyliä.

Täällä miehillä niin alhaiset testot että pelkäävät heti jäävänsä alakynteen jos naisella vähänkään lihasta
Mutta voihan lihastytöistä kuten pullukoista tai vaateripustimista tykätä tai olla tykkäämättä ihan siitä riippumatta, onko korkea vai suorastaan läskivegaanin testotaso. Samoin voi olla epävarma tai mulkvisti, oli oma hormonitoiminta ja/tai libido mikä tahansa.
 
Viimeksi muokattu:

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 326
Huomautus
Ettei vain olisi tilanne se, että mittari värähtää myös saman sukupuolen edustajalle? On meinaan melko vähän feminiinisiä piirteitä ko. muikkelissa.
Minunkin mieleen ihan liian shemalehtava (kuten Martina Aitolehti ym.) mutta toi negatiivinen viisarin värähtämis kommentti antaa vähän kuvan että olet homofobinen. Antaa kaikkien viisarien värähtää!
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Ihaile tota persettä. Mun ei annettu pitää muodokas nainen topiccia niin tulee nyt tänne ku oikeesti diggaan muodokkaista että lihaksikkaista naisista. Plussaa jos nätti. Mut kasvot riittää sellainen seiska.
Kannattaisiko miettiä miksi sun ei annettu pitää? :think:
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Ei kannata projisoida, minulla ainakin on erittäin korkea T pitoisuus. Todellisuudessa sen siiderivalaan ja mieheltä näyttävän testonaisen välillä on aika laaja skaala hyvännäköisiä naisia. Ei tarvitse ääripäissä pyöriä.
Jos nämä on ääripäätä niin selvästi on testot alhaalla

Ei mahtunut samaan viestiin niin tässä jatkoa:

Suomalaista timmimpää mimmiä. Tässä Piia Pajunen:







 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 807
Viestejä
4 204 276
Jäsenet
70 988
Uusin jäsen
paallikkopc

Hinta.fi

Ylös Bottom