Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä Googlen linkkejä? Testasin hakukonetta pikaisesti niin siinä ainakin avautui minulla ihan normaalisti.
Asetukset ---> Aloitussivu.Haluaisin Firefoxin käynnistyvän tyhjään sivuun. Sen saakin tehtyä niin, mutta voiko
![]()
Tälle napille saada jotenkin edelleen erikseen valittua mitään sivua. Nyt tuo toimii vain tyhjänä sivuna.
Asetukset ---> Aloitussivu.
Melkein tekisi mieli heittää, että sinulla oli jotain (vahingossa?) Ctrl:n päällä... tai näppäimistössä tai hiiressä vikaa. Toki ihan yhtä hyvin Googlekin saattoi vain kokeilla, mitä mieltä käyttäjät olisivat tuollaisesta uudistuksesta.No nyt kun testasin uudestaan. Niin avaakin normaalisti samaan ikkunaan. Jotain asetuksia edes takas kokeilin.
Melkein tekisi mieli heittää, että sinulla oli jotain (vahingossa?) Ctrl:n päällä... tai näppäimistössä tai hiiressä vikaa. Toki ihan yhtä hyvin Googlekin saattoi vain kokeilla, mitä mieltä käyttäjät olisivat tuollaisesta uudistuksesta.
Navigate to about:config and set browser.preferences.aiControls to true
New Tab Override lisäosa ja sen "Set focus to the web page instead of the address bar" asetus päälle on ratkassu mulla tämän ongelman.Tuon tiedän, mutta ei tähän sovi. Ongelma on siinä, että Googleen ei pääse syöttämään tietoja suoraan näppäimistöltä kun kursori ei mene sinne hakukenttään automaattisesti. Ratkaisin tilanteen siten, että aloitussivuna on Tyhjä ja laitoin Googlen oletushakukoneeksi. Nyt kursori on suoraan hakukentässä (siis osoiterivillä) ilman hiiren klikkailuja. Tämä käy minulle.
Firefox 148:sta (tulee 24.2) löytyy sitten virallisesti tämä tekoälyroskan halutuin ominaisuus, eli off-kytkin.Nightlyyn tullut mahdollisuus laittaa tekoälytoiminnot pois päältä. Kill switchin saa asetuksiin, kun tekee alla olevan muutoksen ensin:
Reddit - The heart of the internet
reddit.com
Äänet toimii ainakin itselläni, kun ottaa muten pois oikeasta alakulmasta.Mikäköhän on kun ei esim. Tässä videossa kuulu äänet Firefoxilla androidilla
Chromella toimii normaalisti.
Mulla ei tapahdu siitä mitään kun painaa.Äänet toimii ainakin itselläni, kun ottaa muten pois oikeasta alakulmasta.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.