Myyty MSI GeForce RTX 4070 Ti SUPRIM X 12 GB (Helsinki)

Liittynyt
06.03.2017
Viestejä
6
Tuote: MSI GeForce RTX 4070 Ti SUPRIM X 12 GB
Hinta: 770 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 20.2.2023
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä ja Kyllä (näytönohjaimella on kolmen vuoden takuu, josta jäljellä noin 2 vuotta 4 kk)
Muuta huomioitavaa:

Myyn näytönohjaimen pois, koska vaihdoin omaan kokoonpanooni tämän tilalle AMD:n 7900 XTX:n. Tarvitsen näytönohjainta myös linux-käytössä, eikä nvidian linux-tuki ole tässä reilussa puolessa vuodessa kun kortti on minulla ollut, kehittynyt tarpeitani vastaavalle tasolle.

Olen näytönohjaimen ensimmäinen omistaja, sitä ei ole käytetty kryptolouhintaan, ja sitä on käytetty pelkästään vakioasetuksilla silent-tilassa (eli ei ole ylikellotettu tai edes alivoltitettu). Lisäksi mainittakoon, että näytönohjaimen käsittelyn yhteydessä olen käyttänyt maadoitusranneketta. Minä en ole havainnut näytönohjaimen kanssa coil-whineä, mutta en voi taata etteikö joku muu havaitsisi. Lukuun ottamatta linux-käytön haasteita, näytönohjain on toiminut omassa käytössäni erinomaisesti: se on ollut tehokas, hiljainen ja käynyt viileänä.

Näytönohjaimen alkuperäinen pahvipakkaus ja käyttöohjeet ovat valitettavasti päätyneet epähuomiossa hyötyjätteeksi. Näytönohjaimen asennus- ja käyttöohjeet ovat kuitenkin ladattavissa täältä.

Muutoin paketin sisältö on tallessa: antistaattinen pussi, virtaliitinadapteri, liitinporttien muovisuojukset sekä käyttämätön hiirimatto ja "anti-sag bracket". Minulla kortti on ollut käytössä Fractal Torrent -kotelossa, ja olen käyttänyt näytönohjaimen kannatteluun kyseisen kotelon mukana vakiona tulevaa ratkaisua (tuo MSI:n kannatintolppa ei sovellu torrent-koteloon, koska näytönohjaimen alla ei ole metallilevyä vaan kotelotuulettimet).

Paikkakunta: Helsinki
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay


Kuva:

20231022_154803.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 221
Viestejä
4 228 812
Jäsenet
71 187
Uusin jäsen
kyynel

Hinta.fi

Ylös Bottom