MotoGP

No voittihan se sentään 3 MM-mitalia pienemmissä luokissa..MotoGP-ura meni täysin persiilleen..
 
Fabio saanu Yamahansa moottoriin vähän extra kiekkejä, hyvähyvä..
 
Thaimaan GP:n MotoGP:n aika-ajot Buriramin radalla:
~
1. Fabio 1.29.7
2. Maverick 1.29.8
3. Marquez 1.29.9
 
Jokohan KTM katselee toista kuskia kallio tilalle loppukaudeksi? Ei tuosta tiimin kannalta ainakaan mitään hyötyä ole pitää kuskia kisaamassa joka on tolkuttoman hidas eikä edes pysy pystyssä.

Pedrosa olisi varmasti hyvä vaihtoehto, mutta ei taida olla kiinnostusta enää palata kisakuskiksi.
 
Nyt oli jo lähellä Quartarolla.. Vinales eläkkeelle, kiitos. Onnea Marquez.. *mrrrh

Yamahan pitää tehdä nyt mahdoton ja rakentaa mopo jolla estetään Marquez voittamasta enää yhtään ainotta mestaruutta enempää.

Marquez tainnu sanoo että ei lähde hondan paskeelta ennenkuin on voittanut 10 maailmanmestaruutta tjsp.

No, ONNEX on nyt Quartaro.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on Marquez enää yhden maailmanmestaruuden päässä Rossin saavutuxesta ja tulla uusi The GOAT. Eipä ois arvannu että näin nopeesti moinen olisi voinut tulla mahdollisexi.
 
Itse mietin sitä Rossin kohdalla joko vr46 talli pistäisi 2021 vuodelle motogp tallia pystyyn tohtori kahvoissaa.
 
Hiukan oli tylsän puoleinen kisa vaihteeksi. Marquez toteutti Misanossa hyväksi havaitun taktiikan. Ei tainnut olla kondista ajaa täysillä koko kisaa perjantain kaadon jäljiltä.

Pitää taas ihmetellä miten ne tuollaisen radan sai rakentaa kun muka FIM ja FIA pakottaa kartingsyheröä osaan radasta. :think:
 
Kallio P14:tup:

Vaikka olenkin kova Rossin fani hänen uran alkuajoiltaan asti, niin kyllä nyt tuntuu siltä että pitäisikö lyödä hanskat tiskiin? Ei vaan ole mukava katsoa tuota taaperrusta, hitain Yamaha taas ja lopulta kaato:(
 
Kalliolta ihan ok kisa. Tosin oli silti vasta 3 paras kotari eli vieläkin on vauhti pikkasen hukassa. Tai no kisa meni taas kallion perus kaavan mukaan, alkukierrokset vauhti oli hyvää ja pysyi espargaron peesissä, mutta sit tasaisesti taantui ja tuli sijoja alaspäin.

Rossi oli taas ihan ulapalla, hitain yamaha ja sit vielä lipat lopussa. :facepalm:
 
Joo ei tosta Kallion MotoGP-urasta mitään tuu..

Rossikin jo joutunu luovuttamaan parhaimman viittansa..
 
Rossilta aivan jäätävän surkeaa suorittamista ollut jo pitkään. :grumpy:

Saas nähdä kykeneekö enää nousemaan tosta.
 
Joo ei tosta Kallion MotoGP-urasta mitään tuu..

Rossikin jo joutunu luovuttamaan parhaimman viittansa..

Olihan tuo kisa ihan OK. Ei paljoakaan jäänyt Oliveirasta tai edes Espargarosta. Täytyy nyt kuitenkin muistaa, että pari kisaa alla ja yli vuoden kisatauko. Motegissakaan ei ollut ajanut neljään vuoteen. Lähtökohtiin nähden suoritus on hyvä. Mitä sitten odottaisit? Mikä olisi hyvä suoritus? Pyyhkiä pöytää Espargarolla? Ei onnistu tässä vaiheessa, koska Pol on oikeasti hyvä kuljettaja ja täydessä kisa kunnossa. Kallio on myös hyvä kuljettaja, mutta kilpailuiden vähyys näkyy.

