Musan tekijät, löytyykö ketään?

Toinen soololevyni Steal My Hope - The Battle Within on juuri julkaistu. Rokkaavaa instrumentaalimetallia 9 biisin verran. Löytyy aikalailla kaikista digipaikoista, mutta tässä youtube ja spotify linkit.

Tässä jotain uppauksia soundcloudiin kun tehnyt kaikenlaista. Pikaisia (30min - jokunen tunti per pätkä).
Ajatuksena näitä väsäillä ja ja heitellä ideoita ja jos joku jossain tarttisi musaa johonkin projektiin, voisi ottaa työstöön.

Doricoon räiskinyt nuotteja ja toivonut parasta. Noteperformer, EastWest, Arturia, IK Multimedia tuotteet käytössä.

Viimeksi muokattu:
Aloin opettelemaan Andy McKeen Driftingiä (2001) ja ihmettelin kun ei kuulostanut oikealta. Sitten huomasin, että siinä täytyy virittää kielet eri vireeseen mitä normaalisti.
Sittenkään ei vielä onnistunut ja löysin Youtubesta videon, jossa Andy itse opettaa biisin.
Nyt tunnin verran tuossa opettelin ja kyllähän se alkoi sujumaan, mutta jos joku olisi sanonut
aikoinaan, että vielä joskus tuotakin soitat, niin en olisi ikinä uskonut :D
Vaikeaa vain kun joutuu opettelemaan monia uusia tekniikoita yhtäaikaa.

Tässä jotain uppauksia soundcloudiin kun tehnyt kaikenlaista. Pikaisia (30min - jokunen tunti per pätkä).
Ajatuksena näitä väsäillä ja ja heitellä ideoita ja jos joku jossain tarttisi musaa johonkin projektiin, voisi ottaa työstöön.

Doricoon räiskinyt nuotteja ja toivonut parasta. Noteperformer, EastWest, Arturia, IK Multimedia tuotteet käytössä.

Tosi hyvän kuulosia nämä!
Se mitä itse olen oppinut niin kannattaa laittaa aina kaikki paukut peliin vaikka tuntuis kuinka turhalta tai demolta. Eli turha säästellä aikaa ja vaivaa kun se kuulijan mielenkiinto voi olla just siitä kiinni että kuinka viimeisteltyä matsku on. Viimeistely on tietysti tylsin vaihe kun mielenkiinto projektiin on jo hävinnyt tai siirtynyt seuraavaan. Mua kuitenkin harmittaa kuunnella omia vanhoja projekteja kun selvästi ei ole ollut malttia viedä hommaa ihan loppuun saakka vaikka ainekset on ollut hyvät.
No nyt niissä biiseissä meneekin kuukausia kerrallaan mutta eipähän jää hampaankoloon mitään :D

Tosi hyvän kuulosia nämä!
Se mitä itse olen oppinut niin kannattaa laittaa aina kaikki paukut peliin vaikka tuntuis kuinka turhalta tai demolta. Eli turha säästellä aikaa ja vaivaa kun se kuulijan mielenkiinto voi olla just siitä kiinni että kuinka viimeisteltyä matsku on. Viimeistely on tietysti tylsin vaihe kun mielenkiinto projektiin on jo hävinnyt tai siirtynyt seuraavaan. Mua kuitenkin harmittaa kuunnella omia vanhoja projekteja kun selvästi ei ole ollut malttia viedä hommaa ihan loppuun saakka vaikka ainekset on ollut hyvät.
No nyt niissä biiseissä meneekin kuukausia kerrallaan mutta eipähän jää hampaankoloon mitään :D
Joo, siis tuossa onkin vain tarkoitus tehdä jotain pätkää sinne tänne esille. Ei millään tavalla valmista vaan semmoinen ideavarasto. Ja tosiaan jos joku innostuu jostain ideasta, niin alkaa tekemään eteenpäin.

Joo, siis tuossa onkin vain tarkoitus tehdä jotain pätkää sinne tänne esille. Ei millään tavalla valmista vaan semmoinen ideavarasto. Ja tosiaan jos joku innostuu jostain ideasta, niin alkaa tekemään eteenpäin.
Ymmärrän. Paremmin vaan joku innostuu mitä paremmalta kuulostaa. Ja eipä haittaa jos on valmista tarjota tosipaikassa, vs juu kyllä mä voisin tehdä paremmin usko vaan.
Noi on siis sen verran hyviä ja visuaalisia pätkiä että ne kandeis vetää niin kuntoon kuin osaa

Uusin biisini:

Ymmärrän. Paremmin vaan joku innostuu mitä paremmalta kuulostaa. Ja eipä haittaa jos on valmista tarjota tosipaikassa, vs juu kyllä mä voisin tehdä paremmin usko vaan.
Noi on siis sen verran hyviä ja visuaalisia pätkiä että ne kandeis vetää niin kuntoon kuin osaa
Tästä seuraava. Tämä hiukan valmiimpi

Avatar 2:sen kesällä julkaistussa teaserissa oli mieleen jäävä vokaalisoundi joka jäi niin hyvin mieleen että sen ympärille tuli rakenneltua tämmöinen syna-aaltoilu viimeisen puolentoista kuukauden aikana. Tehty FL Studiossa, VST-hommissa NI Massive ja Arturian Analog Lab V.

Tähän mennessä yksi parhaista samplebeateista, toteutettu Ableton Live:lla ja M-Audio Keystation 49 MK3-midikiipparilla

Tässä biisissä hip hop kohtaa technon:

Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
193 640
Jäsenet
62 375
Uusin jäsen
wompatti

Hinta.fi

Ylös Bottom