Tarkoitin siis huonekaluliikettä masku.com, en Maskun kunnan sivustoa. Olen vaan pistänyt merkille että Firefox on monesti jäätynyt kun on mennyt kyseiselle sivustolle.Mikä se sellainen Maskun nettisivu on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitin siis huonekaluliikettä masku.com, en Maskun kunnan sivustoa. Olen vaan pistänyt merkille että Firefox on monesti jäätynyt kun on mennyt kyseiselle sivustolle.Mikä se sellainen Maskun nettisivu on?
Täällä (ja piireissä) ei ole Firefoxilla tai Edgelläkään, ainakaan varsinaisilla tietokoneilla, tullut masku.com-sivustolla vastaan mitään silminnähtäviä jäätymisiä tai suorituskykyongelmia, mutta sen sijaan kyllä tuollakin nettisivustolla, kuten niin harmittavan monilla muillakin nykyisin, on sanomista designiin ja CSS-tyylisivuosaamiseen liityen, kun muun muassa sivuston zoomauskäyttäytyminen on varsin kökköä ja epäjohdonmukaistakin.Tarkoitin siis huonekaluliikettä masku.com, en Maskun kunnan sivustoa. Olen vaan pistänyt merkille että Firefox on monesti jäätynyt kun on mennyt kyseiselle sivustolle.
Noin yleisemmin sitten tosiaan juuri sitä ilmiötä tapaa esiintyä, että toisinaan joutuu jonkun sivuston osalta vähintäänkin evästeet tyhjentämään, jotta se taas toimii. Tuorein omakohtainen esimerkki tästä on Viaplay-sivusto, johon ei saanut enää näkyviin nyt tammikuun 2026 alussa käytännössä mitään muuta kuin yläosan valikot ja alaviiteosion (kirjautuminenkin näkyi siis vain tyhjänä sivuna), ennen kuin poisti sivustokohtaiset evästeet manuaalisesti, ja vieraili sen jälkeen sivustolla uudemman kerran. Tuota edeltävä samalla tietokoneella ja Firefoxilla normaalisti toiminut käyttökerta ajoittui joulukuun 2025 alkuun.Maskun nettisivu on sellainen joka ainakin on monta kertaa jäätänyt selaimen. Osa sivustoista ei välttämättä toimi myöskään oikein, mutta monesti ongelma on korjaantunut poistamalla kyseisen sivuston tiedot selaimen välimuistista.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.