Myyty MSI Geforce GTX 1050Ti 4GB Gaming X [OULU]

Liittynyt
23.02.2021
Viestejä
126
Myytävä tuote: MSI GeForce GTX 1050Ti 4GB
Hinta: 120€ / saa tarjota
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Q1/2018, Verkkokauppa.com. Kuitin pitäisi olla tallessa. Nähtäväksi jää onko niin hyvässä ettei enää löydy.
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Selvityksen alla. Alkuperäinen laatikko löytyy.
Muuta huomioitavaa: Ollut epäsäännöllisessä kevyessä pelikäytössä (pääosin csgo). Viimeiset 1,5kk ollut ylikellotettuna kun yritin saada lisäbuustia Warzoneen. Hyvin kellottuu ja todella tehokas jäähy. alle 30c tuulettimet ei pyöri. Vapautuu todennäköisesti ensiviikolla kun 3060 saapuu. Ei mikään pakkomyynti, katson lähinnä että kiinnostaako tämmöinen kortti ketään. Laadukas kortti kevyeen pelailuun. Displayportti josta 144hz on mahdollinen. En postita.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Oulu
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay / käteinen / Pivo tms

HUOM! Olen huomannut että jokun osa koneen sisältä piti pientä sirinää silloin tällöin käynnistäessä, mutta nyt uuden näyttiksen kanssa tätä ei kuulu. Voi siis olla että tämä ääni kuului tästä(?) En tiedä onko ominaisuus vai mikä?


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.08.2018
Viestejä
598
Mulla serkkupoika kaipais 1050:n (2gb) tilalle vähän jytympää, niin kuinkas verta tuosta uskaltaa budjettipojalle tingata? Hänkin asustelis Oulussa.
 
Liittynyt
23.02.2021
Viestejä
126
Mulla serkkupoika kaipais 1050:n (2gb) tilalle vähän jytympää, niin kuinkas verta tuosta uskaltaa budjettipojalle tingata? Hänkin asustelis Oulussa.
Lisäsin edittinä aloitukseen huom kohdan lukaiseppa se. Tarjoa ihmeessä jotain järkevää, eiköhän tuo kaksinumeroisella hinnnalla lähtis.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 615
Viestejä
4 253 895
Jäsenet
71 346
Uusin jäsen
Sigmeoni

Hinta.fi

Ylös Bottom