Liekkö meinaa ettei luisu itsekseen enää kaltevaa pintaa pitkin kuten ennen-Increased tire grip for Truck etteikö sitä olis jo tarpeeks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liekkö meinaa ettei luisu itsekseen enää kaltevaa pintaa pitkin kuten ennen-Increased tire grip for Truck etteikö sitä olis jo tarpeeks
Aloitin päivityksen jälkeen uuden pelin kun vanhassa kuormuri kyljellään ojassa. No uudessa sain sen taas jumiin. Eihän se mitään jos pienemmät autot onnistuu ojanpohjalle puottamaan, sen kuin nappasee kuorma-autolla ylös. Mutta kun kuorma-auto on jumissa niin vaihtoehdot on lähinnä bugittaa se pystyyn/liikkeelle tai aloittaa uusi peli. Taidan antaa olla viikon pari ja palata sitten taas aloittamaan alusta, tympäisee vaan tällainen.
http://www.amistech.com/msc/Tukkirekka kuulostaisi kyllä lupaavalta. Onko missään listaa tai tietoa, että mitä ominaisuuksia tähän peliin pitäisi vielä tulla? Tuo liftari on ainakin tosi hyvä.
Vähän saattaa olla runko kierossa tuossa autossa jos suurennuslasilla.
Ilmeisesti nuo savet kusee järkiään näissä jaetuissa? kuolin nimittäin ja alkoi samasta tilanteesta kun lataessani ekaa kertaa tuon saven.
no hemmetti. ny o puolen autoa keltanen vanhan orkkis sinisen siaan.. kiitos päivityksen.
noh kait se ois aika kiikuttaa jo muutenkin maalarille
Ainakin olin laittavinani meh tiedoston uudesta pelistä ennen kuin mikään meni paskomaan runkoa Eihän ne filet ole read-onlynä? Ja yks mikä saattaa tuossa savessa olla niin tulpat on irti.
Itse en työntänyt sitä koria talliin vaan kasailin sen siinä pihalla. Talliin työnsin kun piti tarkemmin syynätä mitä sieltä pohjasta löytyy.
Siellähän on talli täynnä käläkälä maaleja senkus maalaat
-Fixed erroneous Hood bolts, check your hood it is probably detached now!
Mulla on loka-auto pyörillään mutta niin jumissa ettei lähde mitenkään.Onneksi ehdin hankkia sen verran ennen sitä että on viriosat valmiina odottamassa katsastuksen jälkeistä aikaa.Olen puolen tusinaa kertaa alottanut alusta eikä enää jaksa,olkoon ojassa.On tää kyllä niin raivostuttavan hyvä ja buginen peli ettei mitään rajaa.Aloitin päivityksen jälkeen uuden pelin kun vanhassa kuormuri kyljellään ojassa. No uudessa sain sen taas jumiin. Eihän se mitään jos pienemmät autot onnistuu ojanpohjalle puottamaan, sen kuin nappasee kuorma-autolla ylös. Mutta kun kuorma-auto on jumissa niin vaihtoehdot on lähinnä bugittaa se pystyyn/liikkeelle tai aloittaa uusi peli. Taidan antaa olla viikon pari ja palata sitten taas aloittamaan alusta, tympäisee vaan tällainen.
Et kai vaan ole ryöstellyt Teimolta?Bugittaako tuo postimyynti jotenkin kun ennen tätä viimeistä päivitystä tilasin tuplakaasarin, peltipakosarjan ja pakoputkiston (yht. ~2800mk). Kuitenkin teimolta hakiessa (ennen päivitystä) lapussa oli hinta 12000mk??? Lopulta sain rahat kasaan ja paketeissa tosiaan oli vain nuo tilatut osat. Mistä moinen kiskurihinta? Teimo veti omiin liiveihin?
Et kai vaan ole ryöstellyt Teimolta?
Keskari: kiihdyttääNäkyy olevan että rojola hermostuu jos sille kyydissä vittuilee tai näyttää sormea. Ajaa sitten kovempaa ja mehtään.
Ei niitä venttilejä tarvi säätää. Olen aina lyönyt ne kiinni ilman säätöö ja ei ole ikinä nakkutanut.Sain Satsuman nyt ajoon, ongelmana on vaan:
-kierrokset ei laske normaalisti (vapaalla) jos ne polkaisee täyskaasulla rajoittajaan
-jäähdytin vuotaa ilmeisesti ja lämmöt nousee helposti
-muuten auto kyllä liikkuu ihan äkäisesti, tosin hieman paukkuen
Onkohan tuo auto edelleen laihalla, kun sen kanssa oli niin paljon ongelmia ja tuntui että ohjeetkin oli väärinpäin, nyt pakokaasun savu on tummahkon harmaata, mutta ei mustaa.
Venttiilit on säädetty 18-7 menetelmällä.
Lisäksi ihmetytti, miksi kone oli kuluttanut melkein kaiken moottoriöljyn, minkä olin sinne laittanut. Rocker cover oli säädön ajan pois paikoiltaan, voisiko se vaikuttaa? Vai kuluttaako kone öljyä säädön aikana.
On, yks mun kaveri. Itselleni on ukkonen soittanu ukkospuuskan jälkeen mutta ei tee muuta kuin pamauttaa luuriin. Ukkosella en oo uskaltanut vastata puhelimeenJoku tosissaan kuollut salamaan tässä pelissä? Itsellä tullu nyt noin viisi kertaa sähköt puhelinlinjoja pitkin eikä kertaakaan ole henki lähtenyt..
Ja voihan sitä vaikka baarista lähtiessä tankata, käy vaan tiskin takana laittamassa hanat päälle Tai siis pumput.Tänään Satsuma huoltoon Fleetarille, vois tilata jotain osaa tuohon.
Näköjään kannattaa mennä rekalla tankille lähellä sulkemisaikaa niin ei tarvitse maksaa polttoaineita kun Teimo sulkee kaupan mutta auton voi tankkaa täyteen jos pistooli kädessä.
Ei niitä venttilejä tarvi säätää. Olen aina lyönyt ne kiinni ilman säätöö ja ei ole ikinä nakkutanut.
Kokeile pudottaa johonkin syvempään kuoppaan tai rotkoon.
Sain tää silmätikku vihdoin kiinni meinasin nostaa kärrylle mutta pääsi irti
Renkaat ja putkisto (headers, exhaust, muffler) vain pitää olla normeja. Muuten menee muut viriosat katsastuksesta.Ei saa mitään viriosia olla katsastukseen. Näin oon kuulut.
Ite onnistuin, ku jostain metrin päästä aloin lorottaan.. Oli kyllä arpapeliä sekin. Mutta yksi osunut tippa riitti trophyynMiten tuo Dakar rally achievement pitäisi oikein suorittaa? Yritin ties mistä kulmasta kuseskella auki olevaan jäähdyttimeen, mutta ei mitään reaktiota mihinkään suuntaan.
Rallisubaru oli teemana alunperin, mutta tolla alotettiin. Eipä tuon ollut tarkotus olla totuudenmukainen.