Mistä nopeampi kuljettaja kotarille ensi kaudeksi? Ei taida olla vapaana. Edes Remy Gardner ei halua lähteä kotarille, koska pyörä on umpisurkea. Heittäisivät nyt ensimmäisenä tuon WP jousituksen ja putkirungon helvettiin...
 
Tuo WP on outo valinta KTM:ltä kun kaikki muut käyttää Öhlinsiä. Tietysti oma merkki, mutta eipä Honda yritä väkisin Showalla tai Yamaha Kayaballa.

Kotarin kuskivalinnat on vähän erikoisia. Ennen Zarcon sopimusta oli spekulointia mm. Marquezista, mutta heidän mukaansa on parempi käyttää rahat kehitystyöhön. Kuulostaa strategialta, jossa ei edes tavoitella mestaruutta toistaiseksi. Itse veikkaan, että muutaman vuoden päästä KTM taas vetäytyy sarjasta.
 
Ei maha mittään..Marquez on tänhetken ykkönen..samassa asemassa kuin Rossi viime vuosikymmenellä!
 
Ei maha mittään..Marquez on tänhetken ykkönen..samassa asemassa kuin Rossi viime vuosikymmenellä!
Kunpa höndä tekis saman virheen kuin Rossin kanssa ja sanois että ei se oo Marquez vaan heiän mopo.. ja Marquez vaihtas Yamahalle :-D
 
Australiassa peruttiin Moto GP:n aika-ajot kovan puuskittaisen tuulen takia.

Misko Martinovic

toki eihän sitä tuulen takia kaikki kaadu :D

73170993_227780371540562_637707582944837632_n.jpg


Screenshot_20191026_164553.jpg
 
Vinales paalulle isolla erolla. Quartaro toinen vaikka saanu niin vähän rata-aikaa tänä vkl. Tuo Quartaron kaveri on kyl varsin samannäköinen kuin Dovizioso.. :- /
 
aika helpolta näytti toi MM93:n ohitus ja hyvähän oli toi vikalle kierrokselle jättää kun vinaleksen perässä koko kisan oli
 
Joo.. jos ei Yamaha kaiva jostain +20 hp ens kaudex lisää niin eihän tästä vittu tuu enää mitään. Ei yhtään vitun mitään. Ei. Lusikka vaan kauniiseen käteen ja sitä vitun veenelosta suunnittelemaan.
 
aika helpolta näytti toi MM93:n ohitus ja hyvähän oli toi vikalle kierrokselle jättää kun vinaleksen perässä koko kisan oli
Vinales teki jonku virheen tuolla kierroksella. Normisti Vinaleksen huiput suoralla yli 330 ja tuossa kun Marc ohitti vain 321. Kyllähän helpolla tulee ohi ku toinen ajaa yli 10km/h hitaampaa kuin aikaisemmin
 
Ottais noista pyöristä sen säädettävän sutimiseneston pois niin nähtäisiin, että kuka sitä kahvaa osaa oikeasti käyttää parhaiten.
 
Vinales teki jonku virheen tuolla kierroksella. Normisti Vinaleksen huiput suoralla yli 330 ja tuossa kun Marc ohitti vain 321. Kyllähän helpolla tulee ohi ku toinen ajaa yli 10km/h hitaampaa kuin aikaisemmin
No niinpä näkyy olevankin..

Jep, keulahan tuolta nousi ilmaan suoran alussa tappaen kiihdytyxen..
 
Malesiassa ajetaan tänä viikonloppuna. Fabio oli puol sekuntii nopeempi kuin kukaan muu perjantain harjoituxissa. Malesialainen SIC Petronas Yamaha saa ykkös spexin Yamahat käyttöön ensi kaudelle. Toivottavasti niissä ois himpun enemmän tehoa kans sitte.
 
