Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paikkaa en muista, mutta juurikin kylkikosketuksella tallikavereiden kesken.oisko ollut Aragon 2013 kun MM ja Pedrosa törmäsivät mutkassa ja Pedrosan takarenkaan luistonesto anturi irtosi, eipä se pedrosa paljon ehtinyt kaasua antaa kun perä lähti ja lopulta heitti kuskin ilmaan.
Muistan elävästi tilanteen, paikka ja aikaa en. Joku vuos sitten. Hitaassa mutkassa vasemmalle kantatessa MM törmäs takaa oikeelta eturenkaalla Danin takahaarukkaan ja sinne lenti pikku-Dani.oisko ollut Aragon 2013 kun MM ja Pedrosa törmäsivät mutkassa ja Pedrosan takarenkaan luistonesto anturi irtosi, eipä se pedrosa paljon ehtinyt kaasua antaa kun perä lähti ja lopulta heitti kuskin ilmaan.
Oho. Ei ois pitäny Jorgen Yamahalta lähtee.. Kiitos palveluxistasi Lorenzo.Jorge Lorenzo päätti sitten jäädä eläkkeelle. Liikaa loukkaantumisia.
Muistan elävästi tilanteen, paikka ja aikaa en. Joku vuos sitten. Hitaassa mutkassa vasemmalle kantatessa MM törmäs takaa oikeelta eturenkaalla Danin takahaarukkaan ja sinne lenti pikku-Dani.
Taitaa joutua laittamaan nyt vähän liikaa riskiä peliin, kun tuo Yamaha ei sovi oikein tohtorin käteen tällä hetkellä. Toivottavasti ensi vuosi olisi parempi, niin saisi ura arvoisensa lopun.Rossi kaatunut jo 2 kertaa tänään.
Ihan tulee Schumin loppuajan räpellykset mieleen kun seuraa tota menoa.
Saattaa se veljensä opissa kehittyä.. edit: ..ja paremminkin toivon että Yamaha kehittää M1:stä niin ettei Marquezeista oo niin väliä.En odota ihmeitä Alexilta MotoGP-luokassa.
Minkä ihmeen takia tuollaista toivot?Saattaa se veljensä opissa kehittyä.. toivon tietysti ettei.
No en toivokkaa enää.Minkä ihmeen takia tuollaista toivot?![]()
Miksi jauhat tästä samasta asiasta ihan jatkuvasti?Eiköhän Rossin kannattais siirtyä sivuun jo MotoGP:stä?
Yleensä mikään ei kestä ikuisesti..Marquez on tämänhetken nr.1..
Harmi että Stonerkin lopetti..
Miksi jauhat tästä samasta asiasta ihan jatkuvasti?
On, viikonlopun lippu alue 2 istumakatsomoon taskussaOnko jo liput ostettu Kymiringille? Mikähän alue olis parhain![]()
On, viikonlopun lippu alue 2 istumakatsomoon taskussa
E: Parhaasta alueesta paha sanoa. Testien peruusteella sanoisin että toi alue 2 paras, näkee lähes koko radan. Minkälainen tuo alue 1 sitten on, näyttäs olevan katsomo radan sisällä nyt.
221.50 oli tuo minkä ostin. Hinnat löytyy linkistä Liput - MotoGP FinlandMikähän mahtaa olla hintataso![]()
On, viikonlopun lippu alue 2 istumakatsomoon taskussa
E: Parhaasta alueesta paha sanoa. Testien peruusteella sanoisin että toi alue 2 paras, näkee lähes koko radan. Minkälainen tuo alue 1 sitten on, näyttäs olevan katsomo radan sisällä nyt.
Mistä nyt kukakin tykkää. Paljon laajemmasti sieltä katsomosta näkee, menee vähän korkeammalle istuun, kuin maantasalta.Eikö ole järkevämpi ostaa seisomapaikka ja raahata oma jakkara mukaan? Huomattavasti edullisempi, eikä tarvi istua ahtaasti.
Mistä nyt kukakin tykkää. Paljon laajemmasti sieltä katsomosta näkee, menee vähän korkeammalle istuun, kuin maantasalta.
En tiedä onko kuinka paljon muuttunut testeistä rata-alue mutta ei ne rinteet kovin ylös asti olleet silloin. Ja oikeestaan ihan sama mulle, itse olen sen verran vanha että mielummin istun katsomossa joka tapauksessa, vaikkka ovatkin vielä tämän vuoden kisassa välikaikaiset rakennelmatEikö noi seisomakatsomot ole "ylhäällä" rinteessä?
En tiedä onko kuinka paljon muuttunut testeistä rata-alue mutta ei ne rinteet kovin ylös asti olleet silloin. Ja oikeestaan ihan sama mulle, itse olen sen verran vanha että mielummin istun katsomossa joka tapauksessa, vaikkka ovatkin vielä tämän vuoden kisassa välikaikaiset rakennelmat
Nonii, Quartararo korvaa Rossin ensikaudella![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.