Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vihdoin auto läpi katsastuksesta. Seuraavaksi sitten keräämään rahaa niin saa auton viritettyä sprinttiä varten. Kuin paljon hyötyä tuosta korjaamon "auton viritys" kohdasta on joka maksaaa jonku 4000mk?
@a85 Ota ilmanputsari pois ja koita uudestaan. Ainakin jossain vaiheessa tuo bugasi. Ei vaikuta seoksiin tai muuhunkaan.
Ihmettelen miten tästä pelistä on tullut niin raskas, kun ennen se toimi hyvin ja nyt pyörii koko ajan n. 20-25fps kun Satsumalla ajelen,
voiko se johtua tuosta auton valinnasta vai onko jokin päivitys vaikuttanut asiaan?
Ilmeisesti noita bensoja ei pysty enää kuppaamaan Teimolta kun se vaatii maksua aina kun kaupalle menee, ei auta savet ja uudelleenlatailut.
Onko siinä kirjotusvirhe kun mulla lukee 3200 MK en katonut mitä se oikella oleva numero sanoo?Kehari maksoi 3500mk puukuormasta eli ihan hyvin, nyt nuita vaan se 10kpl niin riittää rahat vähäksi aikaa.
Onko siinä kirjotusvirhe kun mulla lukee 3200 MK en katonut mitä se oikella oleva numero sanoo?
Mee sinne sillon kun kauppa on kiinni, sitten sieltä pubin puolelta sisään ja avaat napeilla ulko-oven ja polttoainepumput, sitten tankki täyteen ja ajat kotia eikä maksa mitään.
Oletko tiputtanut jotain tavaraa kaivoon? Siinä on bugi (joka on jo kehittäjän tiedossa) että jos tiputtaa jotain kaivoon niin kaikki kaivot saattavat "hajota" joissakin tapauksissa ja ennen päivitystä taitaa ainoa keino olla editoida käsin tallennetta ja kaivaa vierasesine kaivosta pois.
Mistä sen varoituskolmion löytää? Ei ole ikinä tullut vastaan.
MSC Save Editorilla (MSCEditor 1.01) etsit kys. mehupurkin ja vaihdat lokaatioksi 0,0,0. En ole itse kokeillut, mutta kuulemma toimii. Backupit tietty talteen.Muistin nyt ku tänään pelailin että taisin linkasta mehutörpön kaivoon kun olin juonut sen. Tämä tietenkin rikkoi nuo.
Voi vitty että veituttaa tämä bugikasa.
Nyt sitten otetaan vastaan vinkkejä miten ja minne kaivot pitää editoida. Samalla vois vaikka tyhjentää ne kaikki että saa heti mahdollisimman monta imeä tyhjäksi ku taas toimii? eli joku empty true tms.
Ei näköjään kannata tehdä puita varastoon muuta kuin kärryyn.Oli kärry täynnä ja risteyksessä valmiina kekmetin perässä,sunnuntaina oli joutoaikkaa niin tein liiterin nurkkaan jumalattoman kasan klapeja valmiiksi,kun tulin puukuorman vientireissulta niin puut olivat hävinneetNo eipä tuo virallinen tapakaan niin hidas ole kun saa rytmin ranteeseen. Itse pystyn jo halkomaan puita katsomatta ruutua eli voin katsella telkkaa samalla. Oikea nappi puoli sekkaa, heti helpottaessa hiirtä oikealle niin puu halkeaa ja mahdollisesti paikalleen jäävä puunpuolikas lähtee kirveellä lattialle, vasen klikki, hiirtä vasemmalle oikeaa painaen, napin päästö ja taas heti kun osuu puuhun hiirtä oikealle jne. vähän vajaa kaksi sekuntia kuluu varmaankin per halkaisu.
Ei katoa jos olet lappanut kärryn ihan täyteen asti. Itse taisin laittaa vielä laidatkin kiinni ja ei ollut puut tallennuksen jälkeen hävinneet minnekään.Tallentamalla tuntuu nollaantuvan jos jonkinnäköistä, joka on myös varsin kätevää, mutta kuinkas jos paiskon puulastin kärriin valmiiks ja sitten surautan huussiin, niin häviääkö lasti? Keikathan ainakin katoaa aina kartalta tallentamisen yhteydessä.
Jees, loitsavata!Ei katoa jos olet lappanut kärryn ihan täyteen asti. Itse taisin laittaa vielä laidatkin kiinni ja ei ollut puut tallennuksen jälkeen hävinneet minnekään.
Keikat ei katoa vaan ainoastaan tikat kartalta lähtee pois.Tallentamalla tuntuu nollaantuvan jos jonkinnäköistä, joka on myös varsin kätevää, mutta kuinkas jos paiskon puulastin kärriin valmiiks ja sitten surautan huussiin, niin häviääkö lasti? Keikathan ainakin katoaa aina kartalta tallentamisen yhteydessä.
Kumpi noista arvoista on sijainti? "jerrycandieseltransform" varmaankin? Valueksi 0 niin se on kotona vai mitä?Jos jerry ei ole uponnut maan sisään niin löytyy luultavasti siitä kolaripaikan lähistöltä. Tietty jos ei mistään löydä niin savegame-editorilla teleporttaa kannun vaikkapa johonkin kämpän nurkille tai maan alle niin ilmaantuu kaatikselle.
No tämä oli arvokasta uutta tietoa! Kiitoksia!Keikat ei katoa vaan ainoastaan tikat kartalta lähtee pois.
Eihän peliä alusta tarvi aloittaa, pultit/mutterit auki ja hiiren oikealla napilla se osa irtoaa ja kasaat uudelleen oikeassa järjestyksessä.Kolme kertaa pitänyt aloittaa alusta kun aina on joku osa menny väärässä järjestyksessä moottoriin kiinni. Nyt ois motti vissiin valmis, mutta pistin iskarin kiinni taakse ennen jousta ja nythän se jousi ei sitten mene enää...
Miulla vastaavanlaisessa tilanteessa lisämittarit löyty kaupan lastauslaituriltaNo nyt on satsuman lisämittarit ja seosmittari kadonnu ku pieru saharaan. Heitin autoon tuulilasibugin takia ja autoa haettaessa ei enää ollut siellä. Kaatopaikaltakaan ei bongannut.
Miulla vastaavanlaisessa tilanteessa lisämittarit löyty kaupan lastauslaiturilta
Kyllähän se nelosella rajottimeen itsellä meni, reippaasti yli 160 ainakin.Kuinka kovaa tuon satsuman olisi tarkoitus kulkea vakiosilla? Tuntuu että suorilla tuo menee enimmäkseen 60-80 ja kiihtyy todella laiskasti. Jossain alamäessä juuri saattaa satanen mennä rikki.
Jos venttiilit+kaasari on säätämättä niin ei se taida kovin kovaa kulkea ja vakiojäähdyttimellä keittää jos jurruttaa menemään kierrokset pohjassa pitempään.Kuinka kovaa tuon satsuman olisi tarkoitus kulkea vakiosilla? Tuntuu että suorilla tuo menee enimmäkseen 60-80 ja kiihtyy todella laiskasti. Jossain alamäessä juuri saattaa satanen mennä rikki.
Poistin koko tiedoston niin hyvin rupes toimimaan, miinuksena lähti kaikki ruokaostokset ja korvautuivat sillä kaljakorilla ja makkarapaketilla jotka on alunperinkin.MSC Save Editorilla (MSCEditor 1.01) etsit kys. mehupurkin ja vaihdat lokaatioksi 0,0,0. En ole itse kokeillut, mutta kuulemma toimii. Backupit tietty talteen.
Sama pätee satsuman rungon kolhuihin myös.Poistin koko tiedoston niin hyvin rupes toimimaan, miinuksena lähti kaikki ruokaostokset ja korvautuivat sillä kaljakorilla ja makkarapaketilla jotka on alunperinkin.