Ottais noista pyöristä sen säädettävän sutimiseneston pois niin nähtäisiin, että kuka sitä kahvaa osaa oikeasti käyttää parhaiten.
Olisikin vain säädettävä, mutta kun automatiikka laskee nopeuden, kallistuskulman, vaihteen ja aiemman datan perusteella sopivan
asetuksen. Tämä senkin jälkeen kun standardi-ECU tuli ja omat ohjelmat kiellettiin.
 
Olisikin vain säädettävä, mutta kun automatiikka laskee nopeuden, kallistuskulman, vaihteen ja aiemman datan perusteella sopivan
asetuksen. Tämä senkin jälkeen kun standardi-ECU tuli ja omat ohjelmat kiellettiin.
Onhan siellä keulimisen estoon oma asetus? Määritelmä säätyvä taitaa olla oikea, vaikka enää eivät ilmeisesti voi hyödyntää ns. gps säätöjä, siis vaikka rajoittaa voimaa muutamaa metriä aikasemmin tietyssä kohtaa rataa.
 
Onhan siellä keulimisen estoon oma asetus? Määritelmä säätyvä taitaa olla oikea, vaikka enää eivät ilmeisesti voi hyödyntää ns. gps säätöjä, siis vaikka rajoittaa voimaa muutamaa metriä aikasemmin tietyssä kohtaa rataa.

Pyörä tietää edelleen missä kohtaa rataa se on menossa ja säätää sen perusteella asetukset kohdalleen. GPS-signaalia siihen ei ole enää käytetty vähään aikaan.

Siitä kuvaus mitä käy kun pyörä sitten hukkaa sijaintinsa: Crutchlow: Bike didn't know where it was
 
Ottais noista pyöristä sen säädettävän sutimiseneston pois niin nähtäisiin, että kuka sitä kahvaa osaa oikeasti käyttää parhaiten.
Kaikki noista kuskeista on pienempien luokkien mestareita ja siellä ei ole avusteita käytössä. Elektroniikan rajoituksilla ainoastaan pyöristä tulisi hitaampia. Kuskien voimasuhteisiin sillä ei olisi merkitystä.

En tiedä kumpi on hienompi. Marquezin suoritus vai tv-tuotanto.
 
Kaikki noista kuskeista on pienempien luokkien mestareita ja siellä ei ole avusteita käytössä. Elektroniikan rajoituksilla ainoastaan pyöristä tulisi hitaampia. Kuskien voimasuhteisiin sillä ei olisi merkitystä.
Tehoa on noin tuplasti ja vääntökin hieman eri. Taito korostuisi vielä lisää, mutta kaatumiset lisääntyi myös. Stoner toi joskus Ducatia nätisti kaksipyöräluisussa ja kunnon ennakolla mutkiin.
 
Tehoa on noin tuplasti ja vääntökin hieman eri. Taito korostuisi vielä lisää, mutta kaatumiset lisääntyi myös. Stoner toi joskus Ducatia nätisti kaksipyöräluisussa ja kunnon ennakolla mutkiin.
Yhtälailla taitoa vaatii hakea rajoja elektroniikan avulla. Ei ne pelkästään laita "TC ON" napista ja aja on/off kaasulla. Kaikki elektroniikka-avusteet sillä Stonerillakin oli, vaikka aina julkisesti itki niitä vastaan.
 
Yhtälailla taitoa vaatii hakea rajoja elektroniikan avulla. Ei ne pelkästään laita "TC ON" napista ja aja on/off kaasulla. Kaikki elektroniikka-avusteet sillä Stonerillakin oli, vaikka aina julkisesti itki niitä vastaan.
Kyllä siellä joku vuosi taisi välissä ollakin tuo on/off, mutta ei tietenkään nykyisin. 500:t kaksitahtipelit oli sitten astetta vaativampia laitteita.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 275
Viestejä
4 502 500
Jäsenet
74 376
Uusin jäsen
wookie

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom