MotoGP

Vinales: "Somehow I can hit very good lap times at the end of a race, which means that will be one of our strong points." Johtusko siitä kun mummoilee alkukierroxet niin ei renkaat kulu.

Quartararo: “From the beginning of the first lap I had an error showing on my dash, so when I came into the garage, I unfortunately needed to swap to my second bike. We didn’t have time to change the front tyre, so I had to use a soft tyre that wasn’t my first choice. We still managed to get a good lap time."
 
Olipa taas hyvä kisa. Ei oikeen ollut Marquezilla pitoja kiihdyttää.
 
Quartararon voittoa ne ainakin BT Sportilla maalaili ennen kisaa.

Dovin tilanne näytti hetken huolestuttavalta, mutta lopulta onneksi nousi itse jalkeille.
 
Haha!! Hyvä Rossi!! :- D

Maverick paalulla ja Pol Espargaro toine KTM:llä!
 
Tuuli oli harmittavasti mukana kolarissa jo alkukierroksilla. Näissä MotoE:n kahdessa vikassa viikonlopussa on kaksi lähtöä, joten huomenna on mahdollisuus yrittää uudestaan. Toivotaan siihen parempaa tuuria. :tup:

Rossi ei "yllättäen" saanut sekoilustaan rangaistusta. :rofl:
 
Eipä sen Nikin tarvinnut tänään ajaa kun eilisessä ranne ja reisi murtui. :tdown:
 
Nyt olis sit kalliolla se viiminen paikka näyttää että vauhti riittää vielä kisakuskiksi. Toki ei mitkään helpot lähtökohdat kylmiltään lähtä kisailemaan kun testaaminen kuitenkin kisoihin verrattuna aika eri touhua. Mutta olishan se hienoa jos kulkeekin & saisi vaikka jostain toisesta tiimistä ensikaudelle kisapaikan, olisi kiva boosti ihan ajatellen kymiringin kisaakin. KTM:n kisakuskin paikkaan ens kautta ajatellen en oikein jaksa uskoa.
 
Kyllä se ainakin viime kisoissa kulki paremmin kuin Espargarolla ja Smithillä silloin. Nyt tosiaan on näytön paikka ja jos vauhti riittää, niin miksi ei KTM kuskiksi? En jaksa uskoa, että tuonne ihan kamalaa tunkua on paremmiltakaan kuskeilta.
 
KTM:llä uskoisi olevan vähän pidemmän aikajanan suunnitelmia moto gp:n osalta. Ainakin uskoisin että haluisivat kisakuskiksi jonkun vähän nuoremman pitkällä sopparilla. Kallio kuitenkin jo auttamatta uran ehtoopuolella.
 
Nyt olis sit kalliolla se viiminen paikka näyttää että vauhti riittää vielä kisakuskiksi. Toki ei mitkään helpot lähtökohdat kylmiltään lähtä kisailemaan kun testaaminen kuitenkin kisoihin verrattuna aika eri touhua. Mutta olishan se hienoa jos kulkeekin & saisi vaikka jostain toisesta tiimistä ensikaudelle kisapaikan, olisi kiva boosti ihan ajatellen kymiringin kisaakin. KTM:n kisakuskin paikkaan ens kautta ajatellen en oikein jaksa uskoa.
KymiRingin osallistuminen lienee aika varmaa joka tapauksessa wild cardilla. Mutta tietenkin olisi vähän eri asetelma vakiokisakuskina.
 
KTM:llä uskoisi olevan vähän pidemmän aikajanan suunnitelmia moto gp:n osalta. Ainakin uskoisin että haluisivat kisakuskiksi jonkun vähän nuoremman pitkällä sopparilla. Kallio kuitenkin jo auttamatta uran ehtoopuolella.

Se on myös melko tärkeää pitää toinen kuljettaja kokeneena pyörän kehityksen vuoksi.

Kalliolla voisi olla 2-3 vuotta ajoaikaa jäljellä jos vauhti riittää. Ja aikaisemmin on nähty, että kyllähän se riittää.

Oliveira on varmasti ainoa varteenotettava vaihtoehto ensi vuodeksi, mutta kannattaisiko pitää vielä ensi kausi tekki tiimissä? Paineet nousee kuitenkin tehdastiimissä ja kun pyörä ei ole hyvä, niin voi tulla Zarcon kaltainen turhautuminen. Tuntuu siltä, että Pol ja Mika on ollut viime vuosina ainoat jotka tuota osaavat ajaa.
 
FP2 menossa. Kallio ekan harjoituksen 19.

Katsoin ensin ajoista, että on ollut ekassa sadekeli kun Marquez oli ottanut 1,6sek seuraavaan ja 2sek kolmanteen. Lorenzo omassa luokassaan reilu 4sek ja viimeinen. :rolleyes:
 
Kallio 19 aika-ajoissa, about 6 kymppää hitaampi kun espargaro (12). Ei nyt oikein vahvalta näytä, ens kisassa olisi parempi alkaa vauhtia löytymään jos meinaa haaveilla ens kaudeksi kisapaikasta.
 
