Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis kyllä hienoa jos noin olis, ite veikkaan että Rossi lopettaa ens kauden jälkeen.Itse mietin sitä Rossin kohdalla joko vr46 talli pistäisi 2021 vuodelle motogp tallia pystyyn tohtori kahvoissaa.
Saapa nähä miten honda istuu käteen..
Joo ei tosta Kallion MotoGP-urasta mitään tuu..
Rossikin jo joutunu luovuttamaan parhaimman viittansa..
Kunpa höndä tekis saman virheen kuin Rossin kanssa ja sanois että ei se oo Marquez vaan heiän mopo.. ja Marquez vaihtas Yamahalle :-DEi maha mittään..Marquez on tänhetken ykkönen..samassa asemassa kuin Rossi viime vuosikymmenellä!
Australiassa peruttiin Moto GP:n aika-ajot kovan puuskittaisen tuulen takia.
Vinales teki jonku virheen tuolla kierroksella. Normisti Vinaleksen huiput suoralla yli 330 ja tuossa kun Marc ohitti vain 321. Kyllähän helpolla tulee ohi ku toinen ajaa yli 10km/h hitaampaa kuin aikaisemminaika helpolta näytti toi MM93:n ohitus ja hyvähän oli toi vikalle kierrokselle jättää kun vinaleksen perässä koko kisan oli
No niinpä näkyy olevankin..Vinales teki jonku virheen tuolla kierroksella. Normisti Vinaleksen huiput suoralla yli 330 ja tuossa kun Marc ohitti vain 321. Kyllähän helpolla tulee ohi ku toinen ajaa yli 10km/h hitaampaa kuin aikaisemmin
Lorenzon ura on kääntyny melkoseen alamäkeen..
Olisikin vain säädettävä, mutta kun automatiikka laskee nopeuden, kallistuskulman, vaihteen ja aiemman datan perusteella sopivanOttais noista pyöristä sen säädettävän sutimiseneston pois niin nähtäisiin, että kuka sitä kahvaa osaa oikeasti käyttää parhaiten.
Onhan siellä keulimisen estoon oma asetus? Määritelmä säätyvä taitaa olla oikea, vaikka enää eivät ilmeisesti voi hyödyntää ns. gps säätöjä, siis vaikka rajoittaa voimaa muutamaa metriä aikasemmin tietyssä kohtaa rataa.Olisikin vain säädettävä, mutta kun automatiikka laskee nopeuden, kallistuskulman, vaihteen ja aiemman datan perusteella sopivan
asetuksen. Tämä senkin jälkeen kun standardi-ECU tuli ja omat ohjelmat kiellettiin.
Onhan siellä keulimisen estoon oma asetus? Määritelmä säätyvä taitaa olla oikea, vaikka enää eivät ilmeisesti voi hyödyntää ns. gps säätöjä, siis vaikka rajoittaa voimaa muutamaa metriä aikasemmin tietyssä kohtaa rataa.
Erittäin "turvalliselta" vaikuttaa!Pyörä tietää edelleen missä kohtaa rataa se on menossa ja säätää sen perusteella asetukset kohdalleen. GPS-signaalia siihen ei ole enää käytetty vähään aikaan.
Siitä kuvaus mitä käy kun pyörä sitten hukkaa sijaintinsa: Crutchlow: Bike didn't know where it was
Kaikki noista kuskeista on pienempien luokkien mestareita ja siellä ei ole avusteita käytössä. Elektroniikan rajoituksilla ainoastaan pyöristä tulisi hitaampia. Kuskien voimasuhteisiin sillä ei olisi merkitystä.Ottais noista pyöristä sen säädettävän sutimiseneston pois niin nähtäisiin, että kuka sitä kahvaa osaa oikeasti käyttää parhaiten.
Asia Talent Cup rider Munandar dies in crash in MotoGP support raceAsian cupin sarjan kuljettaja kuollut kolarissa Sepangissa.
En tiedä kumpi on hienompi. Marquezin suoritus vai tv-tuotanto.
Tehoa on noin tuplasti ja vääntökin hieman eri. Taito korostuisi vielä lisää, mutta kaatumiset lisääntyi myös. Stoner toi joskus Ducatia nätisti kaksipyöräluisussa ja kunnon ennakolla mutkiin.Kaikki noista kuskeista on pienempien luokkien mestareita ja siellä ei ole avusteita käytössä. Elektroniikan rajoituksilla ainoastaan pyöristä tulisi hitaampia. Kuskien voimasuhteisiin sillä ei olisi merkitystä.
Yhtälailla taitoa vaatii hakea rajoja elektroniikan avulla. Ei ne pelkästään laita "TC ON" napista ja aja on/off kaasulla. Kaikki elektroniikka-avusteet sillä Stonerillakin oli, vaikka aina julkisesti itki niitä vastaan.Tehoa on noin tuplasti ja vääntökin hieman eri. Taito korostuisi vielä lisää, mutta kaatumiset lisääntyi myös. Stoner toi joskus Ducatia nätisti kaksipyöräluisussa ja kunnon ennakolla mutkiin.
Kyllä siellä joku vuosi taisi välissä ollakin tuo on/off, mutta ei tietenkään nykyisin. 500:t kaksitahtipelit oli sitten astetta vaativampia laitteita.Yhtälailla taitoa vaatii hakea rajoja elektroniikan avulla. Ei ne pelkästään laita "TC ON" napista ja aja on/off kaasulla. Kaikki elektroniikka-avusteet sillä Stonerillakin oli, vaikka aina julkisesti itki niitä vastaan.