Myydään Moza R5 rattibase + Moza ES Ratti + Moza ES F1 Mod *ESPOO*

Liittynyt
26.07.2022
Viestejä
21
Tuote: Moza R5 rattibase & Moza ES Ratti & Moza ES F1-mod
Hinta: 370 Eur
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Tammikuu 2023 & Huhtikuu 2023, Sim-Motion GmbH
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitit löytyy kaikista, takuut lienevät juuri umpeutuneet
Muuta huomioitavaa: Tuotteet loistavassa kunnossa, käytön jäljet todella vähäisiä, lähinnä käytöstä kertoo ratteihin liimatut tarrat (uskoisin että saa myös helposti pois). Luonnollisesti kaikki alkuperäiset pakkaukset (suojapussukoineen ja työkaluineen) löytyy.

Tässä paketissa mukana R5 rattibasen lisäksi siis Pyöreä ES-ratti, jonka lisänä tuo Mozan oma loistava F1-mod. Käyttäisin itse termiä "1.5-rattia", koska tuossa saa ratin kehän vaihtamalla (6 kuusiokoloruuvia) joko hyvin laadukkaan pyöreän ratin, tai sitten tuon yhtä laadukkaan F1/GT-ratin. Itse pidin myös tuosta, että molemmissa on sama keskiö, jolloin ratin napit ovat samat -> juuri ne mihin on itse tottunut toisellakin ratilla.

Tästä hintaisekseen todella kova Direct Drive (DD) ratti, ja tähän kylkeen esimerkiksi toisella käyttäjällä tällä palstalla olevat T-LCM load-cell jarrulliset polkimet, niin saa noin viiteensataan DD & LC ratti-/poljinsetin!


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo
Toimitustapa: Nouto, mahdollinen toimitus lähialueelle maksua vastaan
Maksutapa: MobilePay
Myynnissä myös muualla.


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.07.2022
Viestejä
21
Koska tämä on vielä jäljellä, niin laitan tämän myyntiin myös muualle tänään illemmalla. Päivitys siis tähän ilmoitukseen:
Myynnissä myös muualla.

Myös hintaa niistetty piirun alaspäin, jotta vastaa muiden ilmoitusten hintaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.07.2022
Viestejä
21
Nostellaan tätä, tässä olisi hintaisekseen kova paketti tarjolla. :)
 
Liittynyt
26.07.2022
Viestejä
21
Lähtisikö ratti ja modi kahdestaan ja postilla?
Sorry on mennyt tämä viesti ohi, vastaan nyt.

muutama kysely tuli ratista erikseen jo aiemminkin. Periaatteessa myyn nämä kyllä erilläänkin, mutta koska omaan käteen tämä ratti&modi on täydellinen juuri R5 baselle, niin kuvittelin että olisi helpompaa myydä pakettina. Jos joku kuitenkin haluaisi ostaa pelkän basen, niin silloin voin kyllä tämän pilkkoakin.

Alunperin en innostunut lähettämisestä, koska minulla on näihin vain nuo alkuperäiset pakkaukset, ei mitään pakettia sen lisäksi. Pehmusteet noissa alkuperäisissä toki on erittäin hyvät, mutta jotenkin kaipaisi silti ruskeaa pahvia päälle. Jos ei näille lokaalia ostajaa löydy, niin sitten pitänee käydä pahvilaatikkokaupoilla.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 511
@opa99 OT: vinkkinä jos saanen antaa että pääset itse helpommalla kun ostat kuplasuojamuovia ja päällystät alkup. laatikot muutamalla kerroksella teipin kera. Tokmanni/Motonet/Biltema akselilta löytynee.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
155
Ostin kuukausi pari takaperin R9 basen ja myyjä laittoi ihan vain myyntipaketissa postiin, kulmat teipattu kiinni, ja ihan hyvin tuli perille.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 544
Sorry on mennyt tämä viesti ohi, vastaan nyt.

muutama kysely tuli ratista erikseen jo aiemminkin. Periaatteessa myyn nämä kyllä erilläänkin, mutta koska omaan käteen tämä ratti&modi on täydellinen juuri R5 baselle, niin kuvittelin että olisi helpompaa myydä pakettina. Jos joku kuitenkin haluaisi ostaa pelkän basen, niin silloin voin kyllä tämän pilkkoakin.

Alunperin en innostunut lähettämisestä, koska minulla on näihin vain nuo alkuperäiset pakkaukset, ei mitään pakettia sen lisäksi. Pehmusteet noissa alkuperäisissä toki on erittäin hyvät, mutta jotenkin kaipaisi silti ruskeaa pahvia päälle. Jos ei näille lokaalia ostajaa löydy, niin sitten pitänee käydä pahvilaatikkokaupoilla.
Jos myyt osia erikseen, ilmoitathan niille hinnat ilmoituksessa :thumbsup:
 
Liittynyt
26.07.2022
Viestejä
21
Ostin kuukausi pari takaperin R9 basen ja myyjä laittoi ihan vain myyntipaketissa postiin, kulmat teipattu kiinni, ja ihan hyvin tuli perille.
Kiitos vinkistä!
Tässä toki minulla myynnissä tämä paketti, jossa kolme tuotetta. Näillä kaikilla omat boksit, joten pitäisi myös teipata nämä tuotteet keskenään yhteen.
Odotan edelleen hetken mahdollista paikallista ostajaa, ja jos ei löydy niin päivittelen sitten ilmoituksia. Siinä tapauksessa lisään toki myös nuo osien hinnat.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 099
Viestejä
4 278 480
Jäsenet
71 599
Uusin jäsen
2teemu

Hinta.fi

Ylös Bottom