En tiedä miten rakensit tuon aikaeron Espargaroon, kun hän loukkaantui FP4:ssä, eikä näin ajanut aika-ajoissa kierrostakaan. Ei myöskään aja kisassa koska ranne murtui. KTM:lle paha takaisku kun tärkeät testit tulossa heti kisan jälkeen.

Harjoituksissa ihan odotettua vauhtia Mikalla. Tuskin häntä kukaan enää edes harkitsee täyspäiväseksi kisakuskiksi.
 
Aika mitäänsanomaton kisa Kalliolta. Alkukisasta näytti vielä ihan hyvältä kun oli parhaimmillaan 13, renkaat taisi kuitenkin loppua jo jossain puolenvälin paikkeilla kun muutamassa kierroksessa tippui 3-4 sijaa. Noin muuten alkaa olemaan aika tylsää katsottavaa, marquez vaan niin ylivoimainen että vie vähän mielenkiintoa pois .

Lorenzo on kyl uskomattoman huono hondalla. Tallikaveri ajelee ylivoimaisia voittoja samalla kalustolla, jorge taas tappelee häntäpään sijoista. Edes ne tehtaan ikäloput testikuskit ei ole olleet noin hitaita mitä jokusissa kisoissa ollut villilläkortilla viime kausina..
 
Viimeksi muokattu:
Aika mitäänsanomaton kisa Kalliolta. Alkukisasta näytti vielä ihan hyvältä kun oli parhaimmillaan 13, renkaat taisi kuitenkin loppua jo jossain puolenvälin paikkeilla kun muutamassa kierroksessa tippui 3-4 sijaa. Noin muuten alkaa olemaan aika tylsää katsottavaa, marquez vaan niin ylivoimainen että vie vähän mielenkiintoa pois .

Lorenzo on kyl uskomattoman huono hondalla. Tallikaveri ajelee ylivoimaisia voittoja samalla kalustolla, jorge taas tappelee häntäpään sijoista. Edes ne tehtaan ikäloput testikuskit ei ole olleet noin hitaita mitä jokusissa kisoissa ollut villilläkortilla viime kausina..

Kalliolla ollut aina sama ongelma, renkaat loppuu ja etupäässä ei ole pitoa tarpeeksi. Ja tämä pyörästä riippumatta ainakin MotoGP tasolla. Taisi olla myös Moto2:ssa sama vaiva, mitä nyt saivat Marc VDS:llä ilmeisesti välttävästi toimimaan kun oli kuitenkin toinen kys. kaudella.

Hondasta sen verran että sillä ei voittaisi tällä hetkellä kukaan muu kuin Marquez. BT Sportin selostajat jossain sessiossa sitä päivittelivätkin että mitä tapahtuu jos Marquezille tulee joku pidempi aikainen loukkaantuminen vaikka kesken kauden? Pyörä on niin hänen ominaisuuksilleen tehty ja niin vaikeasti hallittava ettei sillä pysty kukaan muu samoihin suorituksiin. Toki korostaa taas Marquezin taitoa kuskina, että kykenee tuon Hondan kesyttämään.
 
Lore on kärsinyt viime kauden selkävammasta koko kauden esim skipannut Brnon ja Assenin kisat. Hommaa ei ole helpottanut Australian ranne vamma joka pakotti jättämään kauden alun testit väliin. Lisäksi on muitakin vammaa ollut.

Samaan aikaan Hondan pyörässä ollut hänelle paljon epäsopivia osia mm. tankki jne
 
BT Sportin selostajat jossain sessiossa sitä päivittelivätkin että mitä tapahtuu jos Marquezille tulee joku pidempi aikainen loukkaantuminen vaikka kesken kauden? Pyörä on niin hänen ominaisuuksilleen tehty ja niin vaikeasti hallittava ettei sillä pysty kukaan muu samoihin suorituksiin.
Taisi olla FP2. Lähes heti noiden BT Sportin kommenttien jälkeen Marquez meni taas vaihteeksi nurin. Myös hän kippaa tuon Hondan kanssa joka viikonloppu. Se ei ole missään tapauksessa tehty Marquezin, tai kenenkään ominaisuuksille. Nehän muutti geometriaa tälle kaudelle siten, että saisi takarenkaalle lisää pitoja kiihdytyksiin. No se on tietysti edestä pois, joka ei ollut Hondassa kovin vahva aikaisemminkaan. Se nosti huippunopeudet lähes Ducatin tasolle ja nyt uusi moottoriversio ehkä jopa edelle. Ei vaan ole paljon iloa kun kuskit makaa hiekalla jatkuvasti. 2020 Hondasta on puhuttu jo pitkään ajettavuudeltaan kaikille sopivampana pyöränä. Miten se edes voisi olla mahdollista. Hiukan epäilyttää.
Lore on kärsinyt viime kauden selkävammasta koko kauden esim skipannut Brnon ja Assenin kisat.
Vai olisko noihin skippauksiin kuitenkin vaikuttanut se tällä kaudella Assenin harjoituksissa murtunut selkä, eikä viime kausi. :rolleyes:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 280
Viestejä
4 502 694
Jäsenet
74 376
Uusin jäsen
wookie

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom