MotoGP

Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 346
Joo Vinales antanu potkut ainakin joukkueenjohtaja Forcadalle ja vissiin useemmallekin tyypille tiimissään. Seuraavassa kisassa jo uudet naamat kaiketi. Hukassa on..

Edit: kauden loppuun asti pysyy Forcada ja muut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
307
Isossa luokassa ei mitään jännitystä enää mutta eniten ihmetyttää Pedrosan romahdus tällä kaudella. Olin varma että sinne 4-5 sijoille tulisi kaatumatta liikoja melkein joka kisassa. Yleensä vielä ajanut täysin klesana paremmin kuin nyt. Toivottavasti keksii jotain järkevää tekemistä.
 

Mikro-Make

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
609
MotoGP-luokan kauden 2019 alustava tiimien ja kuljettajien lista:

Repsol Honda: Marc Marquez, Jorge Lorenzo
Movistar Yamaha: Valentino Rossi, Maverick Vinales
Ducati Corse: Andrea Dovizioso, Danilo Petrucci
Red Bull KTM: Johann Zarco, Pol Espargaro
Aprilia Gresini Team: Aleix Espargaro, Andrea Iannone
Suzuki Ecstar: Alex Rins, Joan Mir
Pramac Ducati: Jack Miller, Francesco Bagnaia
LCR Honda: Cal Crutchlow, Takaaki Nakagami
Real Avintia Ducati: Tito Rabat, Karel Abraham
Red Bull Tech3 KTM: Miguel Oliveira, Hafizh Syahrin
Petronas SIC Yamaha: Franco Morbidelli, Fabio Quartararo

Lähde:

Tässä ovat MotoGP-luokan kauden 2019 kuljettajat - Mika Kallion nimi ei ole listalla | Sportti.com
 

Cojin de Raton

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 644
13.30 MotoGP startti tänään sit.

Kaatosadetta luvattu myöhemmin, niin yrittävät saada ainakin pääluokan ajettua.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Ihmetyttää etteikö todella ole kannattavaa siirtää maanantaille perumisen sijaan.
Jotain puhetta oli siitä, että ratavirkailijoilla olisi jo muita tapahtumia tiedossa ja siksi olisi vaikeaa ylipäätään saada tarvittava määrä henkilökuntaa paikalle. Liekö noista radalla työskentelevistä hanslankareistakin monella ihan muu arkityö. Ja olisi se nyt ollut julmaa pilaa, jos huomenna olisi pitänyt käydä läpi samanlainen venailu jonkin puolimittaiseksi lyhennetyn kisan vuoksi.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
92
Jotain puhetta oli siitä, että ratavirkailijoilla olisi jo muita tapahtumia tiedossa ja siksi olisi vaikeaa ylipäätään saada tarvittava määrä henkilökuntaa paikalle. Liekö noista radalla työskentelevistä hanslankareistakin monella ihan muu arkityö. Ja olisi se nyt ollut julmaa pilaa, jos huomenna olisi pitänyt käydä läpi samanlainen venailu jonkin puolimittaiseksi lyhennetyn kisan vuoksi.
Vissii teamitkii jo varattu liput/kuljetukset valmiiks
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
84
Markille lottovoitto, että kisaa ei ajettu. Sai ilmaiseksi jättää yhden kisan väliin ja piste-eroa Rossiin ja Ducati-kaksikkoon sama. Mutta harmi et hyvä taistelu jäi näkemättä.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Kyllä mahtaa Lorenzoa ja Ducatia harmittaa että eivät tehneet jatkosopimusta.
Toisaalta sekä Stoner että Lorenzo ovat sanoneet, ettei Ducatia ole kiinnostanut heidän panoksensa pyörän kehittämisessä. Nyt kun molemmat myös jatkavat matkaansa, niin vaikea nähdä Ducatin jatkavan tuolla tasolla enää kovin pitkään.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 346
Kevin Richardson julkkisesittelyssä ennen kisaa oli kyllä mukava yllätys! :- ) Se leijonien pelastaja hää; "Lion Whisperer"
 

Mikro-Make

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
609
Mika Kallio jatkaa KTM-tallin testikuljettajana

Polvileikkauksetaan toipuva Mika Kallio jatkaa KTM:n testikuljettajana.

Ratamoottoripyöräilijä Mika Kallio nähdään itävaltalaistalli KTM:n testikuljettajana MotoGP:ssä myös ensi kaudella. Kallio allekirjoitti jatkosopimuksen tiistaina Itävallan Munderfingissä.

Ensi kausi on Kalliolle hänen neljäntensä KTM:llä. Hän on ajanut joitakin MotoGP-kisoja villin kortin turvin.

– Meille on erittäin järkevää jatkaa yhteistyötä hänen kanssaan sekä hyödyntää hänen vauhtiaan, tietotaitoaan ja kokemustaan, kertoi KTM:n moottoriurheiluosaston johtaja Pit Beirer tiedotteessa.

Kallio, 35, toipuu parhaillaan polvileikkauksesta. Hän kaatui heinäkuussa Sachsenringin osakilpailun vapaissa harjoituksissa. Alun perin Kallion oli tarkoitus tehdä jatkosopimus juuri onnettomuuspäivänään.

Lähde:

Mika Kallio jatkaa KTM-tallin testikuljettajana
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 057
Mika Kallio jatkaa KTM-tallin testikuljettajana

Polvileikkauksetaan toipuva Mika Kallio jatkaa KTM:n testikuljettajana.

Ratamoottoripyöräilijä Mika Kallio nähdään itävaltalaistalli KTM:n testikuljettajana MotoGP:ssä myös ensi kaudella. Kallio allekirjoitti jatkosopimuksen tiistaina Itävallan Munderfingissä.

Ensi kausi on Kalliolle hänen neljäntensä KTM:llä. Hän on ajanut joitakin MotoGP-kisoja villin kortin turvin.

– Meille on erittäin järkevää jatkaa yhteistyötä hänen kanssaan sekä hyödyntää hänen vauhtiaan, tietotaitoaan ja kokemustaan, kertoi KTM:n moottoriurheiluosaston johtaja Pit Beirer tiedotteessa.

Kallio, 35, toipuu parhaillaan polvileikkauksesta. Hän kaatui heinäkuussa Sachsenringin osakilpailun vapaissa harjoituksissa. Alun perin Kallion oli tarkoitus tehdä jatkosopimus juuri onnettomuuspäivänään.

Lähde:

Mika Kallio jatkaa KTM-tallin testikuljettajana
Vähän oma vika miksi ei taida tulla kuin korkeintaan yksi villinkortin kisa.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Vähän oma vika miksi ei taida tulla kuin korkeintaan yksi villinkortin kisa.
Eihän tuossa edes otettu kantaa kilpailukalenteriin? KTM:ltä on jo kerrottu, että koska talli ajattaa ensi kaudella kahta asiakaspyörää, niin se ei anna testikuljettajilleen niin montaa villiä korttia kuin aiemmin. Ja osittain Kalliolle tänä vuonna suunniteltu viiden kisan ohjelma oli myönnytys KTM:n suunnalta, kun se oli aikeissa palkata Kallion kisakuljettajaksi täksi kaudeksi mutta Bradley Smithin sopimuksen purkamisen osoittauduttua liian vaikeaksi siitä ei tullut mitään.

Kun talli on palkannut myös toisen testikuljettajan Kallion rinnalle, niin sillä ei ole sinällään tarvetta kieltäytyä villeistä korteista siltä varalta, että Kallion loukkaannuttua testit jäisivät ajamatta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 057
Eihän tuossa edes otettu kantaa kilpailukalenteriin? KTM:ltä on jo kerrottu, että koska talli ajattaa ensi kaudella kahta asiakaspyörää, niin se ei anna testikuljettajilleen niin montaa villiä korttia kuin aiemmin. Ja osittain Kalliolle tänä vuonna suunniteltu viiden kisan ohjelma oli myönnytys KTM:n suunnalta, kun se oli aikeissa palkata Kallion kisakuljettajaksi täksi kaudeksi mutta Bradley Smithin sopimuksen purkamisen osoittauduttua liian vaikeaksi siitä ei tullut mitään.
Muistelen että ennen sopimusta uutisoitiin ettei talli ollut kovin tyytyväinen tuon testitiimin toimintaan koska keskittyivät enemmän kilpailuihin kuin uusien osien testaamiseen. Siksi olisi tulossa jatkossa ehkä vain 1 kisa.
 

Cojin de Raton

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 644
Ihan hirveää tuo Rossin ja Vinaleksen meno. Molemmat joutuu osallistumaan jo ekaan aika-ajo sessioon.
 

Mikro-Make

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
609
Jorge Lorenzo syyttää Marc Marquezia loukkaantumisestaan: ”Hän tuhosi kilpailuni ja jalkani”

Jorge Lorenzo syyttää Marc Marquezia onnettomuudestaan Aragonian GP:n kilpailun avausmutkassa. Lorenzo loukkasi jalkansa lennettyään kaaressa pyörän päältä.
Tilanne näytti siltä, että Lorenzo teki itse ajovirheen, mutta kuumaverinen espanjalainen on toista mieltä.

Marquez ohitti paalulta lähteneen Lorenzon ja molemmat ajautuivat hiukan leveäksi.

"Minulla ei ollut tilanteessa mitään vaihtoehtoja. Misanossa kaatuminen oli täysin omaa syytäni, mutta nyt Marc tuhosi kilpailuni ja jalkani. Hän myös tuhosi mahdollisuuteni voittaa kilpailun ja ehkä myös seuraavan kilpailun Thaimaassa”, Lorenzo pauhasi.

”Ulkopuolisten silmiin varmaankin näytti, että tulin mutkaan liian lujaa, renkaat lähtivät luisumaan ja ajauduin radan likaiselle puolelle, mikä johti kaatumiseeni. Mielestäni tulin mutkaan täysin normaalia ajolinjaa, ihan kuten täällä aikaisempina seitsemänä vuonnakin. Marc ajoi sisäpuolellani erittäin aggressiivisesti ja tuli mutkasta ulos kanttikivien väärää puolta vihreältä alueelta. Kun hän näki minut, Marc päätti, ettei aio päästää minua ohitseen ja siksi minun oli pakko ajaa likaiselle puolelle. Olin niin leveällä, että oli pakko avata kaasu, muuten 5-6 kuljettajaa olisi mennyt ohitseni. En odottanut, että takapää lähtisi sladiin tuolla tavalla. Jos olisin sen tiennyt, olisin vain suoristanut pyörän ja ajautunut radan ulkopuolelle”, Lorenzo selvitti.

Hän jatkoi kuitenkin Marquezin syyttämistä.

”En aio mennä tuomarijohdon puheille, koska ulos päin näytti siltä, että ajauduin itse ulos ja se oli minun virheeni. Mutta minä tiedän ja Marc tietää, että hän blokkasi minut. En haluaisi muuttaa omaa tyyliäni, mutta ehkä jatkossa joidenkin kuljettajien kohdalla on pakko.”

Lorenzo kannettiin paareilla radalta ja hänen jalassaan todettiin murtuma.

”Lääkäri sanoi, että odotellaan 10 päivää ja katsotaan sitten, miltä paraneminen näyttää.

Lähde:

Jorge Lorenzo syyttää Marc Marquezia loukkaantumisestaan: ”Hän tuhosi kilpailuni ja jalkani”
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
525
”En aio mennä tuomarijohdon puheille, koska ulos päin näytti siltä, että ajauduin itse ulos ja se oli minun virheeni. Mutta minä tiedän ja Marc tietää, että hän blokkasi minut. En haluaisi muuttaa omaa tyyliäni, mutta ehkä jatkossa joidenkin kuljettajien kohdalla on pakko.”
:facepalm: Lorenzolla oli paras paikka jarruttaa ajolinjalla. Silti yritti jarruttaa vielä vähän muita myöhemmin. Eihän siinä ollut edes mitää väistöä Lorenzolta, kuten usein blokkauksissa tehdään. Ihan itse ajoi leveäksi. Marquez on helppo maali sylkeä, mutta nyt meni pahasti ohi.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Ihan sama vaikka Marquez olisikin pakottanut Lorenzoa ajolinjalta pois. Lorelle jäi reilusti tilaa kilparadalla ja vaikka siitä osa olisikin ollut likainen, niin se on silti kilparataa. Lorenzon tulee itse osata sopeuttaa ajotapansa niin, ettei hän heitä rimpuloita likaisella osuudella. Sen sijaan hän yritti ajaa normaalia tiukempaa ajolinjaa kaasulta hölläämättä ja mopo karkasi käsistä. Aloittelijan virhe.
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 494
Dovisiziosta tullu Rossiakin parempi (tai siis Rossi on vähän väsähtäny),mutta EIIIIII valitettavasti pärjää Marquezille..
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 865
Dovisiziosta tullu Rossiakin parempi (tai siis Rossi on vähän väsähtäny),mutta EIIIIII valitettavasti pärjää Marquezille..
Vai onko vain Yamahan pyörä vain niin paljo huonopi kuin muiden. Eipä yksikään Yamaha kuski ole loistannu tänä kautena kuin satunnaisesti
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 442
Viestejä
4 199 569
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom