Mönkijät

CF Moto 450L, vm. 2023. Ajettu teinirallia rapiat 5tkm ja alkaa kumit olla finaalissa. Olisiko täällä suosituksia mitkä renkaat tuohon kannattaisi laittaa?

Cst stryder jos pelkkää katuajoa, jos käyttö monipuolisempaa niin cst stag tai behemoth.
 
1000011282.jpg

Cana sai pientä rengas päivitystä ja alkuperäisten tilalle tuli ITP cryptid koossa 28x10-14.

Lisääntyneen massan huomaa syvässä lumessa, mutta seuraavaksi sitten ohjelmaa koneeseen ja voimansiirtoon säätöä.
Oliko tää kuuspuokki? Jos et aio latoa taaloja tiskiin ja lähde heti koko kytkintä vaihtamaan, niin voin kokemuksesta suositella Daltonin varikittiä. Mulla Rellussa samat gummit samassa koossa, ja nakkasin ton varikitin välittömästi paikalleen. On kyllä painavillakin renkailla muikeasti vetoja.

Clutch Kit Can-Am 650 Outlander, Outlander Max, XMR 4x4 (all years) | eBay
 
Oliko tää kuuspuokki? Jos et aio latoa taaloja tiskiin ja lähde heti koko kytkintä vaihtamaan, niin voin kokemuksesta suositella Daltonin varikittiä. Mulla Rellussa samat gummit samassa koossa, ja nakkasin ton varikitin välittömästi paikalleen. On kyllä painavillakin renkailla muikeasti vetoja.

Clutch Kit Can-Am 650 Outlander, Outlander Max, XMR 4x4 (all years) | eBay
Juu, 650 koneella on. Hyvä kuulla noista varikiteistäkin hieman kokemuksia.

Tähän laitteeseen kuitenkin odottaa tuossa hyllyssä jo cvtekin kytkin ja kakkoseen vauhti varikon medium jousi. Joten niillä lähdetään hakemaan säätöjä.
 
Viimeksi muokattu:
Joo silläpä se hoituu paremmin ku hyvin.

Sillon kun itsellä oli ajankohtanen toi homma ja kiire oli tietysti kova, niin alkuperäinen suunnitelma oli mennä suoraan cv-techillä. Esteeksi muodostui silloinen huono saatavuus, ja päätin mennä tolla varikitillä, ja vaihtaa koko kytkimen sitten myöhemmin.

Tarvetta ei sinällään ole kyllä ollut. Älyttömän hyvin toimii tuossa setupissa. Kytkentä 2200rpm ja WOT 7300-7400rpm joka passaa just 650cc huipputehon alueelle. Ainoa mistä voisin keksiä selkeetä hyötyä tuohon kittiin verrattuna ois tietty CV-techin pienempi ykssuuntalaakeri ja siten pienempi lähtö välitys, joka auttais tietty ryömityksessä ja raskaammassa ajossa esim. niittomurskaimen vetämisessä.
 
Viimeksi muokattu:
1000026183.jpg

Vähiin käy lumi oulun eteläiselläkin.
Löytyi kuitenkin vielä lopulta kahlata asti. Viimeiset 16km bensavalo paloi ja mittari näytti nollaa pykälää, jänskätti että noinkohan jään välille kun työnnätin umpista tulemaan urku auki. Pääsin kuitenkin pumpulle ja ajattelin että höyryillä taidetaan mennä, mutta tankkiin meni kokonaista 16 litraa :lol:

Eli ~8l oli vielä tankissa. Vain Can Am jutut.
 
Sama homma meikäläisen Ceffissä. Kun bensamittari menee nolliin, on puoli tankkia jäljellä.
Jaa niissä sama homma :geek:

On ollu kyllä tiedossa että valo syttyy melko reilustikin etupeltoon, mutta en muista että koskaan ois noin reilusti jääny reserviin kevyemmässäkään ajossa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
269 816
Viestejä
4 669 070
Jäsenet
76 483
Uusin jäsen
EeroPi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom