Musan tekijät, löytyykö ketään?

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 590
Hankin Solarian. Joku oma ikivanha jämäbiisi nopeasti purkkiin. Mitään manuaalista säätöä ei ole kun vasta tutustuu tähän..

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 590
Hyvältä kuulostaa "jämäbiisi".. Miltä sun "biisit" kuulostaa? :D
No "jämäbiisi" ehkä huono sana. Pöytälaatikkoon jääneitä tämän tyylisiä paljon, kun tehtiin poweria (ja oli ihan oikea kykenevä laulaja). Ihan ok biisejä, mutta tätä nykyä tekisin
hieman ei-niin-perinteisesti.

Näitä jäänyt guitar pro tiedostoiksi joten nopeasti niitä nappaa ja tekee pikaisen version. Oisko tuosta kitaroiden nauhoitus vienyt 30 minuuttia ja sitten soittelin itse synat,
niin siinä meni saman verran.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 487
Olen vähän koettanut metsästää, onko Suomen musantekijäskenessä foorumeita, mutta ne, mitä olen löytänyt - muusikoiden.net & mikseri.net - tuntuvat olevan käytännössä kuolleita paikkoja. Enkö vain löydä, vai onko tämä alue maassamme niin marginaalinen, ettei sen ympärillä mitään nettiyhteisöjä oikeasti synny.

Lähinnä siis tulee seikkailtua ulkomaisilla foorumeilla tuosta johtuen.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 906
Olen vähän koettanut metsästää, onko Suomen musantekijäskenessä foorumeita, mutta ne, mitä olen löytänyt - muusikoiden.net & mikseri.net - tuntuvat olevan käytännössä kuolleita paikkoja. Enkö vain löydä, vai onko tämä alue maassamme niin marginaalinen, ettei sen ympärillä mitään nettiyhteisöjä oikeasti synny.

Lähinnä siis tulee seikkailtua ulkomaisilla foorumeilla tuosta johtuen.
Minuakin vähän ärsyttää tämä, kun on iso läjä jotain elektropoppia. Osa niistä menee parille kaverilla ja osa ei. Olisi kiva, kun voisi heittää jollekin laulajalle esim. että haluaisitko tälläistä biisiä. En tiedä, vaan minne sitä pitäisi tarjota. Eilen tein taas (mielestäni) tosi hyvän biisin jollaista ei niinkään Suomen markkinoilla ole. Silti ihan mainstreamissa ns. mennään eli melodiaa ja selkeää rakennetta on.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 029
Viestejä
4 345 858
Jäsenet
72 331
Uusin jäsen
kyntaja

Hinta.fi

Ylös Bottom